2025-02-20, 09:30
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Haha! Ja. "Men UT UR BIIIL'N, din JÄVEL!" Gubbkroppen försöker nå passagerardörren. Och så sitter (ligger!) han där med den illröda dumstuten.

Vilket jävla äckel. Ännu en gädda som tror att det som sker online inte sker på riktigt. Han sitter och runkar (troligtvis) och pratar om att slicka kiss och trosor och till en 12-åring som tror att hon ska få ansiktsbild skickar han bild på gäddpenisen. Som så många ggr tidigare påpekat så är oombedda kukbilder ett sexuellt ofredande oavsett ålder på mottagaren. Fy fan vilket jävla ras till människa. Är mån om att kontakten ska vara deras hemlis, smörar på och pratar om hennes "småa" bröst. Han älskar platta bröst. Det får man för all del göra men när brösten är platta p.g.a. sitter på en outvecklad 12-åring är det jävligt osmakligt.

Och "gosi"? Det brukar jag kalla min hund. Han frågar den första fiskaren om hon har hår på "gosi". Hua vilken skev gubbjävel! Han borde tvingas gå runt med den röda mössan varje dag så att omgivningen lätt kan se honom. Lika effektivt som varselväst. #568

Peppe piss .

Denna uthängning kommer nog inte göra underverk för kundkretsen. Fy fan vad sunkigt att bli publicerad med dom chatt loggarna och när man är så pervers.
Citera
2025-02-20, 10:08
Medlem
Hegamons avatar
Han 568 fick mig att skratta. Såg ut som han hade ett par kalsonger på huvudet i bilen. Det var nog en mössa... Oj, vad jobbigt det blev där.
Citera
2025-02-20, 12:45
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Han 568 fick mig att skratta. Såg ut som han hade ett par kalsonger på huvudet i bilen. Det var nog en mössa... Oj, vad jobbigt det blev där.

Vad vet vi om kissgäddan, har han fru, familj, eget företag osv?

känns faktiskt som en potentiell självmordskandidat.
Citera
2025-02-20, 12:56
Avstängd
Kissgäddans chattlogg är så lång att jag fick fysiskt ont i tummen av att scrolla förbi den. Och på vilken planet har han hittat mössan? Är väl ute på landet det där så han kan ju gå och fråga närmsta bonden om han får låna grisbultpistolen till sig själv
Citera
2025-02-20, 13:16
Medlem
Busklubbschefs avatar
#568 rockar riktiga ödleögon. Är pupillerna lodräta? Bland de mest monsterliknande gäddor som fångats det sista.
Citera
2025-02-20, 13:54
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
#568 rockar riktiga ödleögon. Är pupillerna lodräta? Bland de mest monsterliknande gäddor som fångats det sista.

Ja det är lite reptil över honom, jävlar vad sur han blev en riktig liten pissgubbe.
Citera
2025-02-20, 16:17
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Om en gädda var oskyldig på riktigt så hade den velat reda ut det och det hade framkommit

Hurdå? ”Jag ser ju att du skrivit med en minderårig och skickat bilder.”
Citera
2025-02-20, 17:35
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarapatrioten

Sitter det en person i baksätet? Gick kanske fort för anhöriga att bli informerade...

Ser ut som att det är någon i sätet bakom honom. Tänkte att det kanske var en hund, men han skrev väl i chatten att han bara hade en katt (jag har dock inte lusläst chatten i detalj, så möjligt att han har hund också)?

Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef

Jag kollade inte så noga först, men nu när jag ser mer noggrant på hans ögon så förstår jag varför jag tyckte han såg riktigt skum ut utan att kunna säga varför riktigt.
Citera
2025-02-20, 19:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Många har försökt, men det visar sig alltid lönlöst att försöka resonera med S*ra och H*jdhopparen. Kan tipsa om Tomas-gäddan som visade upp sin telefon i det i gäddsammanhang numera klassiska Hotell Ghotia Towers foajé. Vad hjälpte det? Ut på D*mpen skulle han till varje pris.

Han snackade bara massa skit om han hade varit oskyldig så hade han visat dom sin dator han pratade om han hade på sitt hotell rum. Finns ingenting man inte skulle göra för att bevisa sin oskuld i fall man hade varit oskyldig och riskerade att bli uthängd.
Citera
2025-02-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Ser ut som att det är någon i sätet bakom honom. Tänkte att det kanske var en hund, men han skrev väl i chatten att han bara hade en katt (jag har dock inte lusläst chatten i detalj, så möjligt att han har hund också)?

Enligt Ratsit finns det 2 hundar i hans hushåll.
Citera
2025-02-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Många har försökt, men det visar sig alltid lönlöst att försöka resonera med S*ra och H*jdhopparen. Kan tipsa om Tomas-gäddan som visade upp sin telefon i det i gäddsammanhang numera klassiska Hotell Ghotia Towers foajé. Vad hjälpte det? Ut på D*mpen skulle han till varje pris.

Och du tycker hans hittepå-historia lät trovärdig? 😂
Citera
2025-02-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är säkert fullt möjligt att kunna bli oskyldigt uthängd i fall någon skulle gett sig fan på att genomföra det, men jag tror inte att det har hänt (har sett alla publiceringar)

Precis! Är man oskyldig går man till polisen och lämnar in sina och Dumpens IT-enheter så polisens tekniker kan gå igenom dem. De flesta anar nog inte hur avancerad teknik som finns för att utreda sånt här.

Gäddor som påstår sig blivit lurade erbjuds följa med till polisen och anmäla dem.

Hittills har ingen gädda nappat på det betet (pun intended) 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in