2024-07-27, 15:46
Medlem
Är JG tillsammans med Agnes Uggla?
Citera
2024-07-27, 18:08
Medlem
Dom hade drinkskola i Nyhetsmorgon häromdan: https://www.tv4.se/artikel/55vefQuPKGMv5pc0zAvIpN/de-vet-du-har-drinkskola-i-studion-ni-var-inte-blyga-med-vodkan?utm_medium=Nyhetsmorgon&utm_source=facebook &fbclid=IwY2xjawER-qpleHRuA2FlbQIxMQABHaAodkgeHqa9SsWcKoNbw6gVRxTMqww iHBt-rxXZnKXywOVVMhtg7uR1Fw_aem_ 3Nqg0CMYXL5SjMgYRHa2yw
Citera
2024-08-08, 09:26
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parforthecourse
Någon som vet om JG är påväg att komma ut ur garderoben? Eller kanske inte som homo- men åtminstone bisexuell. Tycker han börjar bli mer och mer metrosexuell i sin framtoning, hål i örat etc.

Vet exakt hur han skulle bemöta denna kritiken och säga något i stil med "dålig känsla" men jag har inga onda avsikter.

Släppte precis en låt "Tänk Om Vi Var Gay" med en s.k gayikon, börjat hänga en del med Lindarw etc (även om jag har sett DJ hunk hänga med honom tidigare även om jag inte förstår i vilket sammanhang?)

Lite väl mycket slump, eller? Hehe nej, är nog inte helt övertygad själv men man blir ändå lite fundersam. Tycker det verkar lite lurt.

Sen den där märkliga storyn om hur han smög upp bakom någon och tryckte upp ett finger i röven.

Förvisso i tron om att det var en polare men ändå en rätt besynnerlig story.

Jag testade att browsa Flashback i hopp om att finna ett inlägg i denna stil och vilket napp det blev.

Instämmer i dina tankar och teorier! Har också observerat dessa något olustiga förändringar.

Önskar att jag hade något mer att tillägga bland dina observationer men får komma tillbaka i nästa inlägg om jag finner något roligt! Men det har ju blivit mer umgänge med homo/bi kändisar som du säger.
Citera
2024-08-22, 20:18
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Någon som vet om JG är påväg att komma ut ur garderoben? Eller kanske inte som homo- men åtminstone bisexuell. Tycker han börjar bli mer och mer metrosexuell i sin framtoning, hål i örat etc.

Vet exakt hur han skulle bemöta denna kritiken och säga något i stil med "dålig känsla" men jag har inga onda avsikter.

Släppte precis en låt "Tänk Om Vi Var Gay" med en s.k gayikon, börjat hänga en del med Lindarw etc (även om jag har sett DJ hunk hänga med honom tidigare även om jag inte förstår i vilket sammanhang?)

Lite väl mycket slump, eller? Hehe nej, är nog inte helt övertygad själv men man blir ändå lite fundersam. Tycker det verkar lite lurt.

Sen den där märkliga storyn om hur han smög upp bakom någon och tryckte upp ett finger i röven.

Förvisso i tron om att det var en polare men ändå en rätt besynnerlig story.
Undrar också... Var inne och luskade på hans facebook och ringen i örat gör honom gay. Även om det är i "fel öra", så får man såna vibbar.
Citera
2024-08-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Undrar också... Var inne och luskade på hans facebook och ringen i örat gör honom gay. Även om det är i "fel öra", så får man såna vibbar.

Tror han försöker efterlikna hans största idol, Michael Jordan. Är rätt övertygad om att han hämtat inspiration därifrån.

Kom på det efter jag skrivit inlägget.

Skulle tro att han dejtar bruden som nämnts i tråden, lät som att han höll på säga hennes namn i podden men ändrade till ett fingerat namn i sista stund.
Senast redigerad av parforthecourse 2024-08-22 kl. 21:36.
Citera
2024-08-22, 22:14
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Tror han försöker efterlikna hans största idol, Michael Jordan. Är rätt övertygad om att han hämtat inspiration därifrån.

Kom på det efter jag skrivit inlägget.

Skulle tro att han dejtar bruden som nämnts i tråden, lät som att han höll på säga hennes namn i podden men ändrade till ett fingerat namn i sista stund.
Ja så kan det vara, han gillar väl basket.
Oavsett så ser han gay ut med ringen
Citera
2024-08-22, 22:51
Medlem
Har hört skvaller om att dom kör samma gamla tråkiga sketcher i sina videor om haltande fotbollsspelare och idrottstränare som talar opauserat
Citera
2024-09-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somte
Är JG tillsammans med Agnes Uggla?
Det undrar jag också. Agnes nämner hans namn i varje avsnitt av podden hon har med sin far. Det luktar förälskelse!
Citera
2024-10-01, 21:42
Medlem
Hur långa är killarna i DVD?
Citera
2025-02-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne2
Hur långa är killarna i DVD?

JG- 198
CM- 182
TW- 183
allt detta påstår dom. kn ju va lite överdrift..
Citera
2025-02-10, 16:59
Medlem
Vet någon vad Agnes uggla sagt om JG i hennes podd? Eller vilket avsnitt hans nämns?
Citera
2025-02-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyvesa
Vet någon vad Agnes uggla sagt om JG i hennes podd? Eller vilket avsnitt hans nämns?
Han nämns i många avsnitt! Men hon har inte sagt rakt ut att de är tillsammans. Men det märks ändå…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in