2025-02-15, 19:56
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Fel. Han är dömd för våldtäkt mot barn. Läs domen och lär dig hur det kan gå till.
Han råkade dessutom vara 47 år när han blev dömd vilket ju är gäddornas medelålder.
Synnerligen realistisk Dumpenfångst.

Vad pratar du om jag menar bara att dom ska sluta skriva att Gäddorna är söta i chatten när dom ser ut som jävla träsktroll det är helt orealistiskt. I övrigt är det bra
Citera
2025-02-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Tror din dotter har mest att frukta från jämnåriga klasskamrater eller män som kanske är 5-10 år äldre, och inte Hasse 55 år, med trippelhaka och smegma på sin sin daggmask till kuk.
Dumpen gör minimal skillnad, och återger en verklighetsfrånvänd bild, hur verkligheten egentligen ser ut och fungerar.

Det Dumpen presenterar är allt som oftast HELT orealistiska scenarier.

Du kanske skulle gå in o läsa dagens gäddas domar. Har ett par gånger listat många gäddor med domar sedan innan - men såna som dig vill inte fatta.
Citera
2025-02-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vilken drömkille för en 14 åring att träffa senaste Gäddan, värsta christer pettersson posen i bilen med en mjällig t-shirt på sned och cigg hängandes i mungipan. Dom måste sluta skriva söt till Gäddorna när dom ser ut så här inte ens dom själva tror väl på det

Kritiken och frågan är ställd till Dumpenfolket varför dom skriver "söt/snygg" till vilket vrak som helst men det kommer aldrig ett svar. Det beror på att det ligger i Dumpens intresse att måla upp en bild där det vimlar av män som inte kommit ut som pedofiler utan Dumpen hjälper till med det.
Männen får gärna vara feta, efterblivna mm men jag lovar att Dumpen kan dra igång honom trots att han egentligen hoppats på en vuxen kvinna eller man men det ändrar Dumpen på.

Scrollade igenom "Snoppis" chatt igen och jag har nog aldrig skrattat så mycket. Fjortisens fritidsnöje tycks vara att suga kuk varje dag då hon har ett nikotinberoende, vem som helst som köper ut ett paket Gula Blend åt henne får en avsugning, ok.
Man får även veta att ingen kille hittills klagat på hennes avsugningar och att det är svårt att vara dålig på att suga kuk.
Det är helt bisarra saker Dumpenfolket skriver i egenskap av fjortis men det är jävligt rolig läsning.
Citera
2025-02-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kritiken och frågan är ställd till Dumpenfolket varför dom skriver "söt/snygg" till vilket vrak som helst men det kommer aldrig ett svar. Det beror på att det ligger i Dumpens intresse att måla upp en bild där det vimlar av män som inte kommit ut som pedofiler utan Dumpen hjälper till med det.
Männen får gärna vara feta, efterblivna mm men jag lovar att Dumpen kan dra igång honom trots att han egentligen hoppats på en vuxen kvinna eller man men det ändrar Dumpen på.

Scrollade igenom "Snoppis" chatt igen och jag har nog aldrig skrattat så mycket. Fjortisens fritidsnöje tycks vara att suga kuk varje dag då hon har ett nikotinberoende, vem som helst som köper ut ett paket Gula Blend åt henne får en avsugning, ok.
Man får även veta att ingen kille hittills klagat på hennes avsugningar och att det är svårt att vara dålig på att suga kuk.
Det är helt bisarra saker Dumpenfolket skriver i egenskap av fjortis men det är jävligt rolig läsning.
Du kanske skulle ta o läsa igenom senaste gäddans domar.
Citera
2025-02-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hon är alltså anmäld för våldtäkt? Han försökte ta sig ur situationen och rummet? Vände och gick, men hon höll honom kvar mot sin vilja?
Nu gör du dig både till åtlöje och dummaren än jag tror du är.

Dom typiska sätt att reagera vid fara är antingen att man slåss, fryser fast eller flyr

Den här personen frös tydligen fast, varför det inte resulterade i en anmälan vet inte jag men personen har tydligt sagt ifrån att det där inte var okej och en person som man betalar för att hjälpa en med att bekämpa sina trauman ska inte ägna sig åt sådant

Han mådde jättedåligt av det efteråt, räcker inte det för dig att fördöma hennes agerande?
Citera
2025-02-15, 21:05
Medlem
Citat:
Vad pratar du om jag menar bara att dom ska sluta skriva att Gäddorna är söta i chatten när dom ser ut som jävla träsktroll det är helt orealistiskt. I övrigt är det bra

Läs domen.
Citera
2025-02-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Du kanske skulle ta o läsa igenom senaste gäddans domar.

Det är givetvis fruktansvärt det dom råkat ut för men att låta underhuggarna som fjortis skriva att dom är grymma på att suga kuk till runkgubbar? Då ber man ju om problem. Läs skiten själv så ser du ju med egna ögon "Snoppis". Han får ingen avsugning för att han köper ut ett paket cigg, är du dum?

Det är klart att man fattar deras drivkraft och poängen men det har ju spårat fullständigt.

Efterlyser fortfarande Dumpens systerorganisationer utomlands? Menar inte dessa fotbollshuliganer som Sara och Patrik träffade på puben i England.

Det är väl inte fel med en tuffare lagstiftning men när det kommer ifrån Dumpens håll så blir det lite som att praktikanten försöker styra upp och kör med VD:n, blir inte bra alls men heja Sara!
Citera
2025-02-15, 21:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Ja du vad ska man säga denna dåre ser ju ut som Freddie Kruger i ansiktet skulle kunna skrämma slag på vem som helst. Men naturligtvis i Dumpen världen trånar alla 14 åringar efter oljiga varsel gubbar som ser ut som huvudrollsinnehavaren i motorsågsmassakern
Citera
2025-02-15, 22:11
Medlem
Citat:
200 mil/månad enligt Dumpens egen utsago men även 200.000 kr /månaden in på Saras sparkonto i swishdonationer och vi hoppar skatten som sagt, ganska skön inkomst. Visst dieseln är dyr, Patriks veckopeng, några hamburgare på

Finns det dokumenterat någonstans vad hon har fått in i swishningar den senaste tiden/året?
Citera
2025-02-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Fel. Han är dömd för våldtäkt mot barn. Läs domen och lär dig hur det kan gå till.
Han råkade dessutom vara 47 år när han blev dömd vilket ju är gäddornas medelålder.
Synnerligen realistisk Dumpenfångst.

Jag läste den senaste domen, ena tjejen svarar inte och tycker att hans meddelanden är äckliga trots att de verkar mycket mildare än dumpen. Andra tycker det är äckligt och svarar "Nej".

Sen är det en dom om överfallsvåldtäkt, hur kopplar du detta till Dumpen och hur det går till där?
Citera
2025-02-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goudreau
Finns det dokumenterat någonstans vad hon har fått in i swishningar den senaste tiden/året?

Problemet är att Sara gömmer sig bakom sekretesskydd pga hoten mm så det är svårt att få ut information men Skatteverket, Kronofogden och andra myndigheter verkar jävligt intresserade.

Lång historia kort: Madame får in 200.000 kr/månaden vilket hon själv uppgett flera gånger men skattar inte för det så klart dessutom blir hon bjuden av fans inne på McDonalds. Nu börjar verkligheten komma ikapp och Sara kanske blir sköntaxerad.

Sara fick ju Dogge att skicka en mille vilket inte är illa pinkat men om han kollar dom här människornas ekonomiska historik så kommer han inte skicka en mille till om han inte blivit galen.
Citera
2025-02-16, 00:35
Medlem
Citat:

Ok. Finns dock verkliga barn som smickrar gäddor, detta framgår av domen. Därav inte helt orealistiskt. Det var bara det jag menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in