2025-01-20, 16:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Efter en mycket trevlig och framgångsrik arisk period under Kimmler verkar Djurgården ha slagit in på ett finsk-ugriskt spår:

https://x.com/AnelAvdic/status/1881282921568567379

Jag tror inte den taktiken kommer att röna samma framgångar, men det återstår att se.

Nej inte mycket arier i tex Tocmac eller Musa..
Citera
2025-01-20, 16:28
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Alla snackar apan men apan snackar ingen

Opps hehe där blev de lite fel va?
Citera
2025-01-20, 16:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Opps hehe där blev de lite fel va?
Ahaha nej, eftersom jag såg den kommentaren i min spåkula så tänkte jag vara snäll nog föregå vår gode vän så att han kan spara tiden till annat.
Citera
2025-01-20, 16:34
Medlem
Citat:
Ahaha nej, eftersom jag såg den kommentaren i min spåkula så tänkte jag vara snäll nog föregå vår gode vän så att han kan spara tiden till annat.

Ok skönt blev rädd ett tag. Hen verkar ha fasta tider på boendet när han får använda datorn. Budget 45 miljoner kr utåt för att blidka naiva fans men på riktigt kommer dom värva typ Findell och Elias Andersson och dylikt.
Citera
2025-01-20, 16:43
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ok skönt blev rädd ett tag. Hen verkar ha fasta tider på boendet när han får använda datorn. Budget 45 miljoner kr utåt för att blidka naiva fans men på riktigt kommer dom värva typ Findell och Elias Andersson och dylikt.
Jag har inte blivit hackad/ramlat baklänges Kan det vara skärmfri måndag kanske?

Sleepy Bo tänker alltså värva gamla spelare, motståndare från konfan och nya tränarens gamla spelare. Scoutar de över huvud taget?
Citera
2025-01-20, 16:46
Medlem
Citat:
Jag har inte blivit hackad/ramlat baklänges Kan det vara skärmfri måndag kanske?

Sleepy Bo tänker alltså värva gamla spelare, motståndare från konfan och nya tränarens gamla spelare. Scoutar de över huvud taget?

Vad jag läst har dom inte ens licens till wyscout…
Citera
2025-01-20, 16:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Men neeeeeej! Bosse är inte trött...
Citera
2025-01-20, 19:14
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Alla snackar apan men apan snackar ingen
Klassinlägg.
Citera
2025-01-20, 19:17
Medlem
Enligt österrikisk Rapid Wien-insider ska Romeo Amane bara gått för €1.4M i grundsumma. €2.5M är om alla bonusar slår in.

Såklart fler övergångar där summan egentligen innefattar massa bonusar som ska slå in. Men kan vara bra att nyansera att övergångar ofta inte bara är en klumpsumma.
Citera
2025-01-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Enligt österrikisk Rapid Wien-insider ska Romeo Amane bara gått för €1.4M i grundsumma. €2.5M är om alla bonusar slår in.

Såklart fler övergångar där summan egentligen innefattar massa bonusar som ska slå in. Men kan vara bra att nyansera att övergångar ofta inte bara är en klumpsumma.

Wow värdelöst förhandlat. Gode traske har ju ojat över 50-60 mille tidigare. (?)
Citera
2025-01-20, 21:21
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Wow värdelöst förhandlat. Gode traske har ju ojat över 50-60 mille tidigare. (?)
Marknaden är vad den är. Om det inte finns intressenter på Amane på mer än nivån 15-16 mill så hjälper det inte vilken duktig/sopig förhandlare man än är. Med det sagt är Bosse A bäst förhandlare i Allsvenskan i varje fall som säljare.
Citera
2025-01-20, 21:37
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Det snackades om 50-60 förra året. Tyvärr har ju Amanes utveckling snarare gått bakåt, ett år äldre och sämre är inte bra för prislappen. Vi skulle sålt förra sommaren som jag gapade om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in