2025-01-28, 18:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Hon älskar att få killarnas uppmärksamhet. Märktes redan när dom tre var nere och badade. Hon ville visa upp sig för sina ”drängar”. Flörtar och skojar om att drängarna bara har en uppgift.
Vidrigt när man ser Robban ligga i kökssoffan med hela trynet nertryckt mellan hennes särade ben 🤢
När Anna kommer på besök ser alla tre väldigt nervösa ut över vad som kommer komma på tal från kvällen innan när matoljan används i storbondestugan.
Nathalie är en gränslös person. Hon försätter sig gärna i löjliga situationer som att ha Roberts huvud djupt i knät som de andra på Farmen skulle känna sig löjliga över att göra men för Nathalie är det inga problem. För Nathalie och Robert är det ett förspel inför kommande natt.

Att kalla killarna som sina "drängar" betyder för henne att de ska finnas till hands för att tillfredsställa hennes (husbondens) sexuella behov.
2025-01-28, 19:28
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Nathalie är en gränslös person. Hon försätter sig gärna i löjliga situationer som att ha Roberts huvud djupt i knät som de andra på Farmen skulle känna sig löjliga över att göra men för Nathalie är det inga problem. För Nathalie och Robert är det ett förspel inför kommande natt.

Att kalla killarna som sina "drängar" betyder för henne att de ska finnas till hands för att tillfredsställa hennes (husbondens) sexuella behov.

Sugmärket på halsen. Drängen Magic har satt sitt bokmärke efter festnatten.
2025-01-28, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Robert Nilsson vare inspirationen till filmen Kocken med Kjelle Berka
2025-01-28, 20:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Fel, Natalie är en gränslös kvinna, och det är eftersträvansvärt! jag har inte sätt något huvud i hennes knä, vilket avsnitt & tidsangivelse?

Det kallas att flörta, det är tänkt att du som kille ska prata som Jessica när du umgås med kvinnor som du är intresserad av dvs vara gränslös i livet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-28 kl. 20:03.
2025-01-28, 20:08
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fel, Natalie är en gränslös kvinna, och det är eftersträvansvärt! jag har inte sätt något huvud i hennes knä, vilket avsnitt & tidsangivelse?

Det kallas att flörta, det är tänkt att du som kille ska prata som Jessica när du tvingas umgås med kvinnor som du är intresserad av dvs vara gränslös i livet
I gårdagens avsnitt. Det var 3 som var i kökssoffan. Nathalie och Robert låg ner samt en tjej till som jag inte kan namnet på satt längst ut på kanten.

Kan inte ge någon tidsangivelse men det kanske någon annan kan hjälpa dig med.
2025-01-28, 20:38
Medlem
Har Natalie och hennes man där hemma ett öppet förhållande eller har hon bara en medelålderskris ??
2025-01-28, 20:59
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
I gårdagens avsnitt. Det var 3 som var i kökssoffan. Nathalie och Robert låg ner samt en tjej till som jag inte kan namnet på satt längst ut på kanten.

Kan inte ge någon tidsangivelse men det kanske någon annan kan hjälpa dig med.

Avsnitt 7 farmen, 17 minuter och 10 sekunder in.
2025-01-28, 21:27
Medlem
Detta kommer nog bli Decenniets tröttaste säsong. Fy fan vad långsamma alla avsnitt känns. Alla är så himla gulliga och förstående mot varandra. Aldrig varit med om kuksugeri på denna nivå tidigare.

Den största undethållsdödaren är att de delat upp deltagarna i två lag. Då snackar de istället skit om personerna i andra laget och alla intriger försvinner.

Fy fan vilka trötta första 10 avsnitt.

Med det sagt: Är Hanna född man?
Senast redigerad av kastenhof 2025-01-28 kl. 21:32.
2025-01-28, 21:47
Medlem
Jessica bryter som en invandrare
2025-01-28, 22:09
Medlem
Vavade som hände häromdagen förresten?
Får man bara se kamperna om man har tv4 play?
Fattar ingenting.
2025-01-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Hur svårt ska det vara att göra ett tv-program folk kan följa utan att känna sig dementa.
Galet rörigt när dom ska va på två ställen.
...

Jag tycker det är ett ganska bra grepp. I en mindre grupp kommer frågor mer på sin spets och det är lättare att få en relation till deltagarna.

Däremot brister det i genomförandet, och klippning är bristfällig. Det är ju ingen poäng med att uppdrag och information kommer samtidigt i splitscreen som ett exempel.
2025-01-28, 23:32
Medlem
Abelssuns avatar
Första året som jag inte bryr mig om jag missar ett avsnitt, fy satan vad dåligt det är i år och totalt intetsägande nollor. Varför ska Lillängen enbart visas i programmet "Torpet"? Man hänger inte med i år...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in