Citat:
Ursprungligen postat av
Inkapslad
Jag har drömt i oktober eller november att en bekant får en summa pengar tilldelad sig. Beskedet ges över telefon. Det är en trevlig slant men inget som förändrar livet. Mellan 5-8 tusen sett till reaktionen i drömmen.
Jag vet baserat på andra drömmar att denna händelse bör inträffa i om 2-3 månader. Och säger detta omgående till personen.
Jag säger till den bekanta "detta är något du får till dig". Du får beskedet över telefon.
Vi kommer inte på var pengarna kommer ifrån men jag bara garanterar personen detta...
Hör och häpna, i januari får den bekanta, som varit utsatt för ett överfall. skadestånd på 6 tusen kr. Utredningen för att hitta GM lades ner och då får den utsatta pengar i skadestånd. Detta vet varken jag eller den bekanta när jag har min dröm i oktober-november-träsket.
Nu undrar jag hur pass intressant ni tycker att den här anekdoten är för bevis på paranormala förmågor.
Skillnaden från vanliga drömmar är klarheten. Jag har en metod för att urskilja det. Haft tre stycken sedan 8 månader tillbaka så det är inte jättefrekvent. Två av tre har inträffat. Väntar på tredje.
Du har fått den profetiska gåvan, står om detta i bibeln.
Acts 2:17-18
"In the last days, God says,
I will pour out my Spirit on all people.
Your sons and daughters will prophesy,
your young men will see visions,
your old men will dream dreams.
Even on my servants, both men and women,
I will pour out my Spirit in those days,
and they will prophesy."