Citat:
15-åriga Chloe var sannolikt vaccinerad mot Covid-19 eftersom alla barn fr.o.m. 5 års ålder i England rekommenderades att vaccinera sig mot Covid-19.Intressant, jag ska läsa den noggrannare.
BBC hade för tre dagar sedan följande artikel, jag citerar rubriken och ett par rader. Rubriken är kanske lite missvisande, för reportern ifrågasätter nog inte vaccinet:
Nu tänker jag inte påstå att det finns en koppling, utan jag tänker påstå en annan sak. När ordet "turbocancer" har tagits upp i olika trådar, kopplat till vaccinet, så fanns det alltid de som dök upp och förklarade att cancer växer långsamt, det var debattörer som "kurremajongo" och andra. Jag fick då påpeka att det finns cancer som växer rejält på bara ett par månader.
Men hur som helst, fallet med Chloe Renshaw, 15 år, vars cancer upptäcktes i oktober och som dog i december, tas nu upp av just debattörer på nätet is samband med vaccinet. Jag tar nu upp det för att ställa frågan till dessa "cancerexperter" i tråden hur det, om Daily Mails artikel från 15 december 2024 är korrekt, kan vara så att Chloe kommer till läkaren i oktober med ont i knäna, skickas hem, återvänder ett par gånger då man röntgar henne och finner att hon har cancer i ryggraden, bäckenet, skallen, brösten (4 metastaser) och levern.
Jag påstår alltså inte att detta kommer av vaccinet (men det har tagits upp på nätet i samband med Covid-vaccinet och platsar därför här), inte heller påstår jag att det skulle vara omöjligt för någon att ha cancer i hela kroppen innan det upptäcks.
Jag påstår heller inte att pappan behöver ha förstått rätt när han säger att läkarna säger att hans dotters cancer var väldigt snabbväxande och aggressiv och att de inte kan klargöra vad det är för cancer. Kanske finns det någon "cancerexpert" här som kan klargöra vad det kan vara för cancer hon dog av ett par månader efter att den upptäcktes om faderns ord stämmer att den var extremt aggressiv och snabbväxande och att läkarna inte vet vad det är? Vet vi några fler liknande fall från före pandemin?
Annars låter det ju som en cancer som dyker upp explosivt och aggressivt i hela kroppen och beter sig som cancer inte brukar göra, alltså sådan cancer som man inte får säga det folkliga namnet på eftersom sådan cancer inte finns enligt det officiella narrativet, alltså de konstiga cancerformer som Washington Post skrev om i juni 2024 under rubriken "‘Unusual’ cancers emerged after the pandemic. Doctors ask if covid is to blame." https://web.archive.org/web/20240606115841/https://www.washingtonpost.com/health/2024/06/06/covid-cancer-increase-link/
BBC hade för tre dagar sedan följande artikel, jag citerar rubriken och ett par rader. Rubriken är kanske lite missvisande, för reportern ifrågasätter nog inte vaccinet:
Rise of vaccine distrust - why more of us are questioning jabsMan konstaterar att förtroendet för vaccin generellt sett sjönk från 90% 2018 (!) till 70 % 2023 och:
(...) The jabs were a "scientific miracle" we were told at the time, our best hope of life returning to normal after months of lockdown restrictions. But something has happened in the years since. Research suggests confidence in all types of vaccination has taken a significant hit.
And regular polling carried out by YouGov suggests adults are increasingly likely to say that vaccines have harmful side effects that are not being disclosed to the public. The proportion saying that statement is "probably" or "definitely" true rose to 30% in 2024 from 19% in 2019.Det anses bero på påståenden på nätet, som det brukar heta, men det är ju påstående också från politiker och andra. Även biverkningarna nämns.
Nu tänker jag inte påstå att det finns en koppling, utan jag tänker påstå en annan sak. När ordet "turbocancer" har tagits upp i olika trådar, kopplat till vaccinet, så fanns det alltid de som dök upp och förklarade att cancer växer långsamt, det var debattörer som "kurremajongo" och andra. Jag fick då påpeka att det finns cancer som växer rejält på bara ett par månader.
Men hur som helst, fallet med Chloe Renshaw, 15 år, vars cancer upptäcktes i oktober och som dog i december, tas nu upp av just debattörer på nätet is samband med vaccinet. Jag tar nu upp det för att ställa frågan till dessa "cancerexperter" i tråden hur det, om Daily Mails artikel från 15 december 2024 är korrekt, kan vara så att Chloe kommer till läkaren i oktober med ont i knäna, skickas hem, återvänder ett par gånger då man röntgar henne och finner att hon har cancer i ryggraden, bäckenet, skallen, brösten (4 metastaser) och levern.
Teenager told she had growing pains...until dad insisted on a scan that revealed rampant cancer that's spread all over her bodyHon dog i december, här är hennes fars post om det: https://www.tiktok.com/@chloescause/video/7452684814760676641
(...) Chloe was swiftly transferred to the Bristol Children's hospital where further tests revealed cancer in her pelvic bone and skull, breasts and liver. (...)
Despite finding the tumours, doctors are unable to identify what kind of cancer Chloe has, the father says. (...)
'They say it is a very fast and aggressive cancer, so they don't know if they are going to be able to solve it.' https://www.dailymail.co.uk/health/article-14178039/Teenager-told-growing-pains-rampant-cancer.html
Jag påstår alltså inte att detta kommer av vaccinet (men det har tagits upp på nätet i samband med Covid-vaccinet och platsar därför här), inte heller påstår jag att det skulle vara omöjligt för någon att ha cancer i hela kroppen innan det upptäcks.
Jag påstår heller inte att pappan behöver ha förstått rätt när han säger att läkarna säger att hans dotters cancer var väldigt snabbväxande och aggressiv och att de inte kan klargöra vad det är för cancer. Kanske finns det någon "cancerexpert" här som kan klargöra vad det kan vara för cancer hon dog av ett par månader efter att den upptäcktes om faderns ord stämmer att den var extremt aggressiv och snabbväxande och att läkarna inte vet vad det är? Vet vi några fler liknande fall från före pandemin?
Annars låter det ju som en cancer som dyker upp explosivt och aggressivt i hela kroppen och beter sig som cancer inte brukar göra, alltså sådan cancer som man inte får säga det folkliga namnet på eftersom sådan cancer inte finns enligt det officiella narrativet, alltså de konstiga cancerformer som Washington Post skrev om i juni 2024 under rubriken "‘Unusual’ cancers emerged after the pandemic. Doctors ask if covid is to blame." https://web.archive.org/web/20240606115841/https://www.washingtonpost.com/health/2024/06/06/covid-cancer-increase-link/
Washingtonpostartikeln var kul att läsa. De skriver att läkarna är förbluffade över cancerfall med tumörer över hela kroppen som har så snabbt förlopp. De spekulerar om det inte kan ha med Covid-19 att göra. Inte ett ord om minsta misstanke att Covid19-vaccinen med sina lipidnanopartiklar som snabbt sprids till kroppens alla organ och orsakar spikproteinproduktion överallt kan ligga bakom cancerfallen.
Inte ett ord om frameshift vilket innebär att det i 25% av fallen inte produceras spikprotein utan nåt annat slumpmässigt protein istället.
Inte ett ord om dna-kontamineringen som tack vare lipidnanopartiklarna ges fri lejd rakt in i våra celler.
Det finns dock ett enkelt sätt att sätta punkt för alla spekulationer om vaccinen orsakar cancer... och det är att redovisa vaccinationsstatus hos de drabbade.