2025-01-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Redan 2024 skrev Linda Skugge en krönika om P*almlöfs syn på supandet... Lite kul krönika sett så här dagen efter gårdagens insats...

https://www.expressen.se/kronikorer/linda-skugge-olle-du-ar-en-sorglig-typ/
Rubriken passar enligt mig i och för sig lika väl in på Skugge själv..
Citera
2025-01-21, 16:00
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Hahaha….. vad jag skrattade när jag såg inlägget.
Han lär ha ångest idag men det var lite kul.
Lite som det kunde vara förr i tiden i Sverige när inte allt var så himla seriöst.

Usch ja, jag får lite sekundärångest bara av att tänka på hur det skulle kännas att inte bara dyka upp full på jobbet utan även passa på att gör det under direktsändning.
Citera
2025-01-21, 16:02
Medlem
hamadas avatar
Delar av eftersnacket ligger även på facebook.
Bara att söka på Idrottsgalans eftersnack med Olle Palmlöf.
Jag kikade på Maria Wallberg och hon såg ut som "men-kan-du-inte-bara-hålla-tyst" ibland.....
Märkligt att det fick fortgå.

Edit: jag har också sekundär-ångest pga hans beteende......
Citera
2025-01-21, 16:04
Medlem
Månsans avatar
Tveklöst packad. Sluddrigt tal, hjärnan kortsluten, bevisas av det ologiska svamlet om Kjell Isakssons stav hade gått av, boink? Frågan var ju hur högt Mondo hade hoppat med Isaks stavar.
Citera
2025-01-21, 16:10
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Trodde att de skilt sig för nästan 10 år sedan, men såg någon i tråden som skrev att de fortfarande var skrivna på samma adress. Arma kvinna.
Tur att barnen är vuxna, även om det inte kan vara jättekul att pappa hamnar på löpsedlarna i mindre smickrande sammanhang i tid och otid.
Av vad jag förstått från diskussionerna vid nerläggning av radioprogrammet Fas 3 (?), så har hon tagit tillbaka honom. Kan förstås bara vara rykten.
Citera
2025-01-21, 16:12
Medlem
Längtar till nästa veckas "Ekstedt sport" där Löfvet får förklara intaget. Genier tar lite udda vägar ibland. Frågan om stavarna var ju faktiskt en intressant fråga synd att den sluddrades bort.
Citera
2025-01-21, 16:13
Medlem
Jag älskar att betala skatt till SVT! Tänk om man bara fick chansen att vara dyngrak i dirsändning.....😁
Citera
2025-01-21, 16:17
Medlem
katws avatar
SVT ber om ursäkt efter Olle Palmlöfs medverkan på Idrottsgalan

Citat:
– SVT har nolltolerans mot alkohol i tjänsten, säger ansvarige utgivare Christina Hill.

Citat:
”Ofattbart”, skriver radioprogramledaren Josefin Crafoord i kommentarsfältet.

”Helt otroligt”, skriver journalisten Alexandra Pascalidou.

Enligt Daniel Wessfeldt, agent till Duplantis och Sjöström, reagerade stjärnduon på Palmlöfs frågor i sändningen.

– Både Mondo och Sarah sa det till mig i går, att det var ”en märklig kille” där i studion. Och att han ställde märkliga frågor, säger Wessfeldt.

– De förstod inte riktigt vad han var ute efter. Jag kan tycka så här, om man får möjligheten att intervjua två av världens största idrottare på samma gång, då hade man kunnat tänka ut bättre frågor.

Citat:
När Expressen pratade med Palmlöf direkt efter sändningen sa han att han ”druckit sprit”. Dagen efter galan menar han att det inte stämmer.

– Nej, det gjorde jag inte, säger han då.

https://www.expressen.se/sport/svt-ber-om-ursakt-efter-olle-palmlofs-medverkan-pa-idrottsgalan/
Citera
2025-01-21, 16:17
Medlem
marytraders avatar
Tja, det hela luktar ju kvinnlig list lång väg. Någon kvinna ville få bort honom från SVT och ville att han skulle göra bort sig själv i direktsändning. "Schackmatta" sig själv helt enkelt. Det behöver man ju inte vara Einstein för att förstå. Rätt uppenbart i mina ögon. Ett klassiskt upplägg. Vilken eller vilka kvinnor låg bakom detta? Vilka tror ni planerade det här och släppte fram honom i direktsändning efter en tre timmars middag med snappsar, avec och vin?
Senast redigerad av marytrader 2025-01-21 kl. 16:27.
Citera
2025-01-21, 16:22
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Alkisar är oftast inte trevliga privat.
De har ett negativt humör som svänger lätt.
Behöver inte alls vara så men de man träffar ute på stan passar säkert oftast in på den beskrivningen.
Går du in mer på hemmasuparalkisar kommer saken i ett helt annat läge.
Citera
2025-01-21, 16:23
Medlem
Dyngrak förfan..ser man ju lång väg
Citera
2025-01-21, 16:28
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Behöver inte alls vara så men de man träffar ute på stan passar säkert oftast in på den beskrivningen.
Går du in mer på hemmasuparalkisar kommer saken i ett helt annat läge.

Min erfarenhet är att folk som dricker är så mycket taggigare än andra.
De hugger direkt om de kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in