2025-01-21, 18:24
Medlem
Split-eds avatar
Fyfan jag kunde inte se hela, kommer få lov att åka till akuten pga nackskador efter att skämskudden träffade så hårt.
Citera
2025-01-21, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Förstår vad Olle är ute efter men dels svamlar han goja pga intaget och sedan missar han målet. När Kjell Isaksson hoppade stav var det med en böjbar glasfiberstav liksom Armand gör nu. Mer spännande hade varit hur Armand lyckats hoppa med de helt styva stålstavar man använde fram till 1961. Hopptekniken var annorlunda då och hopparen inte fick den katapulteffekt som Armand så suveränt använder sig av.

Fast nu handlar väl ändå tråden om Palmlöf , och inte dagens stavhoppare ?

Olle Palmlöf var märkbart påverkad av någonting, utan att använda metallstavar från 1961
Citera
2025-01-21, 18:25
Medlem
Autobahn76s avatar
Jag förstår inte vad han gjorde i sändningen i överhuvudtaget? Var han en av programledarna?
Citera
2025-01-21, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Jag förstår inte vad han gjorde i sändningen i överhuvudtaget? Var han en av programledarna?
Inslaget heter ju "eftersnack med olle palmlöf", finns länkat här i tråden i inlägg #360: (FB) Skvaller om Olle Palmlöf?
Citera
2025-01-21, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dissidentx
Inslaget heter ju "eftersnack med olle palmlöf", finns länkat här i tråden i inlägg #360: (FB) Skvaller om Olle Palmlöf?
Haha!

"Fyllesnack med Olle Palmlöf" borde det heta. Riktigt tragiskt att se ett sådant fyllo sitta och knappt orka hålla ögonen öppna. Han hade nästan svårare att hålla ryggen rak. Det måste ha varit en skön bakfylleångest dagen efter.
Citera
2025-01-21, 18:47
Medlem
Som rutinerad alkoholist och pundare/blandmissbrukare så skulle jag säga att det är något mer än alkohol med i bilden här. Något uppåtpiggande a´la tjack fast kanske någon RC som gör att han känner sig safe för att pissa negativt.
Citera
2025-01-21, 18:53
Avstängd
CalzoneItalias avatar
När han ställde frågan till Mondo: Cherry Isaksson hur högt hade du hoppat med hans stavar ,*hick* ?

Fy fan det var verkligen skämskudden på alltså.
Citera
2025-01-21, 18:58
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
När han ställde frågan till Mondo: Cherry Isaksson hur högt hade du hoppat med hans stavar ,*hick* ?

Fy fan det var verkligen skämskudden på alltså.
-Olle: När du vann lag-vm i Curru Lumpor 2020
Jörgen: ..2000...

Citera
2025-01-21, 19:00
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
-Olle: När du vann lag-vm i Curru Lumpor 2020
Jörgen: ..2000...

Ja man såg på Jörgen att han nästan blev förbannad han märkte ju direkt att Olle var dyngrak men han lyckades hålla masken .
Citera
2025-01-21, 19:07
Medlem
Silltunnas avatar
Helt rätt av Olle att supa till och göra den där trista idrottsgalan lite mer intressant.
Idrottsstjärnor måste ju vara de mest ointressanta kändisar att lyssna till, så det var bra att de fick lite annorlunda frågor att reflektera över.
Citera
2025-01-21, 19:08
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Som rutinerad alkoholist och pundare/blandmissbrukare så skulle jag säga att det är något mer än alkohol med i bilden här. Något uppåtpiggande a´la tjack fast kanske någon RC som gör att han känner sig safe för att pissa negativt.

Du är inne på rätt spår tror jag. Möjligt att han har tagit Ritalin eller Elvanse i lite större dos.
Citera
2025-01-21, 19:10
Medlem
ColaKexs avatar
Att fyllgubben först erkänner att han druckit sprit för att sedan neka dagen efter är ju bara stor humor. Tror han svenska folket är idioter? Han sluddrar ju värre än Christer Pettersson när han försöker "intervjua" Mondo.

Ett gott råd till svt. Ge fyllot sparken pronto. Fan vad han skämde ut sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in