2025-01-24, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju vara så att Chrippa är såpass knäckt att han helt enkelt inte bestrider häktningen. Då behöver man inte ha en förhandling.
Tror inte det fungerar så.
Citera
2025-01-24, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
För dramats skull, vore det inte jävligt kul om han släpps på fri fot imorn...?
Vore sjukt underhållande, men för hans eget bästa och alla runtomkring honom, nä.
Citera
2025-01-24, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du påstår att hon är psykopat. Och det vet du hur?
Är du psykolog som har gjort en utredning som sträcker sig från tidig barndom fram tills nu?

Eller är det inte så att du fallit offer för allt som kablats ut under mer än ett års tid från ett gäng vuxna män?

Hink och hora håller jag med dig om att man inte kallar någon. Det oavsett om det skulle vara sant eller inte och det visar bara vilken fantastisk kvinnosyn dessa män har.

Barnmisshandlare finns det heller inga bevis på och det är polisens sak att utreda en så allvarlig anklagelse.

Du anser att det är Linneas ansvar att få stopp på drevet.
Du sätter ordet drev inom situationstecken. Vet du vad ett drev är undrar man då?

Varför är det inte de som drevar som ska sätta stopp? Resonerar du detsamma oavsett vad när någon/några utsätter en annan människa för hänsynslösa attacker?

Skyller du alltid på ett offer?

Läs på om idealiska brottsoffer. Jag tror du och många andra i tråden skulle finna det lärorikt.

Varför Linnea kontaktade Jocke vet jag inte. Det vet inte du heller men du väljer att dra slutsatsen att Linnea är starstruck.

Om man hängt med behjälpligt i Jockes fantastiska resa så är det återkommande temat att det uppstår konflikter där han inte kan släppa taget. Han nästlar sig in och sitter fast som ett häftplåster.

Linnea trodde förmodligen på honom till slut. Hon kunde väl inte veta att han väljer att lägga upp det på nätet igen.

Nu har hon väl slutligen förstått att det finns inte något som heter empati i den lille narcissisten/psykopaten.

(Jocke har uppvisat psykopatiska drag sedan barnsben. Plågat djur, visat noll empati och mycket mer vilket styrka av hans soc och BUP papper.)

Orkar inte kommentera allt du skriver.

Men några saker;
1. Ja min åsikt är att hon är psykopat. Det står mig fritt att ha min åsikt och jag behöver inte förklara för dig eller någon annan varför jag har den åsikten.
2. Det heter citationstecken eller citattecken. Just för att det är ett citat från annan text. Jag citerade endast vad andra skriver/benämner det som ett "drev".
3. Har aldrig sagt att Linnea är ansvarig för att få stopp på drevet, men hon kunde lätt motverka det.
4. Det är större sannolikhet att hon kontaktar Jocke istället för Jacke för att Jocke är mer känd, ja.
Citera
2025-01-24, 04:06
Medlem
paperfaces avatar
Det här dramat har blivit jävligt utspätt nu känns det som. Nu dras den andra brorsan in i det igen. Hur orkar dom?

Och! Vad fan håller Rask på med egentligen?
Han och Chrippa är samma nivå av idiot.
Bevisar bara att Rask har noll skrupler bara han drar in lite deg. Äckel människa.

Jocke borde inte ha sagt ngt alls om den andra brorsan i hans pod. Nu tar det ju bara hus i helvete igen. Smart drag
Citera
2025-01-24, 07:32
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Tror inte folk inte vill att hon ska jobba,det komiska var ju att hon frågade tre om hon kunde få ut lönen svart i kontanter.
Gjorde hon det? Är det inte bara en trådsanning?
Om jag kommer ihåg rätt så var det någon som skrev att någon annan överhört ett telefonsamtal med Linnéa där hon ville ha betalt svart. Det låter väldigt vagt...
Citera
2025-01-24, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Just det. Jag glömde den detaljen. Det var inte så jättesmart minst sagt.
Vad lever hon i för värld?

Tar du allt som skrivs och är påhittat som sanning?

Var kommer denna information ifrån? Eller är det hörsägen som vanligt?
Citera
2025-01-24, 08:31
Medlem
Hur ska det sluta för allas vår Chrippa egentligen?
Citera
2025-01-24, 09:26
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
Självmord. En sån som han överlever inte till pensionen!
Citera
2025-01-24, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry

Han är släppt
Citera
2025-01-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han är släppt

Är det sant? Då kanske hans bror missar möjligheten till en häktes förhandling idag.

Kan lova att då kommer stora uthängings maskinen starta.
Citera
2025-01-24, 09:33
Medlem
Chrippa släppt enligt Linnéas Snapchat story.
Citera
2025-01-24, 09:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han är släppt

Du hade alltså helt rätt igår i din bedömning.

Såg nu att tom Anjo skrev det.

Så var det med den supergrova brottslingen. Vad det ska svida nu i alla flygande apor.

Hoppas nu att förföljelsen slutar.

Trevlig helg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in