2025-02-07, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Fördelen (inte för My) är att i enskild näringsverksamhet (firma) är My helt och hållet ansvarig för alla skulder.
Det är bra. Men är det inte konstigt att hon vågar behålla gymnastiksalen då? Hur är det med hyran egentligen? Har hon hyresfritt fortfarande? En vän som låtsas vara klinkers och några fotbollskillar kan ju inte räcka långt.🤔
Citera
2025-02-07, 09:11
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är bra. Men är det inte konstigt att hon vågar behålla gymnastiksalen då? Hur är det med hyran egentligen? Har hon hyresfritt fortfarande? En vän som låtsas vara klinkers och några fotbollskillar kan ju inte räcka långt.🤔
Nej, hur det gått till vet jag inte. Kontraktet skulle väl gått ut i januari så det kanske är Jonas som står på det nu? Det kanske inte spelar någon roll vem som står på kontraktet men pengarna för hyran måste betalas in löpande av någon. Bostadsrättsföreningar brukar vara ganska snabba med att lämna till kronofogden.
Citera
2025-02-07, 12:09
Medlem
Jag har ingen aning men funderar på om Dr Alban ställer upp med ekonomisk back up?
Han är väl nära vän med My(toman) maken Jonas och om jag uppfattat det korrekt så är han tät.
Vad jag försöker säga, kan detta vara en möjlighet för den tokroliga My(toman) att fortfarande kunna ’hålla på’ leka ’framgångsrik’ företagare?🤔
Citera
2025-02-07, 13:16
Medlem
TPLs avatar
"Strongmamas.se
Vill du ha min hjälp? Hör av dig! 👆
"

#desperat
Citera
2025-02-07, 16:40
Medlem
Nämen, vilket sammanträffande hoppat i nya träningskläder och v-tecknet är där igen.
Varför uppmanar hon folk att höra av sig?
Ena stunden låter det ju som att hon har fullt sjå med alla klienter för att i nästa…
Mytoman 🌵
Citera
2025-02-07, 16:51
Medlem
MaeWests avatar
Har hon förlängt avtalet på gympa-skrubben?
Citera
2025-02-07, 17:02
Avslutad
Hon hänger ofta på sina bilder/övningar. Ser ut som hon håller på att dö av ansträngning. Och i en bajs brun outfit. Hon är så desperat nu att hitta patienter. För det är väl det hon efterfrågar. Hon är ju expert på psykisk ohälsa/träning/kost. Så sorgligt om folk går på det.
Citera
2025-02-07, 17:04
Medlem
Röd flagga borde ju vara att den erfarna, skolade, fullbokade pt'n tränar på ett annat gym, med en annan pt?
Eller är det vanligt i pt-kretsar?

Tar hon taxi dit? Kör själv och drar av på.. nåt? Betala för något som vanliga dödliga ingår vanligtvis inte i My Martens m.o. Är floristbussen kvar?

Som vanligt.. Så många frågor.

Men visst va gympasalen hyresfri första året? Minns inte..
Citera
2025-02-07, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Röd flagga borde ju vara att den erfarna, skolade, fullbokade pt'n tränar på ett annat gym, med en annan pt?
Eller är det vanligt i pt-kretsar?

Tar hon taxi dit? Kör själv och drar av på.. nåt? Betala för något som vanliga dödliga ingår vanligtvis inte i My Martens m.o. Är floristbussen kvar?

Som vanligt.. Så många frågor.

Men visst va gympasalen hyresfri första året? Minns inte..
Hon går nog dit för att lära sig hur man hanterar maskinerna och gör övningar. Hon har väl glömt det lilla hon har kunnat. Hon spammar ju Instagram med bilder och filmer på sig själv nu. Men några egna betalande klinkers har hon inte. Bara en bekant som varit där 1 gång.
Senast redigerad av Tova. 2025-02-07 kl. 23:16.
Citera
2025-02-08, 11:30
Avslutad
Att hon kan hålla denna fasad hela tiden. Att allt är så bra. Såg att Maja ifrågasatt henne igen. Men hon har inte uppdaterat sig blogg sedan 17 jan
Hon tar verkligen sitt bloggande seriöst. Heja Kurera.
Citera
2025-02-08, 12:30
Medlem
Nu stavar hon det FradagsFys (och FredagFys). Men hon var ju SÅ tydlig med att det var ett medvetet val att stava det FredafsFys! Det var minsann INTE så att hon hade gjort fel Hon har t.o.m. tryckt upp T-shirts ju!

Jag vet inte vilken gång i ordningen det är hon gör så här. Agerar argt och hävdar att hon inte har gjort fel, sen ändrar hon i tysthet när hon tror att vi glömt (vilket vi aldrig gör ).

Hoppas Camilla på bloggbevakning gör ett inlägg om detta, hon brukar ju inte rädas att kontakta My och My blir arg som ett bi varje gång hon blir granskad.
Citera
2025-02-08, 12:46
Medlem
En äkta enerverande idiot till retsticka. Svårt tappad. Tyvärr Jag är ledsen…
Say no more
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in