2025-02-04, 15:30
Medlem
Pressträffen dröjer tydligen.
Citera
2025-02-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
stabsläge för två döda?

Det är väl knappast de döda man tänkt intensivvårda på sjukhus ditt jävla geni.

Sen finns det inga offentliga siffror på någonting än.
Citera
2025-02-04, 15:31
Medlem
Krasigts avatar
Presskonferensen är försenad enligt SVT.
Citera
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Vem är MGM? Incel, högerextremist eller babbeluring?

Det är ingen här som med säkerhet vet. Lönlöst att spekulera i dagsläget.
Citera
Medlem
en av B429rna landar nu på örebro flygplats
Citera
Medlem
Serajovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von-Pilsner
Ren skär jäkla ryktesspridning då polisen inte gått ut med att det finns dödsfall, så länge det inte är bekräftat av RÄTT INSTANS då anser jag att man håller käften!! Arbetar som ordningsvakt i området och har ingen info om dödsfall och jag arbetar "on the spott" på plats! Sluta upp med denna jävla ryktesspridning tills korrekt instans (polis/räddningsledare) säger annat!! Sen är det åt helvete med alla dessa skjutningar, det daltas åt helvete för mycket med dessa nyanlända gossar som springer omkring i billiga märkeskopior till kläder och skyddsvästar från Temu och med skjutvapen och granater i högsta hugg!! Nej, ut med dessa jävla pack tillbaka med dem till sitt eller föräldrarnas ursprungsland! Detta är garanterat något som skall klassas som terrorbrott och därmed leda till återkallande av uppehållstillstånd! Ställ även föräldrarna till svars som misslyckats fatalt med att ta hand och uppfostra sina förbannade h**rungar! Garanterat föräldraansvar! 🤬

Står ju flera döda i media med polisen som källa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Vad är det som driver en person att gå in på en skola och skjuta?

Är det missnöje med skolan och/eller klasskamraterna? Livet i allmänhet?