Citat:
Ursprungligen postat av
blompissare
Det är EXTREMT vanligt att folk söker sig till det dom är själva intresserade och har dragning till. De försöker dölja det hela med att det ska verka finnas en legitim handling bakom det hela.
Så vad har vi här då?! En knarkande f.d sexualarbetare som redan i tidig ålder drogs till äldre herrar och spänning och droger. Detta finns väl dokumenterat från SiS hemmen hon blev placerad på under sin tonårstid.
Så du menar på att det inte skulle finnas någon (dold) dragning till det hon utsätter sina gäddor för?! Hon verkligen brinner och frodas av detta. Likadant med DaddyPutte. Där finns det också dokumenterat dragning till knark och unga flickor som ska kalla honom för "pappa" på engelska.
Du tror inte att det snarare är som så att hon är extremt skadad av vad hon utsatts för?
Det är som den här tjejens livsberättelse
https://amelia.expressen.se/premium/mannen-som-kopte-sex-var-alla-mojliga-it-killen-mellanstadielararen-och-chefen/ -historier man aldrig skulle ha hört utan deras mod och kurage.
Jag hoppas att om hon är döende, att hon inte lämnar den här världen utan att berätta lite om de rott hon utsatts för och den smärta de orsakade henne.
Ni sexualförbrytare har verkligen inte spärrar och att anklaga henne för att vara pedofil är såklart inte svårt. För de flesta av oss tar det emot om vi bara misstänker att något kan vara fel om så hos någon vi avskyr eftersom normala människor inte vill skada andra genom extrema kränkningar. En för människor som med enkelhet kan begå sexualbrott och grova övergrepp så är det såklart en petitess.
Att hänga ut och jaga efter de här människorna som Dumpen gör, är inte riktigt vad jag anser är korrekt av flera skäl. Jag tror på att rättsväsendet ska fungera och att vi ska ha en bra vård och kriminalvård. Däremot har vi inte det. Min tro på
hur det borde vara stämmer inte med verkligheten.
Jag hat på dejtingsajter mött en del tvivelaktiga män. Bland annat försökte jag polisanmäla en man som skickade ett barns bild till mig där det satt avklätt till midjan. En bild jag fick för att jag regelbundet var barnvakt och uppgav det när jag lärde känna mannen. Så nära inpå kryper alla dessa sorters avarter av män. Sedan viftas det bort när man går till polisen.
Tänk själv på hur farligt det är med att de här typerna sitter överallt och letar efter barn och att det inte bara är barnen, eller föräldrar de försöker ta kontakt med utan barnvakter eller som när jag var ung och någon under profil av att vara ett barn addade mig och försökte få information om ett yngre syskon.
Ni kan hålla igång hur mycket ni vill men hela samhället är fyllt av kvinnor som faktiskt har erfarenheter av mäns våld och beteenden. Det som sedan chockerar är hur grovt och illa männen uppträder när de får tag i försvarslösa offer efter att de försökt överallt. För förr eller senare får de napp.
Jag har själv upplevt mycket och därefter har män försökt på olika vis komma nära just för att kunna komma nära barn. Jag har stått som tonåring och hållit tag i min ena bror medan en pedoförsökt dra honom ur mina händer och hållit fram pengar. Jag brukar titta på TikTok och minnas hur jag ibland umgicks med en annan tjej för att den vuxne mannen då som liten inte skulle hamna hos den pedofilen och ser hur bra hans liv istället mot alla odds verkar ha utveklat sig. Jag har gått som barnvakt och angripits av att någon man kommit fram och till mitt tonåriga jag vräkt ur sig de mest grova sexuella ord utan hä syn till att jag gått med barn i mina händer.
De här männen finns överallt och enda skälet till att vi inte ser dem är för att vi inte är deras målgrupper.
Sara drivs sannolikt av mycket som de flesta aldrig upplever men det stavas trauman. Det finns inget hos de män hon visar upp som barn skulle "dras till". En sak är ganska häftigt ändå, och det är hur hon lyckats att bli en nagel i ögat för så mycket män men även samhället.
Antagligen vill hon inte berätta eftersom det är saker som sitter väldigt djupt och är ett frosseri för människor som sällan visar sympati och hennes historia är kanske också irrelevant i sammanhanget mer än att den formadd henne till att bli den hon blev.
Men det fungerar inte för er att påstå att hon
egentligen inteär offret utan förövaren. Vi är många som inte köper de försöken till manipulation.