2025-02-18, 09:12
Medlem
Senaste Gäddan såg förvånansvärt välmående ut (fysiskt och materiellt) jämfört med vad jag förväntat mig av någon med det belastningsregistret och WT-anstrukna sättet att uttrycka sig.
Citera
2025-02-18, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Inte det minsta märkligt. Jag kan se två orsaker:

1. Han är för slö för att engagera sig i sin FB. Jämför med hans chat där han knappt orkar skriva fullständiga ord
  2. Han var noll drivande under chatten och har därmed inget att skämmas över
  3. Han gjorde som man skall och sade hej då när fiskaren låg på om sin fiktiva ålder och har därmed inget att skämmas över

Håller med helt och hållet. Den här gäddan är totalt ofarlig.

Det här är ett solklart övertramp från D*mpen Media Group ABs sida och de borde inte hängt ut den här gubben. Särskilt som att konfrontationen inte bjöd på mycket till underhållning för oss dumpers.

Det påminner lite om Pokalfabrikörsgäddan som hängdes ut efter att ha chattat om ickesexiga saker med en fiktiv 18+-åring.

Nu sa du två orsaker fast du skrev tre. Mina spekulationer angående #567 och även pokalgäddan är att BPSara och DaddyPutte samt Dirigenten gör en snabb bakgrundskoll på FB och skatteverket. Ser dom att det finns kosing så hoppas dom på att tex #567 ska ringa och anlita BPSara som psykoterapeut med löpande abonnemang. När så inte sker blir det väldigt upprört på huvudkontoret på Dumpen Media Group AB och gäddan hängs ut på direkten. Oftast är redaktören och BPSara rejält frustrerade därav måste dom efterredigera publikationen flera gånger efter den gått online. Allt sker nämligen i affekt som vanligt i framtiden.
Citera
2025-02-18, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Om du ansträngde dig lite hade du sett i loggen att gäddan själv bad barnet komma hem till sig. Han orkade inte åka å hämta henne.

Eftersom det fiktiva barnet påstod att i loggen att "det känns som om jag diskuterar mest med mig själv". Så är det antagligen något som det fiktiva barnet kom överens med sig självt om?! Nu vet jag inte om det var BPSara eller om rent av DaddyPutte som fick förtroendet att diskutera med sig självt angående denna snöskotergädda?
Citera
2025-02-18, 10:31
Medlem
Underhållande när gäddor här inne använder ”fiktivt” barn som något slags argument.

Att stoltsera med att man gärna våldtar fiktiva barn. Att det vore någon slags förmildrande omständighet. För 99,9% av befolkningen är det inte det.
Citera
2025-02-18, 11:38
Medlem
PROLIFICs avatar

Initialt säger han att flickan (14 år) är för ung men han avbryter ju inte kontakten. Har de som så påstår verkligen läst samma chattloggar som jag? Han bjuder in barnet på kaffe. Som att det är fjortisars drink of choice? Han sexchattar och frågar barnet vad hon gillar (när det kommer till sex). Han skriver att han vill knulla, blir sugen, ses gärna, berättar att han varit med typ 100 stycken, frågar om hon vill bakifrån, skriver att fitta ju alltid är skönt, vill inte möta upp barnet vid resecentrum - hon kan ta bussen till honom (4km - långt att gå), han vill "så klart" köra utan kondom trots att barnet inte käkar p-piller, vill se rumpa, frågar om han ska raka sig i duschen innan träff osv.

Så även om han har inte varit drivande så är det heller inte fiskaren som har tjatat. Det är väldigt tydligt vad den här gäddan har för avsikter. Tidigare dömd och verkar totalt ha tappat fotfästet i livet. Det har framkommit vissa uppgifter om hans familjeliv. Ledsamt om det stämmer.
Citera
2025-02-18, 12:41
Avstängd
Citat:
Ännu en gädda som agerar helt rätt enligt D*mpens manual för hur vuxna män skall reagera när en minderårig börjar sexchatta, dvs. avbryta konversationen och säga hej då. Dock gav sig inte D*mpen Media Group AB så lätt utan fortsatte och bara låg på och...

Om någon tjatar på dig att skjuta den och du inte vill så slänger du pistolen i vattnet. Om tjatande kan övertala dig så har du uppenbarligen mordiska tendenser från början
Citera
2025-02-18, 13:14
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Mina spekulationer angående #567 och även pokalgäddan är att BPSara och DaddyPutte samt Dirigenten gör en snabb bakgrundskoll på FB och skatteverket. Ser dom att det finns kosing så hoppas dom på att tex #567 ska ringa och anlita BPSara som psykoterapeut med löpande abonnemang.
Detsamma gäller även till exempel Kungsgäddan. Han visade ju upp sina ekonomiska resurser i form av en välfylld plånbok och förmåga att kunna betala för prinsesstårta och en kopp svindyrt kaffe utan att blinka. Spänner man sina ekonomiska muskler så hårt inför personal från D*mpen Media Group AB men sedan inte nappar på "erbjudandet" om guldmedlemsskap hos Impulskollen så kan man räkna med en publicering snabbare än det rinner till i trosorna hos en 34-åring som får syn på #505:s dildokollektion.
Citera
2025-02-18, 13:34
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Nog för att han verkar vara ett riktigt as och potentiellt livsfarlig, men håller ändå med om att Dumpens fiskare drar och drar utan att han ger respons. Han vill fika, fiskaren vill mer. Osv osv. Som sagt, jag tror säkert han hade våldtagit tjejen hade trodde han skulle träffa. Inget att förlora, låter det ju lite som när man läser tråden om hans tidigare äventyr.

Men jag tycker ändå att det är gäddan som ska driva saker framåt.

Ja precis nu visade det ju sig att han var en bajskorv trots allt så det är definitivt motiverat med en uthängning, men ska ju som sagt vara Gäddan som driver på. En vuxen ska inte träffa en 14 åring i vilket fall, men säg att det är någon helt vanlig person som bara är ensam och vill prata/fika och blir nertjatad till ett möte, är det då rimligt att hela hans liv blir raserat?, det tycker i alla fall inte jag.
Citera
2025-02-18, 13:55
Medlem
Protonic75s avatar
[quote=PROLIFIC|91075413]

Initialt säger han att flickan (14 år) är för ung men han avbryter ju inte kontakten. Har de som så påstår verkligen läst samma chattloggar som jag? Han bjuder in barnet på kaffe. Som att det är fjortisars drink of choice? Han sexchattar och frågar barnet vad hon gillar (när det kommer till sex). Han skriver att han vill knulla, blir sugen, ses gärna, berättar att han varit med typ 100 stycken, frågar om hon vill bakifrån, skriver att fitta ju alltid är skönt, vill inte möta upp barnet vid resecentrum - hon kan ta bussen till honom (4km - långt att gå), han vill "så klart" köra utan kondom trots att barnet inte käkar p-piller, vill se rumpa, frågar om han ska raka sig i duschen innan träff osv.

Så även om han har inte varit drivande så är det heller inte fiskaren som har tjatat. Det är väldigt tydligt vad den här gäddan har för avsikter. Tidigare dömd och verkar totalt ha tappat fotfästet i livet. Det har framkommit vissa uppgifter om hans familjeliv. Ledsamt om det stämmer.

Sant, det är en av anledningarna till att jag brukar läsa hela chatt historiken trots att det är segt.
Fiskaren var väldigt pådrivande men samtidigt är han sannerligen ingen gullig trevlig kille även om han ser bra ut, han är så lat att han kräver hembesök. Hade en riktig tjej kommit hade han väl sprutat i ansiktet och sedan kastat ut henne i kylan att gå tillbaka en halvmil till bussen
Citera
2025-02-18, 13:59
Medlem
Citat:
Inte det minsta märkligt. Jag kan se två orsaker:

1. Han är för slö för att engagera sig i sin FB. Jämför med hans chat där han knappt orkar skriva fullständiga ord
  2. Han var noll drivande under chatten och har därmed inget att skämmas över
  3. Han gjorde som man skall och sade hej då när fiskaren låg på om sin fiktiva ålder och har därmed inget att skämmas över

Håller med helt och hållet. Den här gäddan är totalt ofarlig.

Det här är ett solklart övertramp från D*mpen Media Group ABs sida och de borde inte hängt ut den här gubben. Särskilt som att konfrontationen inte bjöd på mycket till underhållning för oss dumpers.

Det påminner lite om Pokalfabrikörsgäddan som hängdes ut efter att ha chattat om ickesexiga saker med en fiktiv 18+-åring.

Han drev ju snarare med det fiktiva barnet
Detta va mkt lågt att lägga ut och kommer bara gynna motståndare till dumpen
Citera
2025-02-18, 14:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Sant, det är en av anledningarna till att jag brukar läsa hela chatt historiken trots att det är segt.
Fiskaren var väldigt pådrivande men samtidigt är han sannerligen ingen gullig trevlig kille även om han ser bra ut, han är så lat att han kräver hembesök. Hade en riktig tjej kommit hade han väl sprutat i ansiktet och sedan kastat ut henne i kylan att gå tillbaka en halvmil till bussen

Det finns loggar där fiskaren har varit betydligt mer på och offensiv än i det här fallet. Den här gäddan verkar, som du säger, mest bara vara blasé och lat. Det går knappt några bussar hem till honom men barnet ska åka med en buss som går kl 09. Han orkar ens inte möta henne vid resecentrum.

I början av chatten skriver han att hon är för ung, men jag tycker inte att han låter sig tjatas på eller övertalas in i nåt. Tvärtsom så är han pigg på att snacka sex med barnet och vill träffa henne. Oengagerad och lat - ja. Men han tackar inte klart och tydligt nej vilket en vuxen person förväntas göra. Han är som sagt dömd för diverese saker och verkar helt och hållet ha tappat fotfästet i vardagen trots att han utåt tydligen upprätthåller en fasad som företagare och en man med ett liv och intessen. #567
Citera
2025-02-18, 14:28
Medlem
Protonic75s avatar

Undrar hur hans kropp mår egentligen han är ju lika blek som greve Dracula, kanske dags att kolla sina värden den kroppen får nog inte så mycket mer än cigg och bärs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in