2025-01-23, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Vilka ska förstöra för henne när det gäller att söka jobb? igår skrevs det också om det, kan du länka är du snäll för jag hittar inte.
Anjo och lisen hånade väl henne i deras jävla podd eller vad det är, varför ens prata om att hon söker jobb? Det är ju enbart positivt att hon söker jobb. Du följer väl dessa individer kollar du inte på deras videos? Vet inte vilken video jag följer inte anjo fick upp ett klipp på tiktok.
Citera
2025-01-23, 14:43
Medlem
Citat:
För att hon var den som tyckte dom skulle åka, medans andra sa att han skulle hålla sig hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och hur vet du det? Och vilka andra?

Citat:
Finns familjemedlemmar som inte ville att han skulle åka, lika så ville dom att han skulle åka hem från Spanien, men L tyckte dom skulle vara kvar.

Egentligen vet jag inte varför jag svarar dig, du svarar ju aldrig på nått.

Hur kan du veta att Linnea var den som tyckte de skulle åka, har hon sagt det till dig?

Hur kan du veta vad familjemedlemmar till Chrippa tyckte eller inte tyckte, har du pratat med Chrippas familj personligen?

Chrippa har ett eget ansvar för sina handlingar, sitt agerande och sina beslut...
Citera
2025-01-23, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Varför kallas Linnea ibland för hinken?

Det är Anjo som anser att man kan benämna kvinnor psykopat, hink och hora.

Han påstår att gamla vänner i Malmö kallat henne för hink. Men det han missar är att i Skåne så säger man spann och inte hink.

Hink = spermahink.
Citera
2025-01-23, 14:46
Avstängd
Citat:
Men hon gör ju samma sak som hon säger att dom gör, hur kan man då vara en bättre människa? hon kan ju ha 1 timmes live.

Du inser inte det orimliga i dina påståenden om precis allt?

Skulle du anse att ett våldtäktsoffer som efter det fortsätter att klä sig sexigt själv är delaktig i både våldtäkt och kommande ofredanden och ev våldtäkter?
Citera
2025-01-23, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det är Anjo som anser att man kan benämna kvinnor psykopat, hink och hora.

Han påstår att gamla vänner i Malmö kallat henne för hink. Men det han missar är att i Skåne så säger man spann och inte hink.

Hink = spermahink.

Han kallar Linnea psykopat inte kvinnor generellt. Men ja jag håller med dig angående hinken. Riktigt dåligt!
Citera
2025-01-23, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Anjo och lisen hånade väl henne i deras jävla podd eller vad det är, varför ens prata om att hon söker jobb? Det är ju enbart positivt att hon söker jobb. Du följer väl dessa individer kollar du inte på deras videos? Vet inte vilken video jag följer inte anjo fick upp ett klipp på tiktok.

Nu minns jag lite, någon frågade om L var i Sverige och då sa Anjo att han fick en bild skickad till sig när hon sökte jobb hos tre.
Men har inget minne att han sa att han ska förstöra så hon inte får jobb.
Jag får lyssna igen helt enkelt.
Citera
2025-01-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Hur kan du veta att Linnea var den som tyckte de skulle åka, har hon sagt det till dig?

Hur kan du veta vad familjemedlemmar till Chrippa tyckte eller inte tyckte, har du pratat med Chrippas familj personligen?

Chrippa har ett eget ansvar för sina handlingar, sitt agerande och sina beslut...

Ingen av föräldrarna tyckte det var en bra idé att dom skulle åka.

Den infon jag fått var att chrippas familj ville att han skulle åka hem men då sa chrippa att Linnea ville att dom skulle stanna.

Men jag håller med om att han tar egna beslut och dom verkar gå allt annat än bra.
Citera
2025-01-23, 15:00
Medlem
Citat:
Nu minns jag lite, någon frågade om L var i Sverige och då sa Anjo att han fick en bild skickad till sig när hon sökte jobb hos tre.
Men har inget minne att han sa att han ska förstöra så hon inte får jobb.
Jag får lyssna igen helt enkelt.
Dom pratade på ett hånfullt sätt lyssna i slutet. Dom har nog förstört tillräckligt med allt skit dom pratat om henne. Även om en del saker stämmer så har dom kryddat ordentligt ibland.
Senast redigerad av Karlhakansson 2025-01-23 kl. 15:21.
Citera
2025-01-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ingen av föräldrarna tyckte det var en bra idé att dom skulle åka.

Den infon jag fått var att chrippas familj ville att han skulle åka hem men då sa chrippa att Linnea ville att dom skulle stanna.

Men jag håller med om att han tar egna beslut och dom verkar gå allt annat än bra.

Med andra ord så vet du inte vad varken Linnea eller Chrippa har sagt/tyckt/gjort.

Källkritik, källkritik...
Citera
2025-01-23, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han kallar Linnea psykopat inte kvinnor generellt. Men ja jag håller med dig angående hinken. Riktigt dåligt!

Det visar hur hans moraliska kompass är felinställd.

Anjo uppvisar långt fler psykopatiska drag än vad Linnea ens uppvisat en gång.

Det Linnea uppvisar är reaktioner på utsatthet. Läs på om utsatthet för narcissistic abuse.
Citera
2025-01-23, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Dom pratade på ett hånfullt sätt lyssna i slutet. Dom har nog förstört tillräckligt med allt skit dom pratat om henne. Även om en del saker stämmer så har dom kryddat ordentligt ibland.

Här är en länk till tiktok videon jag kollade på om detta: https://vm.tiktok.com/ZNeEBAj1m/

Tack så mycket.
Det är såklart dumt att förstöra för någon som vill jobba och göra rätt för sig det håller jag med om.
Citera
2025-01-23, 15:12
Avstängd
Citat:
Tack så mycket.
Det är såklart dumt att förstöra för någon som vill jobba och göra rätt för sig det håller jag med om.

Och tidigare har de kontaktat samarbetspartners och förstört för Linnea.

Linnea har inte kontaktat några samarbetspartners till Jocke och Anjo eller förstört deras inkomster.

(Rask går det inte att förstöra för eftersom han inte får några samarbetspartners pga sig själv.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in