2025-01-31, 16:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Allt är inte svart eller vitt. Ibland kanske han känner sig trygg utan solglasögon, ibland inte. Ingen har ett statiskt mående eller humör.
Sant, men en lika god teori är att han använder solglasögon utifrån hur rödsprängda hans egna ögon är.
Citera
2025-01-31, 21:51
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag vet inte om man till 100% kan lita på att polisen pekade ut Chrippa. Om de gjort det, borde logiskt sätt Chrippa ha blivet delgiven misstanke om det.

Jag tänker inte att Jocke nödvändigtvis ljuget med flit, utan att han verkligen antog att det var Chrippa.

Jo, Jocke och Jonna lägger upp hela tiden. MotVikt och Anjo lägger oxå upp hela tiden. Men det är ju dock lite anmärkningsvärt att de helt plötsligt sedan Chrippa släppt, bara tappat intresse för honom.

Om Jocke och familjen skulle vistas på annan adress och den adressen skulle va hemlig. Tycker jag bara det talat ännu mer för att det skulle vara dom.
Rask och anjo sa att dom bara har reagerat på när chrippa snackar skit och sprider lögner om dom,så länge chrippa kan hålla tungan i styr så blir det tyst från dom andra.
Citera
2025-01-31, 22:25
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Rask och anjo sa att dom bara har reagerat på när chrippa snackar skit och sprider lögner om dom,så länge chrippa kan hålla tungan i styr så blir det tyst från dom andra.
Det ligger nog lite i det. Det är väl i och för sig en sanning med modifikationer, av de hundratals videos som produserarts om honom. Kan han omöjligt hunnit snacka skit om alla.

Men, det kanske är en sanning för Rask och Anjo. Nu när de bestämmer sig för att ignorera honom.
Citera
2025-02-01, 15:42
Medlem
Hittade denna artikel men vet dock inte vilka det rör sig om, detta då jag inte är så insatt i alla influencers.
https://svenskamagasinet.nu/nyheter/inrikes/svenskt-influencer-par-i-marbella-i-utpressningsforsok/

Citat:
Svenskt influencer-par i Marbella i utpressningsförsök

På sociala medier delar paret med sig av resor, mat, träning, renoveringar och barnens uppväxt. Tusentals följer det svenska parets vardag i Marbella.

Nu har paret utsatts för ett utpressningsförsök.

Den 22 januari fick det svenska paret ett första utpressningsmejl från en okänd adress. Överför 1,2 miljoner euro i kryptovalutor inom sex dagar. Vid försening tillkommer böter på 50.000 euro per dag.

Annars väntar en handgranatattack mot kvinnans föräldrar. Enligt uppgifter som Diario Sur hänvisar till ska hoten även ha riktats mot parets barn och husdjur.

Fyra dagar efter det misstänkta utpressningsförsöket ska en person ha ringt larmtjänsten 112 och upplyst om att denne skulle få nära 9.000 euro om personen kasta in en handgranat i ett hem.

På adressen bor anhöriga till den kvinnliga influencern, skriver Expressen.

De anhöriga är sedan polisen nåtts av uppgifterna inte kvar på adressen. En anmälan om försök till utpressning och anstiftan till allmänfarlig ödeläggelse är upprättad, skriver tidningen.

I Marbella har samtidigt nationalpolisen inlett en separat utredning för att klargöra fakta, skriver Diario Sur.
Citera
2025-02-01, 15:51
Medlem
Jilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Du skyller på invandrare när HA och Bandidos har utpressat i decennier.
Då var det inget problem va?
Idiotjävel.
Ytterst få vita i Bandidos
Citera
2025-02-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Hittade denna artikel men vet dock inte vilka det rör sig om, detta då jag inte är så insatt i alla influencers.
https://svenskamagasinet.nu/nyheter/inrikes/svenskt-influencer-par-i-marbella-i-utpressningsforsok/

Om det där stämmer så kan det väl tänkas vara pärlan och vargen?
Citera
2025-02-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Om det där stämmer så kan det väl tänkas vara pärlan och vargen?

Kanske det. Har ingen aning, var tvungen att Googla "Pärlan och Vargen" för att veta vilka de var/är.
Citera
2025-02-01, 16:31
Avslutad
Framgångsbögen
Citera
2025-02-01, 17:33
Medlem
Jag gissar på Pia ”Gräddrumpan” Nyberg och hennes kille Hasan.
Citera
2025-02-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Framgångsbögen

Rätt!!
Citera
2025-02-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför skulle inte någon vilja hota just dem?

Jag gjorde en goggel på den där Wilma Holmqvist och får upp märkliga resultat. Det står att Wilma driver sin kanal med sin bror Emil. På något annat ställe står de att hon är förlovad med Emil. Vad händer?

Sedan gammal att hon delar sexliv med sin bror. Bekräftat det är dem det gäller?

Utpressarna haft en smaskig video på två gökande syskon måsåhända?
Citera
2025-02-01, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Du skyller på invandrare när HA och Bandidos har utpressat i decennier.
Då var det inget problem va?
Idiotjävel.

Haha din dumskalle. För de första är ena gänget fullt av folk med utländsk bakgrund. Samt, det är väl ingen som tyckt om att mc gängen utpressar vanligt folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in