2025-01-23, 21:10
Avstängd
HajPaDigs avatar
#555 387 vänner på Fb. Det sprider sig snabbt.
Citera
2025-01-23, 21:14
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag har inte helt koll. Men det har skrivits att han jobbar inom försvarsindustrin.

Tror han jobbar eller jobbade på Saab Aero -som gör våra stridsflygplan alltså. Han sitter med en saab jobb tröja på en av bilderna.
Citera
2025-01-23, 21:17
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Kollade just igenom chatten igen #555 och blir lika jävla förvånad varje gång en gammal gubbjävel med chipstuttar och blekfet ölkagge skickar en bild på sig själv... och tror på fullaste allvar att en 13-14 årig tjej skulle tycka att det ser det minsta bra ut!!

Vad är det för fel i skallen på dom!!?? 😄

Den stora skallen är bortkopplad då allt blod behövs i den lilla skallen och då blir det därefter
Citera
2025-01-23, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krille-th
452 nu..

Kolla kommentaren från en "vän" på första inlägget som kommer upp på hans tidslinje...
Vad heter han på Facebook?
Citera
2025-01-23, 21:25
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag har sagt det förut, vet att en del inte håller med.
Men jag tycker främst 60-talister-gäddor är bra märkliga. Dom har självförtroende bortom denna värld, noll självinsikt och har inställningen att barnet ska vara kåt, glad och tacksam, oavsett hur dom själva ser ut.
Det är något i deras generation som gått riktigt snett.
Om vi tar 555 som exempel, du ser ALDRIG en ung gädda gå rätt på sak på det där bisarra sättet.
Han hinner knappt skriva hej innan han skickar en ful bild där han sitter med feta magen i en solstol och frågar om hon vill sitta i farfars knä.
Yngre gäddor kommer i stort sett alltid hela och rena till konfrontationen och normalt klädda.
Gubbgäddor kan komma klädda hur som helst.

Väldigt sant, tror den generationen på något sätt tar för givet att det ska vara på ett visst sätt, och vad dom fantiserar ihop i huvudet måsta vara verkligheten. Där här vita valrossen tar ju rekord i bra självförtroende han är helt övertygad att han är Guds gåva till kvinnan.
Citera
2025-01-23, 21:28
Medlem
Ezra75s avatar
#555, 386 vänner på fejjan….
Citera
2025-01-23, 21:41
Medlem
HazzardAlards avatar
Hemlige Lars #556 förstod vilken personlig katastrof som väntar honom framöver. 😄

Vilket jävla ras!
Citera
2025-01-23, 22:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Lite sitter i längden. Även om 16 cm är under snittet så är 183 cm över snittet för hans generation. Tjejerna älskar långa killar och det har han säkert kommit en bit med tidigare i livet. Jämför hans självförtroende med multikorta killar som till exempel #556 som måste chatta i en evighet innan det gluttas på förlåten. MC-gäddan, däremot, dunkar på direkt med bar överkropp i solstol, kagge hängande över byxlinningen och snopp över handfatet. Han är 183 cm och vet sitt värde.

Vi får hoppas att han har fattat att värdet numera är noll.
Citera
2025-01-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Fortfarande omöjlig att hitta på facebook, länka gärna via en devglan.

Devglan på #555 FB

Citera
2025-01-23, 22:50
Medlem
Babianboogies avatar
Var det förresten ingen som noterade bilden på
#555 Facebook där det är en jätte ung tjej på en reklam för BMV som han flåsade över.
Citera
2025-01-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Oj! Det låter som om du är en multikortis som laddat upp bra med argument för varför det inte är längden som räknas. Förutom Victoria S vet jag inte ens vilka personerna du nämner är.

Visst, många tjejer är golddiggers. Men inte alla. Vissa attraheras av en bra personlighet. Det är en uttjatad klyscha, men humor och självsäkerhet kommer man långt med. Se bara på Kungsgäddan för ett bra exempel på en man som fick en inledningsvis fientlig kvinna på fall bara genom att visa ett litet sinne för humor, ett enormt lugn och intellektuell skärpa. Och vad kör han för bil? En Opel Rekord, om jag inte minns fel. Någon kan säkert rätta mig angående bilmodell.

Tittade lite på gäddans 505 bostadshistorik eller han du kallar kungsgäddan. Han har aldrig bott med någon kvinna förutom med sin mamma. Han är 58 år och har aldrig haft ett seriöst förhållande, det säger allt tycker jag.
Citera
2025-01-23, 22:53
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Väldigt sant, tror den generationen på något sätt tar för givet att det ska vara på ett visst sätt, och vad dom fantiserar ihop i huvudet måsta vara verkligheten. Där här vita valrossen tar ju rekord i bra självförtroende han är helt övertygad att han är Guds gåva till kvinnan.
Ja jag blir inte klok på dom, man kan inte annat än beundra 60-talisternas bibliska självbild.
Fick dom ligga i ungdomens glada dagar med sitt beteende?
Han skriver att han har en 16 cm och har inga problem att skicka en bild sen som visar att han max har en 8 cm mask.
Han skriver 16, alltså är den 16.
Samma sak där, du hade aldrig sett en yngre gädda göra något sånt, han hade skämts ögonen ur sig att skicka en bild där han så uppenbarligen har ljugit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in