2025-02-04, 22:32
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Ja för RA är skriven på Storgatan 53.

Åhhh, sorry.
Man blandar ihop allt här.
Citera
2025-02-04, 22:32
Medlem
Vintergrisens avatar
Äntligen tycks man kunna skriva något här igen.

Angående GM så skulle även jag gissa på RA. Den RA som står skriven på Storgatan 53 har nämligen bytt namn, även om det inte framgår exempelvis hos MrKoll. RA:s initialer var tidigare RS men när han bytte namn till RA vet jag inte.
Citera
2025-02-04, 22:33
Medlem
euromixerss avatar
RA är ett rätt vanligt namn i Sverige. Vem har påstått att det skulle vara just han på X?
Och uppenbarligen så är det ju inte han på X, även OM den misstänkta eventuellt skulle ha samma namn.
Citera
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Stämmer inte uppgiften att "RA" hette tidigare "Simó*" *N i efternamn.
Och bodde på Rund*tigen *s 7-1 (6) tidigare ?

Helt fel person menar ni ?

Vart hittar du denna info?
Citera
Medlem
brunett73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Finns kanske mer än en RA i Sverige?
Ja det är klart att det gör. Någon RA i Munkedal är ju inte intressant.

Det handlar ju om den som bor i Örebro isf. Btw det ploppade upp en bild som skulle föreställa RA i Örebro men den överensstämmer inte med Expressens bild på mgm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Dyr*n P*tt*rsson?

Han lever och har således ingenting med detta att göra.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
- 35-årig man
- Enstöring
- Inget arbete
- Föräldrar som reser mycket och bor i villa
- GM tyckte om att ta hand om föräldrarnas hund när de reste bort

Förmodligen radikaliserad invandrarhatare och islamofob. Känns som extremt sannolikt att det är någon Incel som hängt här på forumet och skrivit skit om invandring.
Citera
2025-02-04, 22:34
Medlem
Det bor väl inte ens någon 35 åring på Storgatan 55 utan det måste vara Storgatan 53 där två är 35 år.
Citera
2025-02-04, 22:35
Medlem
på 53:an finns det någon som har en del av sitt namn som är misstänkt likt Heinrich Himler, men jag kanske fantiserar..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Jag har kollat bilder på RA och kan inte koppla ihop honom med en sjuk mördare. Jag säger mig inte vara nåt medium men herregud vad jag inte får ihop honom med en mördare. Om han nu lever så bekräftar det ju saken.

Aftonbladet har precis släppt en blurrad bild av mördaren, ser inte ut att vara RA.

Tycker sjukt synd om RA ifall han blivit felaktigt utpekad, fyfan vad han måste må skit.

RA borde inte må skit. Polisen har klart och tydligt gått ut med att mördaren är en av de döda så RA bevisar ju genom att han lever att han inte är mördaren. Skulle han mot all förmodan vara mördaren så skulle han nog sitta arresterad nu och inte kunna sitta och skriva på social medier.
Citera
Medlem
TheRotters avatar
Det verkar tydligt att poliserna gick in i porten för adressen Storgatan 53. Se jämförelse mellan bild från video publicerad av RIKS och Google Street View. Det som ställer till det en aning kan vara att tandläkarpraktiken också har en skylt också vid port 55, men då i annat format.

https://imgur.com/a/YlGzFla
Citera
2025-02-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Frågar igen, är inte Ton* D*ren p*ettersson facebook borta?

Den är borta…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in