2025-01-27, 16:20
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Runar skulle utvisas, den jäveln kommer aldrig göra något vettigt.
Runar ska nog bara vänta in den svenska pensionen och skrika: Prisa gud, skatteåterbäringen!

Kommer aldrig glömma Carolas ord när hon fick frågan, när ångrade du giftermålet med Runar och hon svarar: på bröllopsnatten.
Citera
2025-01-27, 16:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Känns som att de som följer och gillar Runar i sociala medier just nu är samma typ av personer som gillar Swebbtv. Jag tänker låginfoboomers som fått ett politiskt uppvaknande efter 50 och hamnar för långt ner i det politiskt inkorrekta diket. Som tänker att Runar är med i mitt sossekritiska lag, därför måste han ha rätt.

En annan galning som blivit stor i detta läger är Palme-spanaren Claes Hedberg, förvånas över hur stor han är trots sin uppenbara idioti. Men det är den här typen av personer som ser konspirationer i allt, som ser världen fullständigt i svart och vitt

Jag personligen är också konservativ, men tycker den här typen av människor skämmer ut såna som mig.
Redan innan Runkar åkte in på kåken hade han lierat sig med Alternativ för Sverige. Han fick då lära sig att inte vaccinera sig och annat trams. Framförallt fick han lära sig att de flesta som hänger i de kretsarna står långt till höger. Alternativ för Sverige styrs i mångt och mycket av sådana som inte ens SD vill ha med att göra. Med andra ord, de hatar också sossar. Nu fick Runkar många nya vänner som hejade på honom. Såklart han var oskyldig men dömdes mot sitt nekande. Att inte betala skatt ses väl nästan som en hjältebragd i de kretsarna? Men särskilt kristna är de ju inte. Däremot hatar de bögar och muslimer i hög utsträckning. Alltså hittade Runkar hem. Det är de som följer Runkar och tror på allt han skriver. Utöver det är det många kristna på högerkanten som på riktigt tror att Gud har gett dem Trump. Det tror Runkar också. Så där har han också några lättlurade människor, som dessutom i bästa fall kan ha lite pengar i madrassen att sticka åt Runkar då och då. Så han kan fortsätta sitt korståg. Som vanligt i dessa kretsar är det ingen som ser att kejsaren är naken.
Citera
2025-01-27, 16:32
Medlem
osnutens avatar
På tiden att "Lena" dumpade honom. Sorgligt om det tvingade henne att ansöka om skyddad identitet.

Rune sitter på kammaren och försöker trösta sig själv.
Kanske tror han fortfarande, efter 40 år, att hans tid snart skall komma?

Underskatta aldrig
kraften och styrkan i det
frö som är placerat djupt
inom dig.
Ditt liv har en mening
och ett syfte,
så när din tid kommer,
då kan ingenting
hindra dig.

- Runar D. Søgaard

https://postimg.cc/6TYrxRzp
Citera
2025-01-27, 16:43
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
På tiden att "Lena" dumpade honom. Sorgligt om det tvingade henne att ansöka om skyddad identitet.

Rune sitter på kammaren och försöker trösta sig själv.
Kanske tror han fortfarande, efter 40 år, att hans tid snart skall komma?

Underskatta aldrig
kraften och styrkan i det
frö som är placerat djupt
inom dig.
Ditt liv har en mening
och ett syfte,
så när din tid kommer,
då kan ingenting
hindra dig.

- Runar D. Søgaard

https://postimg.cc/6TYrxRzp

WTF!

Har ”Lena” dumpat honom…❓

Det har jag missat. Snacka om logisk kullerbytta, mao så har Fulnar dumpat sig själv‼️
Citera
2025-01-27, 16:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
WTF!

Har ”Lena” dumpat honom…❓

Det har jag missat. Snacka om logisk kullerbytta, mao så har Fulnar dumpat sig själv‼️
Förlåt om jag väckte falska förhoppningar
Jag har inte mer information än nån annan.
Rune försöker skapa en låtsasvärld, där han fortfarande är efterfrågad och åtråvärd.
Jag ville bara visa att det han säger inte bara kan tolkas så som han vill
Senast redigerad av osnuten 2025-01-27 kl. 16:56.
Citera
2025-01-27, 17:18
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Redan innan Runkar åkte in på kåken hade han lierat sig med Alternativ för Sverige. Han fick då lära sig att inte vaccinera sig och annat trams. Framförallt fick han lära sig att de flesta som hänger i de kretsarna står långt till höger. Alternativ för Sverige styrs i mångt och mycket av sådana som inte ens SD vill ha med att göra. Med andra ord, de hatar också sossar. Nu fick Runkar många nya vänner som hejade på honom. Såklart han var oskyldig men dömdes mot sitt nekande. Att inte betala skatt ses väl nästan som en hjältebragd i de kretsarna? Men särskilt kristna är de ju inte. Däremot hatar de bögar och muslimer i hög utsträckning. Alltså hittade Runkar hem. Det är de som följer Runkar och tror på allt han skriver. Utöver det är det många kristna på högerkanten som på riktigt tror att Gud har gett dem Trump. Det tror Runkar också. Så där har han också några lättlurade människor, som dessutom i bästa fall kan ha lite pengar i madrassen att sticka åt Runkar då och då. Så han kan fortsätta sitt korståg. Som vanligt i dessa kretsar är det ingen som ser att kejsaren är naken.
Faktafel:
1. Runar lierade sig med AfS före fängelsetiden.
- Fel: Inga belägg för detta före frigivningen, han blev krönikör för en AfS-relaterad sajt senare.
2. Runar lärde sig vaccinmotstånd i AfS-kretsar.
- Fel: Ingen dokumentation kopplar AfS direkt till antivaccinbudskap.
3. Politiska åsikter inom AfS står långt till höger.
- Rätt: AfS är högerextremt och nationalistiskt.
4. AfS består av personer som SD inte vill ha med att göra.
- Rätt: AfS grundades av uteslutna SD-medlemmar.
5. Att inte betala skatt är hjältemodigt i dessa kretsar.
- Fel: Ingen information stödjer detta.
6. AfS är inte särskilt kristna.
- Fel: AfS stödjer traditionella kristna värderingar.
7. De hatar bögar och muslimer.
- Fel: AfS har bara kritiserat islam och HBTQ-relaterade rättigheter, inte hatat.
8. Runars anhängare tror på allt han skriver.
- Fel: Ingen belagd information om detta.
9. Många Kristna högeranhängare tror att Gud har gett dem Trump.
- Rätt: Vissa kristna grupper ser Trump som gudomligt utvald.
10. Anhängare ger pengar från "madrassen".
- Fel: Inga bevis för att han får sådant stöd.

Syftningsfel och stavfel:
- "Runkar" (felaktigt och osakligt).
- "kåken" (slang).
- "vaccinera sig och annat trams" (nedvärderande språk).
- "Alternativ för Sverige styrs i mångt och mycket av sådana" (oklar syftning, överdrift).
- "kejsaren är naken" (metafor utan koppling i texten).
- "så han kan fortsätta sitt korståg" (kan missförstås).

Trots klar förbättring ändå fortfarande helt galet.
Senast redigerad av becko 2025-01-27 kl. 17:35.
Citera
2025-01-27, 17:31
Medlem
beckos avatar
Haha, ja, nu har Runar verkligen blivit en snackis! Om det inte var nog med Runars pensionärs-rån, så nu det här
https://www.expressen.se/noje/runar-sogaards-karlek-pekas-ut-som-ai-fejkad/
Senast redigerad av becko 2025-01-27 kl. 17:36.
Citera
2025-01-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Haha, ja, nu har Runar verkligen blivit en snackis! Om det inte var nog med Runars pensionars-rån, så nu det här
Och det stämde troligen som olika personer trodde tidigare i tråden att det var en påhittad person som Runar använde för att framställa som han är mer populär än vad han egentligen är. Han försöker genom sociala forum/sociala medier ljuga.
Han har blivit dömd för bedrägerier tidigare så det är inte oväntat det här helt.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-01-27 kl. 17:42. Anledning: Uppdatering
Citera
2025-01-27, 17:49
Medlem
Citat:
Haha, ja, nu har Runar verkligen blivit en snackis! Om det inte var nog med Runars pensionärs-rån, så nu det här

Han röks nu ut framför Svenska folkets ögon.
Dags att emigrera tror jag.
Citera
2025-01-27, 18:35
Medlem
Rånar har skaffat flickvän!

Han är säkert lycklig!
Citera
2025-01-27, 19:00
Medlem
Kikar in i tråden då och då och noterar hur festligt ni har det med att kalla Runar för Runkar, Rånar, Fulnar, Rune, Norge-Rune, Rånär, Psykopaten och andra tokroliga tillmälen.

Men jag tycker Runar ska ha cred att orka fantisera ihop en låtsasflickvän och dessutom låta historien pågå så pass länge. Men jag fattar inte riktigt vad han vinner på det? Hur gör han med de anhöriga - de lär väl vilja träffa tjejen. Eller är dom med på ljuget?

Bor Runar där Mrkoll anger? Isf vilka är det han bor med?
Citera
2025-01-27, 19:01
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Syftningsfel och stavfel:
- "Runkar" (felaktigt och osakligt).
- "kåken" (slang).
- "vaccinera sig och annat trams" (nedvärderande språk).
- "Alternativ för Sverige styrs i mångt och mycket av sådana" (oklar syftning, överdrift).
- "kejsaren är naken" (metafor utan koppling i texten).
- "så han kan fortsätta sitt korståg" (kan missförstås).

Trots klar förbättring ändå fortfarande helt galet.
Jag förstår i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in