Citat:
Ursprungligen postat av
Datainsamlare
Beror på hur man ser det. En annan användare, låt oss kalla honom för runkgubben, gick tydligen igång på Zero Suit Samus och tyckte att datafigurer kan vara sexiga. Därav mitt runksvar till honom.
Ganska obefogat att utgå från att någon sitter och runkar enbart för att den tycker att "det är något trevligt att titta på"
Men även om det nu är så att den användaren faktiskt runkar till det hela, so what? Din åsikt är inte mer värd för att du upplever dig som moraliskt överlägsen.
Citat:
Zero Suit Samus syns framför allt i Smash-spelen. När det gäller Metroid var det framför allt Zero Mission och även Other M som var de skyldiga. De senaste Metroid-spelen har tack och lov fokuserat allt mindre på zero suit. Det är också lite därför jag tänker att det är dags att klippa banden nu. Samus ska inte vara en fetishkaraktär, hon ska vara tuff, vältränad och stark.
Så du livade mest upp en diskussion som knappt ens fanns?
För övrigt ser jag inte någon motsättning med att vara en fetishkaraktär och att samtidigt vara tuff, vältränad och stark. Tycker hon är alla tre oavsett dräkt.