Citat:
Ursprungligen postat av
LimboLife
Du påstår att hon är psykopat. Och det vet du hur?
Är du psykolog som har gjort en utredning som sträcker sig från tidig barndom fram tills nu?
Eller är det inte så att du fallit offer för allt som kablats ut under mer än ett års tid från ett gäng vuxna män?
Hink och hora håller jag med dig om att man inte kallar någon. Det oavsett om det skulle vara sant eller inte och det visar bara vilken fantastisk kvinnosyn dessa män har.
Barnmisshandlare finns det heller inga bevis på och det är polisens sak att utreda en så allvarlig anklagelse.
Du anser att det är Linneas ansvar att få stopp på drevet.
Du sätter ordet drev inom situationstecken. Vet du vad ett drev är undrar man då?
Varför är det inte de som drevar som ska sätta stopp? Resonerar du detsamma oavsett vad när någon/några utsätter en annan människa för hänsynslösa attacker?
Skyller du alltid på ett offer?
Läs på om idealiska brottsoffer. Jag tror du och många andra i tråden skulle finna det lärorikt.
Varför Linnea kontaktade Jocke vet jag inte. Det vet inte du heller men du väljer att dra slutsatsen att Linnea är starstruck.
Om man hängt med behjälpligt i Jockes fantastiska resa så är det återkommande temat att det uppstår konflikter där han inte kan släppa taget. Han nästlar sig in och sitter fast som ett häftplåster.
Linnea trodde förmodligen på honom till slut. Hon kunde väl inte veta att han väljer att lägga upp det på nätet igen.
Nu har hon väl slutligen förstått att det finns inte något som heter empati i den lille narcissisten/psykopaten.
(Jocke har uppvisat psykopatiska drag sedan barnsben. Plågat djur, visat noll empati och mycket mer vilket styrka av hans soc och BUP papper.)
Orkar inte kommentera allt du skriver.
Men några saker;
1. Ja min åsikt är att hon är psykopat. Det står mig fritt att ha min åsikt och jag behöver inte förklara för dig eller någon annan varför jag har den åsikten.
2. Det heter citationstecken eller citattecken. Just för att det är ett citat från annan text. Jag citerade endast vad andra skriver/benämner det som ett "drev".
3. Har aldrig sagt att Linnea är ansvarig för att få stopp på drevet, men hon kunde lätt motverka det.
4. Det är större sannolikhet att hon kontaktar Jocke istället för Jacke för att Jocke är mer känd, ja.