Citat:
Ursprungligen postat av
Gissa vem
Och hela MIN poäng var att designerna på VOLVO är LÅNGT IFRÅN ENSAMMA om lösningen med två knappar! Sedan kan man ju ha åsikter om vilken lösning som lirar bäst, men det är en annan diskussion. Själv kan jag iofs tycka att lösningen med EN stor knapp är rätt smidig, men det känns som dagens I-landsproblem och jag förlorar ingen sömn över det...
Nä. Köper du kinesjunk så får du säkert en lösning med två - kanske tre knappar. Eller om du köper en bil som är 30 år gammal. Saab 9-3? Den slutade väl att tillverkas före millennieskiftet? Varför tar du upp den? Varför inte Saab 96?
Men om man - som jag och många andra med mig - kört tyska kvalitetsbilar sedan 80-talet, så förekommer inte sån här jävla patetisk skit. Och det är det jag jämför med. Jag jämför inte en
HELT NY konstruktion från Volvo, i prisklassen 700 000kr med en skoda från 60-talet. Jag vägrar att acceptera att en biltillverkare medvetet väljer en sämre lösning, som dessutom bara MÅSTE vara dyrare att implementera, för att dom är LÅNGT IFRÅN ENSAMMA.
Du resonerar så jävla dumt att man drar slutsatsen att du var sjuk när Gud delade ut hjärnorna.
Vad blir nästa? TRUMBROMSAR? MEKANISK PARKERINGSBROMS? Så att Volvo inte ska känna sig ENSAMMA?
Vilket jävla klappmongo du är!