2025-01-24, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Douglas ser inte ut att dölja något? Är han din sugar daddy månde? Nej du, han finns det anledning att utreda, sanna mina ord.
Jamen visst, anklaga mig för att vara prostituerad också då ni så gladeligen använder sex på alla vis för att göra människor till måltavlor och socialt nedmonterade men ack om ni själva för att ni just använder sex som medel för att härska och söndra- får det besvärligt.

Jag gissar att en hel del av er känner er sådär våldtäktsmantrygga igen.

Era strukturer hålls uppe till alla pris. Från lägsta mening upp till grövsta handling.

Länge leve patriarkatet 🥳
Citera
2025-01-24, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Jaja. Den multikorte (men ganska snabbe) och småtjocke Flesh Lightyear, ja!

Ok. Då förstår jag situationen.

Man får ju också tänka på alla de som blivit uthängda bara för att de varit på fel plats vid fel tidpunkt. Det typiska exemplet är ju när S*ra och Paddan står och hänger utanför någon Ica Maxi och sen går fram till första bästa bil som står på tomgång och börjar filma och banka på rutan. Den inte ont anande chauffören blir såklart fundersam och gasar därifrån. Men det skulle han inte gjort, för timmar senare så dyker hans porträtt upp på Dumpen. Så kan det gå i dagens Sverige när man skall ut och handla.

Enligt många dumplings bör man istället för att sticka därifrån stanna kvar, ta emot ett visitkort, bevisa för en påtänd Putte att man inte är samma person som någon AI-genererad bild han visar upp på sin telefon (utan kuklås) samt helst följa med honom till polisen för någon slags identitetskapningsutredning som han vill bedriva.

Fortfarande, du utgår ifrån ett fysiskt möte/konfrontation, vad jag menar är när detta INTE förekommer men dom ändå publicerar, förstår du? Jag förklarade det tydligt!
Citera
2025-01-24, 23:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/hatskt-mellan-bodstrom-och-roos-om-dumpen-han-forsvarar-pedofiler
Bodström är uppenbart stressad och ger signaler under samtalet som får det att framstå som att han skyddar något helt annat än barn.

Jag är kass på att upptäcka lögnare och så men Bodström ser uppenbart ut som om han står och ljuger. Han skakar på huvudet medan han repeterar ett påstående som ämnar att få honom och andra att framstå som hederliga med goda motiv men klarar inte av att - trots att han är en professionell offentlig person- hålla ordning på kroppsspråket. Douglas fladdrar runt på ett vis som är normalt för oss känslosamma människor med ansikten som öppna böcker av minsta emotion som flyger förbi. Det är mer som tics än professionell hållning. Ja Bodström har sitt typiska halvleende av självsäkerhet men han är klart och tydligt stressad och det syns tydligt.

Douglas visar alla möjliga känslor. Avsmak. Äckel. Grundkänslor. Bodström signalerar istället att han ljuger när han försöker få fram ett motiv som han då skakar på huvudet åt för att emotsäga sig själv eftersom han vet att det visst handlar om annat än barnen och han avslutar med att skaka när han ljuger om att de båda vill samma sak.

Däremot är han mer självsäker när han repeterar det Dumpen gör och har uppenbart sett bevis på att de sysselsätter sig med utpressning och i sin lögn av vad han har för agenda så börjar han med självsäkerhet berätta om vad Dumpen gör istället för att stå och skaka bort sina egna lögner av motivet bakom till hans engagemang. Förövrigt så slipper predatorögon fram när hans vanliga leende försvinner i det med att hans bakgrund som justitieminister tas upp. Sedan dyker hånet upp, föraktet i hans ansikte och han både sväljer som ändrar ställning. På grund av att hans ställning som justitieminister tas upp. Hans självsäkerhet ersätts av att han försöker kämpa för att hålla tillbaka något som berör politisk nivå och han sväljer i samband med just det när Douglas ifrågasätter varför han inte arbetar med lagstiftningen.

https://www.cbc.ca/life/wellness/8-ways-to-tell-that-someone-is-lying-1.3803082

Så Bodström är inkopplad pga att det på något vis är någon som drar i trådarna väldigt högt ifrån möjligtvis. Annars är det något på politisk nivå här som man behöver fundera några varv kring. Sista gången han säger att det inte handlar om barn, skakar han inte på huvudet såsom han hela tiden gör i inledningen. Sedan så säger han vi hela tiden när han då ser ut att ljuga men när han gått in i försvarsställningen efter att ha reagerat på
att hans tidigare roll som justitieminister tagits upp och därmed enbart refererar till sig själv så skakar han inte på huvudet när han slutligen meddelar att det inte handlar om barnen. Han är då ärlig om att det handlar om de som Dumpen tagit medan han ljuger om att motivet inte skulle handla om att de inte bryr sig om brotten.
Vad är det ens för mening att säga? Eller snarare varför säger han först en sak som han sedan rättar till? För han säger faktiskt emot sig själv i klippet. Det ser ut som hans politiska roll var en känslig sak att nämna i sammanhanget.

Det är svårt att avläsa en såpass professionell människa precis som ett öppet ansikte kan ge problem men men

Douglas är åtminstone inte den som ser ut att dölja något.
Värsta skitsnacket hitintills i denna tråd. Du har ingen förmåga att tolka kroppsspråk alls. Så du försöker ituta alla att du läst av kroppsspråk som kan bedöma någons trovärdighet. Pajas.
Citera
2025-01-24, 23:11
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Jamen visst, anklaga mig för att vara prostituerad också då ni så gladeligen använder sex på alla vis för att göra människor till måltavlor och socialt nedmonterade men ack om ni själva för att ni just använder sex som medel för att härska och söndra- får det besvärligt.

Jag gissar att en hel del av er känner er sådär våldtäktsmantrygga igen.

Era strukturer hålls uppe till alla pris. Från lägsta mening upp till grövsta handling.

Länge leve patriarkatet 🥳

Tomma ord från din sida. Du har noll att komma med. Jag står på den lilla människans sida. Annat är det med barnporr-producenten Sara.
Citera
2025-01-24, 23:13
Medlem
DrComforts avatar
Är inte sosse för fem öre men Bodström är en person som växt i mina ögon. Douglas är ett jävla våp och det vet han själv om.
Citera
2025-01-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hon har sagt att det är taget ur luften! Sanningen som kom fram idag på deras facebook golvar anklagelserna.
Kul att du nämner det, Tommy Zethraeus gick ut och sa att han inte har skjutit någon så då måste det vara så.
Citera
2025-01-24, 23:17
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dom kanske inte har fått in tillräckligt med information för att fastställa identiteten, mannen kanske inte är från Sverige eller bor utomlands vilket gör att dom inte kan gå ut med han än

Något liknande skedde med en man från Finland, det tog över ett år innan dom fick fram identiteten

Om de till 100% vet att det är personen på bilden som försökt få kontakt med barn så bör det väl i så fall inte utgöra hinder att visa chattarna?
Citera
2025-01-24, 23:19
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Fortfarande, du utgår ifrån ett fysiskt möte/konfrontation, vad jag menar är när detta INTE förekommer men dom ändå publicerar, förstår du? Jag förklarade det tydligt!
Har du några exempel på gäddor som blivit publicerade utan att det varit någon konfrontation? Ange gärna gäddnummer.
Citera
2025-01-24, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Är inte sosse för fem öre men Bodström är en person som växt i mina ögon. Douglas är ett jävla våp och det vet han själv om.

Hörsägen säger att feministen Dogge fastnade på Dumpens krok. IK hade precis konkat så han fick vara pilot för Dumpens nya betalningsmetod. Fatta vad förnedrande att först betala en mille och sedan bli "tvingad" att ställa upp online och berätta hur bra Dumpen är. Hade nog varit bättre för Dogge att hamna i gäddgalleriet än bli utsatt för sådan förnedring.
Citera
2025-01-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Om de till 100% vet att det är personen på bilden som försökt få kontakt med barn så bör det väl i så fall inte utgöra hinder att visa chattarna?

Det kan man tycka, men dom har nog sina skäl
Citera
2025-01-24, 23:21
Medlem
Citat:
Exakt! Sara kommer tillbaka starkare efter sin behandling. Även Patrik efter hetsjakten, så även kassören Å** som behöver en time out. Snart har dumpen laddat om!

Nu va det ett svar till någon som gapade om peddon
Så vad du svamlar har jag inget intresse utav
Citera
2025-01-24, 23:22
Bannlyst
Citat:
Exakt! Sara kommer tillbaka starkare efter sin behandling. Även Patrik efter hetsjakten, så även kassören Å** som behöver en time out. Snart har dumpen laddat om!

Inte säker på om du är sarkastisk eller inte men med de skulder de dragit på sig så är de nog finita la comedia och detta utan att ens nämna alla potentiella åtal och fängelsestraff som kan komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in