2025-01-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Samtidigt så inser fler och fler att Linnea är den enda normala i hela detta.

Sex hugg i halsen normal?
Citera
2025-01-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Sex hugg i halsen normal?
Hos vissa är det tydligen helt normalt. Hon kommer åka dit hon med.
Citera
2025-01-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Du som är insatt, får han stilla sitt beroende av nässpray nu när han sitter med restriktioner?

Nej, där jag jobbar så får man använda näsdroppar. Sedan kan det vara olika på olika häkten, men skulle bli förvånad att han får nässpray om han inte är i behov av det.
Citera
2025-01-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
har du någon gång testat att vara den som sitter, och inte den som låser? den som låser åker hem till familjen och den som låses in sitter i samma rum utan stimulans dygnet runt. man tappar även tid och rum. tillslut vet man inte om det gått 3 timmar eller 3 dagar.

Har säkert träffat 20-30k olika intagna under mina år, i alla olika åldrar, kön och brott. 98% klarar det, de är troligtvis jobbigt i början, sedan blir även häktet en vardag. Dock så är det en stor överdrift att kalla det "Helvetet på jorden".
Citera
2025-01-20, 21:54
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Samtidigt så inser fler och fler att Linnea är den enda normala i hela detta.

Förstå vad folk undrar om detta gänget som beter så här, det är mordförsök och kontra spionage och polisringande om vart annat även lite otrohet och sexmissbruk mellan varven.
Hinken är hjärnan bakom det hela.hon har ju svurit på att förstöra chrippas liv.Men chrippa är minst lika skyldig han.
Citera
2025-01-20, 21:55
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
"Chrippas SJUKA beställning på mig & Jocke! (ALLVARLIG VIDEO!)" är Anjos rubrik på dagens video. Märkligt om Anjo ska gå ut med det hemska som Jocke pratade om för några dagar sedan, som han inte ville skulle komma ut. Nu verkar ju Anjo gå ut med det istället?
polisen sa till jocke att han inte borde gå ut med informationen föräns han hade varit på polisförhöret.
Citera
2025-01-20, 21:58
Medlem
micke_mans avatar
HAHA Så Linnea söker jobb på tre,och frågar om hon kan få betalt svart.
Citera
2025-01-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Hinken är hjärnan bakom det hela.hon har ju svurit på att förstöra chrippas liv.Men chrippa är minst lika skyldig han.

Just det ja det är den teorin som gäller.

Är väldigt märkligt att alla affekterar sönder sina personligheter och sitt egna rykte på grund av en som sitter och knarkar på Twitch enligt info här i tråden.

Då framstår alla andra inblandade som ännu mera korkade.
Citera
2025-01-20, 22:03
Medlem
Citat:
HAHA Så Linnea söker jobb på tre,och frågar om hon kan få betalt svart.
Ja, hon som skulle studera för en vecka sen.. Går fort i hockey!
Citera
2025-01-20, 22:05
Avstängd
Citat:
polisen sa till jocke att han inte borde gå ut med informationen föräns han hade varit på polisförhöret.

Ja så det är ju ok från polisen men självklart får han säkert inte säga allt. Det ska han inte heller.

Anjo skulle också få samma behandling och det verkar ha planerats i en grupp på facebook. Linnéa är inblandad så mycket kom ju fram.

Jag tänker att det kan inte vara så svårt att få fram id från den gruppen samt vem/vilka som sagt att för rätt pengar fixar den det.

Jag är inte alls förvånad. Jag ser ju bara här hur det skrivs om Jocke och Anjo. Fullkomliga galningar som viger sitt liv åt att tävla om vem som kan vara elakast mot dessa kreatörer.
Citera
2025-01-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fullkomliga galningar som viger sitt liv åt att tävla om vem som kan vara elakast mot dessa kreatörer.
100% så. Helt galna personer.
Citera
2025-01-20, 22:09
Avstängd
Priset kan alltså inte ha varit särskilt högt per skalle om Chrippa skulle ha råd med det.

Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in