2025-01-27, 20:26
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Nån skrev just om det i livechatten så visst finns det folk som undrar.
Lisen och Victor är delaktiga i influencio så dom lär ju veta om det blir nått krytoracing-spel på plattformen influencio som även har wifihotspot i realtid.

Ja men då så, ställ frågan! Varför det löjliga "Kan någon fråga..." !?!?!?

Fråga Ken Ring också med medans du ändå håller på, han verkar ju också gått på skiten tillsammans med 40 andra i den där ligan.
Citera
2025-01-27, 20:35
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elin1488
Ja men då så, ställ frågan! Varför det löjliga "Kan någon fråga..." !?!?!?

Fråga Ken Ring också med medans du ändå håller på, han verkar ju också gått på skiten tillsammans med 40 andra i den där ligan.

Men ingen får stå tills svars för skiten , och ett nytt mynt pushas nu på hemsidan av nån asiat som är en välkänd bedragare som Jockiboi och Danjal samarbetar med.

Klart att dom måste exposas om dom alla är målvakter åt en liten grupp asiater pluss Jockiboi och Danjal.
Citera
2025-01-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vi snackar om 2 av Sveriges största folihattar som ser nazister i ta mig fan allt som inte tänker som dom.
Väntar bara på Arnsted ska lägga sig i.

Alltså jag föraktar anjo, vilket är rätt normalt att normala människor gör.
Att han hade leo och Herr Öberg där. Var kanske inget smart drag. Framförallt inte om man är 0 insatt i ämnet.
Som alla med lite kunskap märkte, så när Leo drog igång sina teorier. Så satt Herr Öberg mest och höll med för att han insåg att diskutera ingående med Leo är lönnlöst.
Men detta mot Anjo, är så så jävla sjukt kasst. Nu samlas afa "eliten" och epitetsr han som nazist och fan och hans moster. Rätt överdriver om ni frågar mig.
Men sen så är där en sida av mig som njuter om han blir så jävla hårt ansatt att han känner sig påsatt.

Men som jag skrev i början. Väntar bara till Arnstad lägger sig i. Han kommer framställa anjo som en SS soldat 🤣

Kommer Jockiboi ställa upp och försvara vapendragaren Anjo mot dessa våldsbejakande vänsterextremister nu eller har Jockiboi utnyttjat Anjo för sin sak tillräckligt, och nu när det hettar till så är det som vanligt dags att smita undan med svansen mellan benen och lämna Anjo i sticket med kniven i ryggen och kastad under bussen? Jockiboi är ju inte direkt känd för att vara en vän som ställer upp i ur och skur när det verkligen behövs
Citera
2025-01-27, 20:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociala.Medier
Kommer Jockiboi ställa upp och försvara vapendragaren Anjo mot dessa våldsbejakande vänsterextremister nu eller har Jockiboi utnyttjat Anjo för sin sak tillräckligt, och nu när det hettar till så är det som vanligt dags att smita undan med svansen mellan benen och lämna Anjo i sticket med kniven i ryggen och kastad under bussen? Jockiboi är ju inte direkt känd för att vara en vän som ställer upp i ur och skur när det verkligen behövs

Jockiboooois hela pr team jobbar dygnet runt nu!

Men snyggt att han börjar med säga han är trött och hans röst kommer kanske inte vara så alert 🤣

Bra tajming med hans kommande dokumentär han försöker sälja in.
Citera
2025-01-27, 21:08
Medlem
Har Anjo börjat knapra benzo igen?

Han är ju sååå trött.
Citera
2025-01-27, 21:20
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Har Anjo börjat knapra benzo igen?

Han är ju sååå trött.

Så jävla pixad 🤣🤣
Citera
2025-01-27, 21:21
Medlem
Gjorde Anjo bort sig något hos Viktor? Annars orkar jag inte se intervjun.
Citera
2025-01-27, 21:31
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociala.Medier

Jodå, Jockiboi skyddade ju Vlad Reiser när han hade betygsatt ungars sexualitet på tiktok.
Pedofili ligger närmare Jockibois hjärta dock, men och andra sidan så målade han Danjal svart när han skulle se ut mer som en apa i en musikvideo. Finns såklart sympati för nazism i Jockiboi, men han vill nog inte kriga med extremvänstern eller vad dom kallas.
Extremvänstern verkar ju köra samma pappersterror som Anjo och Jockiboi, fast istället för att hitta på lögner och skapa en alternativ sanning så verkar det som att "extremvänstern" sysslar mer med att exposa sanningen, även om det som har gjorts är så klandervärt att det blir förtal att rapportera om det.

Anjo framställer en sanning genom lögner som orsakar drev och pappersterror genom att utmåla folk som klandervärda, medans "vänsterfolket" exposar sanningen och hur klandervärt vissa handlingar är.

Stor skillnad där. Anjo trodde väl att det skulle gynna han att förtala Axel och Hubinette, men han exposade bara sin förmåga att vara falsk samt korkad, som vanligt.
Citera
2025-01-27, 21:37
Medlem
DonFoldits avatar
Anjo visste inte ens vad offerkoftor och mustachemannen betydde under en 2 timmars inspelning: https://www.youtube.com/live/3lZuazH45Ds?si=bbx-MNsGRIvFBACX&t=1539
Citera
2025-01-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Gjorde Anjo bort sig något hos Viktor? Annars orkar jag inte se intervjun.

Jag tycker att han visar hur lättkränkt han verkligen är.

Inte sett klart ännu för jag behöver en paus ibland från hans bortförklaringar.

Tycker inte att det här gjorde saken bättre för Anjo.
Citera
2025-01-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Anjo visste inte ens vad offerkoftor och mustachemannen betydde under en 2 timmars inspelning: https://www.youtube.com/live/3lZuazH45Ds?si=bbx-MNsGRIvFBACX&t=1539

LOL! Varför ljuger han? Det visste han visst det.

Så tröttsamt att höra.
Citera
2025-01-27, 21:57
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
LOL! Varför ljuger han? Det visste han visst det.

Så tröttsamt att höra.

Ja det var det värsta jag har hört. Istället för att ta avstånd från det som sas, och be om ursäkt till alla judar som kan ha tagit illa upp av nazipropagandan, så väljer Anjo att förneka att han visste att dom pratade om Hitler och judar.
Snacka om fjantigt. Han kommer nog aldrig kunna erkänna sina misstag.
Högmodet är så extremt att han måste ljuga för sig själv och andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in