2025-01-24, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Har Banjo fortfarande inte tagit reda på att Pär Öberg var vittne FÖR Breivik??

Han kan ju läsa och göra research då han har kollat upp Axel. Öberg berättade också att han står på USA:s terrorlista. Ändå förstår han inte varför hans nazivideo togs ner.

Någon form av sinnesslöhet måste han ju ha när han är så totalt oförstående.

Öberg är en terrorist. Ungefär lika korkat som att ge en plattform åt Bin-Ladin. Sen att mördaren och pundaren kinesen är med i samma video lär inte stärka hans aktier.
Citera
2025-01-24, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Öberg är en terrorist. Ungefär lika korkat som att ge en plattform åt Bin-Ladin. Sen att mördaren och pundaren kinesen är med i samma video lär inte stärka hans aktier.

Pär-Ingrid är ingen jag vill ta i försvar, men exakt vilka terrorbrott har han begått?
Citera
2025-01-24, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av index.html
Per-Ingrid är ingen jag vill ta i försvar, men exakt vilka terrorbrott har han begått?

Inga förmodligen. Men han är terrorklassad av USA. Det är det som är det intressanta.

Öberg är med i menlös sekt som sysslar med kniv-träning med pinnar, skogsvandring och kaffedrickande i någon byagård. Så någon "terrorist" är han inte egentligen, men det spelar ingen roll. Är man terrorstämplad av USA är man körd.

Kanske Trump benådar dem, men då Trump är antinazist så lär inte det heller hända.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Har Banjo fortfarande inte tagit reda på att Pär Öberg var vittne FÖR Breivik??

Han kan ju läsa och göra research då han har kollat upp Axel. Öberg berättade också att han står på USA:s terrorlista. Ändå förstår han inte varför hans nazivideo togs ner.

Någon form av sinnesslöhet måste han ju ha när han är så totalt oförstående.

Anjo borde göra en reaktionsvideo på riktiga skjuta-filmer från Utöya.
Citera
Medlem
Deimos01s avatar
Att Anjo gett sig på Axel är ju bara skrattretande
Jag tror inte Anjo fattar vilket misstag han gjort.
Axel säger sin egen åsikt, han är ingen hund åt någon annan. Han har även många trogna följare.
Om Anjo försöker skapa ett drev och bråk med Axel riskerar Anjo att ångra sig snabbt när han inser att han inte kan tysta Axel.

Undra hur lång tid det tar innan Jocke skriver ett meddelande till Axel?
Citera
2025-01-24, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Inga förmodligen. Men han är terrorklassad av USA. Det är det som är det intressanta.

Öberg är med i menlös sekt som sysslar med kniv-träning med pinnar, skogsvandring och kaffedrickande i någon byagård. Så någon "terrorist" är han inte egentligen, men det spelar ingen roll. Är man terrorstämplad av USA är man körd.

Kanske Trump benådar dem, men då Trump är antinazist så lär inte det heller hända.

Ja det har ju haft sina konsekvenser, men jag tänker inte kalla någon som inte begår våld eller åtminstone finansierar våld för terrorist, sparar det ordet till Breivik och såna.
Citera
2025-01-24, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Axel säger sin egen åsikt, han är ingen hund åt någon annan. Han har även många trogna följare.
Om Anjo försöker skapa ett drev och bråk med Axel riskerar Anjo att ångra sig snabbt när han inser att han inte kan tysta Axel.

Nu finns det större drakar än brottslingen och internet-trollet Alex man kan få på sig.
Citera
2025-01-24, 22:58
Medlem
Anjo fortsätter att gräva sin grop djupare och djupare.

Han klagar på Flashback som han ju inte läser enligt tidigare utsago.

Framförallt så är det en uppvisning i hur en lättkränkt narcissist beter sig.
Citera
2025-01-24, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Anjo : Vet att du läser här. Fortsätt hetsa mot Axel.
Gör fler nazivideos.

Det blir skitbra vettö
Citera
2025-01-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av index.html
Ja det har ju haft sina konsekvenser, men jag tänker inte kalla någon som inte begår våld eller åtminstone finansierar våld för terrorist, sparar det ordet till Breivik och såna.

Det är med andra ord mycket viktigt att hitta terroristerna innan du vill kalla dom terrorister. Vilket jag inte är så insatt i gällande NMR men jag skulle kunna tänka mig att dom planerar både det ena och det ändra på deras träffar då och då, vilket kanske kan leda till en ny handling så att du efter den handlingen kallar dom för terrorgrupp.
Citera
2025-01-24, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Anjo : Vet att du läser här. Fortsätt hetsa mot Axel.
Gör fler nazivideos.

Det blir skitbra vettö
Motvikt hoppar tydligen på tåget imorgon.
Citera
2025-01-24, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det är med andra ord mycket viktigt att hitta terroristerna innan du vill kalla dom terrorister. Vilket jag inte är så insatt i gällande NMR men jag skulle kunna tänka mig att dom planerar både det ena och det ändra på deras träffar då och då, vilket kanske kan leda till en ny handling så att du efter den handlingen kallar dom för terrorgrupp.
Schrödinger's terrorgrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in