2025-01-23, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Det var på tiden. Märkligt med alla dessa lokalpolitiker som saknar kunskap men likväl har mandat att agera som de vill. Skönt att vissa går att sparka ut ur politiken.
Det finns ingen ände på dem. Se bara på C:s bögpederast Gustav Hemming. Hur tror du att de kommer upp sig inom partierna då de alla verkar vara skurna ur samma mall? Det kommer snart en ny "Anton".
Citera
2025-01-23, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMedeltid
Programledare tenderar i alla fall att ha lite karisma och vara attraktiva, iallafall för de 50-åriga tanter som tittar. Fendert ser verkligen bizarr ut, inte bara den komiska kombinationen av ett lesbiskt barn i gubbkläder, utan också ett väldigt ansträngt och lustigt kroppsspråk. Det ser ut som att han anstränger sig för att se ut som en människa, men misslyckas.

Ha,ha,ha!😃 Fy fan vad elakt men ändå så på pricken beskrivet!

Typ som i en film. En slags rymdödla som antagit mänsklig kropp och rör sig på Jorden men misstolkar och beter sig udda.
Citera
2025-01-23, 09:11
Medlem
Från en som har lite insikt.

Problemet är att de arbeten som behöver göras endast kan utföras typ 5-10min per timme eftersom man vägrar stänga av trafiken helt. Istället ska man ha bemanning som inte gör ett skit resten av tiden vilket kostar otroliga summor pengar. Nya fel och brister uppstår innan man ens har hunnit åtgärda det första.

Hade man stängt av helt hade det blivit bättre gjort och för högst 30-40% av kostnaden i en majoritet av fallen.
Citera
2025-01-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Från en som har lite insikt.

Problemet är att de arbeten som behöver göras endast kan utföras typ 5-10min per timme eftersom man vägrar stänga av trafiken helt. Istället ska man ha bemanning som inte gör ett skit resten av tiden vilket kostar otroliga summor pengar. Nya fel och brister uppstår innan man ens har hunnit åtgärda det första.

Hade man stängt av helt hade det blivit bättre gjort och för högst 30-40% av kostnaden i en majoritet av fallen.

Går det inte att göra arbetet på nätterna? Hur länge skulle man behöva stänga av?
Citera
2025-01-23, 09:19
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Han kommer nog att efterträda Hellden. Han verkar nog imkompetent vilket ju är ett villkor för att bli MP topp.
Efterträdaren får aldrig vara klokare än den han ersätter, utan måste vara betydligt dummare, det är regeln inom MP.
Räkna med fortsatt kaos ända mot botten.

Fendert kanske kan bli utrikesminister i nästa vänsterregering?
Han kan ha Annalena Baerbock som förebild...
Senast redigerad av RobbanUC 2025-01-23 kl. 09:23.
Citera
2025-01-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Går det inte att göra arbetet på nätterna? Hur länge skulle man behöva stänga av?

Nattetid är inte så lugnt som man tror när man rör sig runt omkring Stockholm. Jag har hoppat in några gånger vid sjukdomsfall och enda uppgiften var att varna när tåg kommer medan de arbetar. Har annars ingen egen kunskap på området. Det är en släktings företag så informationen är mestadels deras men de har arbetat med det hela livet. Han har sagt att visst det är trevligt att de kan fakturera men de är av det gamla gardet som faktiskt vill få saker och ting gjorda. Hellre stäng av helt under en kortare period istället för att försöka få lappa o laga i dessa luckor som man kanske hade kunnat gjort om kapacitet var bra från början.
Citera
2025-01-23, 09:48
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfritt2035
Experimentet med öppen spärrlinje vid Näckrosen har kostar några miljoner i förlorade biljett intäkter hittills. Dessutom anser jag man skulle pröva öppen spärrlinje i Rinkeby istället och sedan extrem hård biljett kontroll där med något lämpligt jägarförband istället för SL smurfar.

Jag har för mig att biljettkontroller i no-go-zoner som Rinkeby endast sker när SL-personalen kan bli uppbackade av beväpnad polis. Åtminstone var det så för några år sedan.
Citera
2025-01-23, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Skulle vilja veta vad hoten bestått av. Tonåringar kan uppleva många saker som hot.
Får dom saklig kritik så är det hot samt lätt att "skylla på" när man inte inser sina brister .....
Citera
2025-01-23, 10:05
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Får dom saklig kritik så är det hot samt lätt att "skylla på" när man inte inser sina brister .....
Dessa fullkomligt inkompetenta personer med narcissistiska och psykopatiska drag samt storhetsvansinne av dimension "bara jag vet hur världen ska räddas" dras som flugor till syltburken dvs. till MP.
Att de endast gör skada och får kritik för det kan de inte förstå.
Citera
2025-01-23, 10:11
Medlem
” Han har även mottagit hot men anser att det inte går att jämföra med vad kvinnliga politiker utsätts för.”

Naaawh, lilla fittriddare där.
Citera
2025-01-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Vad är det för återkommande kombo av utseende dessa personer har, de ser ut som barn långt upp i åldern med runda feminina glasögon och ett utseende som en bögpederast som aldrig gjort ett fysiskt arbete i hela sitt liv. Lite som en "manlig" programledare i TV4.

Det är ofattbart - att dessa personer får makt. Ofattbart!

Men så tänker man på Heinrich Himmler som var chef över en mycket brutal organisation.

Naturligt urval, darwinism etc får stå tillbaka när det gäller folk inom politik - där lojalitet rankas högst.
Citera
2025-01-23, 10:33
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
”Han har även mottagit hot men anser att det inte går att jämföra med vad kvinnliga politiker utsätts för.”

Bra jobbat att få med alla floskler i en å samma DN artikel: ”Nu ser jag fram mot att få någon kväll när jag kan ringa mormor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in