2025-01-12, 05:17
Medlem
Verkar ju som allt flyttat till nätet så är kanske inte särskilt troligt. Vad säger ni?
Citera
2025-01-12, 12:16
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Verkar ju som allt flyttat till nätet så är kanske inte särskilt troligt. Vad säger ni?

Det är klart att du fortfarande får tag på gear av folk som säljer in person. Men jag tror absolut att majoriteten går via näthandel, när samhället moderniseras så gör även de kriminella likadant.
Citera
2025-01-14, 22:32
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless

Ja visst finns det ”på gatan” fortfarande, men vanligast är nog via nätet.
Citera
2025-01-18, 20:09
Medlem
Är inte näthandeln död nu? Verkar inte gå att få tag på prepp längre. Shopparna som tidigare har sålt har antingen lagt ner eller så säljer de fakeprepp.

Tror enda möjligheten nu är att försöka få kontakt med säljare via sociala medier
Citera
2025-01-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cygnosis
Är inte näthandeln död nu? Verkar inte gå att få tag på prepp längre. Shopparna som tidigare har sålt har antingen lagt ner eller så säljer de fakeprepp.

Tror enda möjligheten nu är att försöka få kontakt med säljare via sociala medier

Finns massor med säljare på hushboard.
Citera
2025-01-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braxxii
Finns massor med säljare på hushboard.

De har tidigare varit seriösa men det verkar bara vara scamshoppar där nu. Har själv beställt från flera butiker där och de skickar verkningslösa fejkprepp.
Citera
2025-01-27, 20:39
Medlem
dirtysouths avatar
Ungefär en vecka sedan en personlig tränare på gymmet frågade mig vilka steroider och droger jag behöver, finns allt sa han
Citera
2025-01-27, 21:38
Medlem
Har trots 5000+ gymbesök aldrig hört ett dyft om försäljning inne på gymmet. Jag kanske tränar på fel gym men.
Citera
2025-01-28, 00:32
Medlem
Warhearts avatar
Finns en hel del som förvarar sina prepp på gymmen i deras hyrda skåp. På mitt gym koka dom egna steroider sålde en gång i tiden.
Citera
2025-04-29, 22:37
Medlem
Stor-steffes avatar
Det är ganska ovanligt numer med gym försäljning även om den existerar.
Men efter förra årets razzia på terminalerna har fler börjat efterfråga live säljare. Några till razzior så är live sälj i full rulle igen skulle jag tro. Ingen höjdare att bli av med paket efter paket.
Enligt mig finns de bara fördelar med live.
Med post är det ju jämt problem. Min morsa råkade se ett paket en gång på besök. Min tjej med.
En gång hamnade de fel.
Pengarna kom inte fram en gång. Grisarna står på terminalerna
Bl.a. bl.a.

Jag föredrar live. 👍
1 timme o du har grejerna i handen.

Hoppas på mer live framöver.

Mvh
Citera
2025-04-30, 15:19
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Det är ganska ovanligt numer med gym försäljning även om den existerar.
Men efter förra årets razzia på terminalerna har fler börjat efterfråga live säljare. Några till razzior så är live sälj i full rulle igen skulle jag tro. Ingen höjdare att bli av med paket efter paket.
Enligt mig finns de bara fördelar med live.
Med post är det ju jämt problem. Min morsa råkade se ett paket en gång på besök. Min tjej med.
En gång hamnade de fel.
Pengarna kom inte fram en gång. Grisarna står på terminalerna
Bl.a. bl.a.

Jag föredrar live. 👍
1 timme o du har grejerna i handen.

Hoppas på mer live framöver.

Mvh

Instämmer. Jag har enbart positiva erfarenheter live-leveranser. Förutom att det går snabbt och smidigt och att paketet inte kan komma bort eller stjälas av PostNord, är det skönt att slippa fronta med hemadressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in