Citat:
Ursprungligen postat av
Siskebabmedsas
Hur har det gått med det där ”ni ska ut ur Europa”?
Har lyssnat på klippet och hör inte det där. Samtidigt har jag svårt att tänka mig att han skulle dra den kommentaren.
Om TV4 spridit sitt, och det inte stämmer. Då är det ytterst allvarligt. För alla okritiska åsnor tar det som TV4 skriver som sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enders.Aldebrink
Dom chansade såklart då dom vet att oavsett om dom får rätt eller inte så kommer deras klipp finnas kvar ute på nätet i alla tider, och dom som önskar motiv i deras riktning kommer gilla fast vid den oavsett vad polisen kommer fram till då tv4 redan bestämt motivet.
En ev ursäkt i efterhand är chansningen värd.
Klippet har ju spridit sig till andra länder redan, så tv4 har absolut lyckats med det dom ville.
Jag tror knappast att dom kommer gå ut med en ursäkt.
Jag läste någonstans att det va en lärare som hade trätt fram att det va hon som hade skrikit nåt i stil med "Ni måste ut allihopa", jag minns ej ordagrant. Det finns längre bak i tråden.
Men det kan även vara som andra har skrivit, att GM säger (inte skriker) något i stil med att han inte kan jobba.
Dessutom med tanke på hur nära skotten hörs och såna där dörrar är extremt tunna, så hade det hörts klart och tydligt om det va GM som hade skrikit.
Men flera har vittnat om att GM va helt tyst under hela tiden.