Citat:
Ursprungligen postat av
MrDeeds1966
För att svara på dina frågeställningar så vet vi ju alla att det är den socialliberala sidan som står för problemet. Ett problem som sakta har byggts upp och accelererat kraftigt i och med Wokerörelsen inom feministiska grupperingar.
Man kommer bemöta detta med politiska medel för att tona ner det som skett och rapporteringen kommer vara vag i början innan vi vet vad som exakt har hänt. Allt detta givet den journalistik som massmedia besitter. I längden kanske sossarna får tummen ur arslet och fimpar avtalet med muslimska brödraskapet och på så sätt törs föra en politik som gynnar Sverige.
Hur det gått till är ju svårt att spekulera i men jag gör ett försök: någon med för stort ego har antingen blivit kränkt och har bestämt sig för att markera alternativt är det hedersrelaterat där gärningsmannen efter utfört dåd tagit sitt eget liv.
Ni får själva förstå vilken fråga som tillhör vilket svar.
Intressant kausalitet där, att skylla på wokerörelsen och liberalism istället för de helt skeva och urspårade Telegram/Discord/Minecraft-grupperna världen över, som 764, ONA/O9A, David Myatt, No Lives Matter osv. Grupper som fångar upp socialt skadade individer, isolerar dem i åsikts- och beteendebubblor, och drar in unga som äldre i självskadebeteende, masochism, övergrepp, terror, satanism och liknande.
Men ja, ingen av oss vet bakgrunden i just det här fallet. Eftersom du tar dig friheten att spekulera, känner jag mig manad att respondera.