Fortbildning?
Eller kanske samarbeten?
Inte alls orimligt.
Nedan är inte till dig utan till andra jag läst i tråden:
Folk hänger upp sig på de mest idiotiska frågorna just nu.
Fattar inte vad som hänt med "trådisar" som annars har vett i skallen i andra trådar.
Har dom supit vin så jävla regelbundet, ofta och mycket att deras hjärnor är helt jävla trasiga?
Har läst delar av tråden och blir fan mörkrädd.
Att diverse troll vill provocera och underminera och skapa större konflikter kan jag förstå
-det är deras jobb..
Men när annars "normala" skribenter redan klagar på polisen och deras "brist på information" och deras arbete osv-då får jag fan upp ett enda ord: SVIKARE.
Samma bitvis med journalister. Det finns idioter även däribland.
Om man försöker samla sina återstående tre hjärnceller man har kvar efter allt jävla smygsupande
så kanske man kan komma ihåg hur terrordådet på Drottninggatan "updaterades" på nyheterna..
Eller bristen... Hur lång tid det tog innan tex den offentliga bekräftelsen på lilla Ebbas död tog.
Hur det spekulerades här.. till å med beskrev hennes jacka har jag för mig... folk var som hungriga vargar här.
B*L*Ä !
Flashback var hysteriska även då, liksom nu.
Ni är fan HYSTERISKA och jävligt korkade! Vilka jävla bimbos. Kärringar.
Med er som "vänner" behöver vi fan inga fiender!
Hur fan ska ni reagera om Sverige utsätts för en stor attack?
Ni kommer inte klara er 10 minuter med tanke på hur hysteriska ni är.
Ni måste veta alla detaljer NU NU NU?
Annars är myndigheterna dumma!
Ni kommer orsaka en än värre situation, ni är fan inget att hänga i granen när det väl gäller!
Patetiska!
Låt polisen sköta jobbet medan ni tar ännu ett glas vin hemma i fåtöljen.
Men spela fan inte Allan ballan. Vem fan tror ni att ni är??
Låt polisen med flera beta av steg för steg och de kommer lämna ut info till er när DET E DAGS!
Ni är inte de prioriterade just nu!! Gråt på!
Om polisen förtjänar kritik så kommer de få det senare-baserat då på fakta (!) och inte en massa jävla spekulationer och tyckanden (utan kunskap) från ovetandes fårskallar på FB.
Till alla offer och alla vittnen och anhöriga: Jag beklagar djupt!