2025-02-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyJoe
Nu RÅKADE etniska ryssar hamna i ett låtsasbygge som sedermera började kallas Ukraina. Det var inte så att de valde att tillhöra Ukraina, och framför allt inte leva under ett ultranationalistiskt och russofobiskt vanstyre. Historia är inte din starka sida.
Zelensky är rysktalande ukrainare liksom de flesta rysktalande i Ukraina vill de vara ukrainare.
Citera
2025-02-21, 13:48
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Känner du ens till vad Kievregimens råskinn gör mot civila och då inte minst i Kursk?

Nej, har ingen aning om vad som sker i Kursk. Men du kan länka information?
Citera
2025-02-21, 13:50
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Nu RÅKADE etniska ryssar hamna i ett låtsasbygge som sedermera började kallas Ukraina. Det var inte så att de valde att tillhöra Ukraina, och framför allt inte leva under ett ultranationalistiskt och russofobiskt vanstyre. Historia är inte din starka sida.
Folkomröstningar har sagt annorlunda. Folk som har befunnit sig där ville ha ett självständigt land i form av Ukraina efter Sovjetunionens fall
Citera
2025-02-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Reaktioner kommer vara annorlunda nu. Vi har inget Kallt Krig i världen och rädslan över ett nytt världskrig är lägre än då
Jag tror att stormakten Polen kommer att uttrycka sin oro och ringa von der Leichen för vidare instruktioner. Pajasen Olaf Schitz kommer säga "nicht akzeptabel". Fast vid det laget kommer han vara historia.
Hoppet står och faller med de baltiska dvärgarnas reaktioner.
Citera
2025-02-21, 13:53
Medlem
Citat:
Dessa "vasaller" har högre opinionssiffror än era Kära Ledare.
Orban använder samma metoder som Luka för att tysta oppositionen.
Fico har redan bevittnat sitt "stora" stöd när han har nästan blivit ihjälskjuten och sedan fått se tiotusentals människor kräva hans avgång. Han räknas inte ens som en seriös politiker i EU
Gick bra för Le Pen i senaste valet - torsk
Weidels AfD kommer torska mot CDU/CSU
Citera
2025-02-21, 13:53
Medlem
Citat:
Jag kan meddela att de vänstervridna kändisarna är tillbaka i Ryssland. De återvände med svansen mellan benen.

De övriga var yngre män som blev byxis och trodde de skulle tvångsrektyteras och skickas till fronten på ukrainskt manér. Ryssland använder konkraktsoldater, något de troligtvis inte kände till.

Nu ska jag debunka ditt trick med tal och procent. Jag köper dina uppgifter om 900 000 ryssar som lämnade landet. Ryssland har 144 miljoner invånare.

900 000 utgör 0,6% av befolkningen.

En piss i havet jämfört med de 21% som vill lämna Ukraina.
21% UTÖVER de drygt 10-15 miljonerna som redan lämnat Ukraina!

https://kyivindependent.com/one-fifth-of-ukrainians-would-move-abroad-if-borders-open-survey-shows/

Det är föga förvånande att folk flyr för från den psykotiske dvärgen i kremls imperialistiska anfallskrig. Har du "missat" att ryssland släpper våldtäktsmän och mördare fria och "använder" som kanonmat?
Citera
2025-02-21, 13:57
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Det dom säger i dina citat i ovan är ju typ samma som många andra i väst också tänker.
Att Trump riskerar monterar ner USAs styrka, både inrikes och utrikes..

MEN det är ju inte så smart av ryssarna själva att säga det högt - eftersom USA lär dra åt sig öronen av klargörandet. Skepticismen i USA lär öka, både bland folk men också bland "hökar".
Det kan ju få helt motsatt effekt menar jag, att USA därmed blir mycket mycket hårdare mot RU.

Det är helt självförvållat. Trump ensam är ansvarig för vansinnet som kommer från USA. Trump attacker mot allierade och mot amerikanska staten är destruktiva och splittrande.
Citera
2025-02-21, 14:00
Medlem
Citat:
Jag tror att stormakten Polen kommer att uttrycka sin oro och ringa von der Leichen för vidare instruktioner. Pajasen Olaf Schitz kommer säga "nicht akzeptabel". Fast vid det laget kommer han vara historia.
Hoppet står och faller med de baltiska dvärgarnas reaktioner.
Så fort Friedrich Merz kommer till makten så kommer du önska att Scholz kommer tillbaka.
Citera
2025-02-21, 14:02
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Även youtubern Denis Davydov kommer med seger-rapporter, inlagt för 10 timmar sedan. Ryzzka styrkor kicked out from Pokrovsk. Och sanningen är att Ukraina har initiativet där och det får allvarliga konsekvenser för den ryzzka bögmoralen. Nu vinner Ukraina på att låtsas förhandla medan man i grunden besegrar HBTQ-armen. Ett sådant fiasko, Pokrovsk skulle ju ha fallit redan i september förra året.

Jag hoppas ju också på en Dniepr-offensiv i Kherson. Ukraina skaffar fler och stridsbåtar bl.a. från Sverige. Jag tror den kommer med lite varmare vårväder. Ryssarna har inte mycket att sätta emot på den fronten om Ukraina gör en större offensiv över floden.
Citera
2025-02-21, 14:02
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torppet
Vad händer nu när Musk tar bort den ukrainska militärens användning av hans satelliter? (enligt military channel) Ukraina är tydligen helt beroende av hans hjälp med sina drönare.
På ett annat ställe sägs det att USA fryser den militära hjälpen till Ukraina.
Och på ett tredje ställe sägs det att Ukrainarna attackerar Ryssland (på ett nytt ställe) men slås tillbaka.
Och... ryssarna går västerut... långsamt och sluter det ena efter det andra området som de tidigare omringat.
Vad händer nu?
Inget av det du beskriver händer. Men du har en härlig fantasi. Aldrig funderat på att bli författare?
Citera
2025-02-21, 14:09
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Varför inte, när vi ändå har snubbar med skäggväxt som indentifierar sig som kvinnor.
Visst kan det finnas ryssar som indentifierar sig som ukrainare. Jag funderar på att identifiera mig som japan. Har faktiskt åkt tunnelbana i Japan.

Ja, även i ryska armen.

https://youtu.be/KfRBJl8MNHk?si=_k9VhVdwu9L_2k3k
Citera
2025-02-21, 14:12
Medlem
CanisMinors avatar
Russians are filming a video of fake Ukrainian soldiers burning Trump's books.

Stupid Russian accent 😂

https://t.me/pilotblog/18829
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in