2025-02-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Fråga honom hur planen såg ut, förstår att han vill ha ut det, varför ska han himla om något som han varit med om, finns ingen anledning till det.
Hur lång är voyd-serien? Lär behövas 100 timmar för att läsa 3000 papper innantill.

Anser Jocke att han blev felporträtterad i filmen? Har följare börjat ifrågasätta Jocke? Äktheten går inte att fastslå i filmformat. Vad är han ute efter med Voyd om inte att rikta missaktning mot familjen Berg?

Ifall jag var Jocke hade jag lagt ut alla mina soc papper och fokuserat på min höggravida fru.
Citera
2025-02-20, 21:52
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur lång är voyd-serien? Lär behövas 100 timmar för att läsa 3000 papper innantill.

Anser Jocke att han blev felporträtterad i filmen? Har följare börjat ifrågasätta Jocke? Äktheten går inte att fastslå i filmformat. Vad är han ute efter med Voyd om inte att rikta missaktning mot familjen Berg?

Ifall jag var Jocke hade jag lagt ut alla mina soc papper och fokuserat på min höggravida fru.
Ja Joakim borde kirra en torrent med alla papper sen är det klart.
Citera
2025-02-20, 23:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Och. Om du tar av dig dina nedsvärtade glasögon, skulle du veta att J inte är helt nöjd med dokumentären, då de kunnat lyfta mycket mer saker. Hur får du det till att han styrt den då till sin fördel?
Är det så bara för att du påstår det? Eller har du nåt mer bevis än att det florerar i din hjärna?
Som tur är så kan man ju nu även lyssna på de upplästa journalanteckningarna från både BUP och Soc.
Du får gärna länka till var han säger att han inte är nöjd med dokumentären och vad mer han vill ha med.

Citat:
Och tur för halvbrollan C, din idol, att det nu kommer ut att anledningen till att han skriker så förbannat heeela tiden oavsett vad han befinner sig i för sammanhang och rum, beror på att han har en hörselskada. Hans andra mentala funktionsnedsättningar kanske finns att läsa om och förstå i hans egna BUP-papper.
Du får gärna länka till hans BUP-papper, oavsett vad det kan stå i dem så har ju han inte bitterheten mot sin mamma som tycks vara bärande för hela Jockes existens.
Citera
2025-02-20, 23:48
Avstängd
Alla socpapper släpps nu på Void så snacket om att de inte finns eller är vinklade blir ju nu löjligt.
Citera
2025-02-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Men det var väl bestämt att dom skulle ut där, det är inte ens han som läser upp det de är en opartisk person.
Så nu är Jocke redo för bebis, om det inte blir mer förhör ang stämplingen.
Citera
2025-02-21, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Och. Om du tar av dig dina nedsvärtade glasögon, skulle du veta att J inte är helt nöjd med dokumentären, då de kunnat lyfta mycket mer saker. Hur får du det till att han styrt den då till sin fördel?
Är det så bara för att du påstår det? Eller har du nåt mer bevis än att det florerar i din hjärna?
Som tur är så kan man ju nu även lyssna på de upplästa journalanteckningarna från både BUP och Soc.

Och tur för halvbrollan C, din idol, att det nu kommer ut att anledningen till att han skriker så förbannat heeela tiden oavsett vad han befinner sig i för sammanhang och rum, beror på att han har en hörselskada. Hans andra mentala funktionsnedsättningar kanske finns att läsa om och förstå i hans egna BUP-papper.

Ja nu fick vi veta vad broderns skrikande beror på.
Verkar ju som soc hade ordentlig koll på familjen ändå.
I början såg inte ens styvpappan att det var fel på Jocke, men det är ju han som till största del har tagit ansvar för Jocke vara med på sjukhuset osv.
dom flesta i vården anser att mamman är problemet inte Jocke han är däremot deprimerad och vill att det ska vara lugnt hemma.
Soc pratade med mamman om biologiska pappan med mamman vägrade höra sig av till honom så där får man förklaring till att pappan inte visste att Jocke skulle placeras, annars hade det varit en bra idé tyckte soc.
Till slut fick inte ens mormor & morfar besöka familjehemmet för mamman.

Tror hon fick en riktig psykos efter hon födde tvillingarna, alla problem började 1 vecka efter dom föddes.

Det förvånar mig att soc, familjehem, skola, fritids, läkare, bup, kurator, lärare, mormor & morfar och ibland även styvpappa Thomas inte har märkt av jockes problem förutom när mamma är närvarande då blev det alltid problem.
Dom flesta utbildade kom fram till att Jocke hade en depression och var så orolig för sin mamma.
Citera
2025-02-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, varför skall man försitta en chans att öka jakten på mamman. Du har helt rätt.

Har du sett dokumentären del 1 och 2?
Tycker du psykologen har fel?
För det psykologen säger står i direkt motsats till hur Jocke agerar.

Har sett alla avsnitt och även lyssnar på och läst alla avsnitt på Voyd.
Fruktansvärd uppväxt förutom när han var hos fosterföräldrarna eller morfar & mormor men det tog ju mamman ifrån dom.
Citera
2025-02-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Alla socpapper släpps nu på Void så snacket om att de inte finns eller är vinklade blir ju nu löjligt.

Fruktansvärd läsning och lyssning, lilla pojke vilken uppväxt han har haft, jag har lyssnat på alla avsnitt som är ute.
Mamman är ju riktigt skada, måste fått en psykos när tvillingarna föddes.
Citera
2025-02-21, 00:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Fruktansvärd läsning och lyssning, lilla pojke vilken uppväxt han har haft, jag har lyssnat på alla avsnitt som är ute.
Mamman är ju riktigt skada, måste fått en psykos när tvillingarna föddes.

Hon var med om.en bilolycka 92 och fick en wiplash skada.
Citera
2025-02-21, 00:33
Medlem
Deimos01s avatar
Det här med att Jocke postat sina soc papper på Voyd.
Är det bilder på hela papperna? Där de filmar papperna? Någon som läser papperna? Bild på vissa stycken ifrån papperna?
Citera
2025-02-21, 00:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får gärna länka till var han säger att han inte är nöjd med dokumentären och vad mer han vill ha med.

Varför ska jag länka till det? Har du nånsin länkat till nåt skit du vränger ur dig?
Spelar faktiskt ingen roll vad du tycker eller tänker. Finns en hel värld utanför ditt s k liv som tänker själva.

Du får gärna länka till hans BUP-papper, oavsett vad det kan stå i dem så har ju han inte bitterheten mot sin mamma som tycks vara bärande för hela Jockes existens.

Ingen aning om han har några BUPpapper. Tänkte bara göra som du gör. Slänga ut nåt påstående och hoppas det tar fäste. Idiot.
Citera
2025-02-21, 00:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det här med att Jocke postat sina soc papper på Voyd.
Är det bilder på hela papperna? Där de filmar papperna? Någon som läser papperna? Bild på vissa stycken ifrån papperna?

Eftersom du verkar omåttligt intresserad. Skaffa abonnemang på Voyd och lyssna själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in