2023-05-14, 09:40
Medlem
Kavajfyllos avatar
TS: menar du två snubbar och en tjej? En i munnen och en i arslet? Och sen varvar dom? Eller du tänker kanske på dubbelmacka?
Citera
2023-05-19, 10:06
Medlem
Monda66s avatar
Om det är vanligt? Svårt att svara på men nog förekommer det. Jag har aldrig varit med då två män sätter på en kvinna. Jag och min tjej brukar använda en dildo som extra man och vanligtvis knullar jag fittan och hon har dildon i rumpan. Av vad jag förstått kan det vara lite tekniska svårigheter att få till men det går. Vi har väl en tanke om att vid rätt tillfälle och tidpunkt så kommer vi testa en riktig DP med en riktig kuk så att säga.
Citera
2025-01-11, 08:50
Medlem
Dunder90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysmorsa
Är en av mina största fantasier. Dock har jag aldrig testat men haft en kuk I röven och en dildo i fittan samtidigt och det är jävligt upphetsande.
En annan sak som ät jävligt skönt är att bli fistad samtidigt som man blir knullad i röven.

Jag är tyvärr kåtare än vad min sambo är och blir tyvärr nog aldrig av att jag får knulla med två män på samma gång...

Tråden kanske är död men…Har en kk som gillar det också, men hon får sköta dildon i 1:an själv då hon alltid vill att jag ska filma. Som man behärskar jag inte för många moment samtidigt 🤓 Nån gång ville hon bli fistad så använde hon dildon analt. Kan ibland kolla på dom filmerna när jag är ensam hemma.
Senast redigerad av Dunder90 2025-01-11 kl. 09:33. Anledning: Felstavning
Citera
2025-01-12, 00:53
Medlem
Triremers avatar
Jag är nära vän med ett par kvinnliga kollegor 25-45 och de som är singlar ligger med runt 1 ny kille varje vecka. De drömmer om DP, gangbangs etc. Tjejer är galna.

Och nej de är inte trash. Akademikertjejer med bra CV, hög lön osv
Citera
2025-01-14, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Jag är nära vän med ett par kvinnliga kollegor 25-45 och de som är singlar ligger med runt 1 ny kille varje vecka. De drömmer om DP, gangbangs etc. Tjejer är galna.

Låter snarare som din fantasi av tinder tjejer som du aldrig får träffa.
Citera
2025-01-14, 06:40
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer

Akademikertjejer är dom allra trashigaste och freakigaste, hade passat bra på Diddler parties.
Citera
2025-01-14, 16:33
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Låter snarare som din fantasi av tinder tjejer som du aldrig får träffa.

Nej absolut inte. Jag hade bra framgång på Tinder när jag hade det. Numera har jag tjej.
Citera
2025-01-20, 15:52
Medlem
Det som saknas i leksaksväg är en knullmaskin till detta ändamål så man kan köra ordentlig dp med tjejen med jämna mellanrum. Ser jäkligt hett ut på film. Dock så är det inte så lätt att gömma undan en sådan.
Citera
2025-01-22, 07:12
Medlem
CuriousMind69s avatar
En buttplugg i och sedan en kuk i fittan är nog vanligare än man tror. Logiskt borde det vara vanligare än analt men vettefan om Svensson har så kul..?

Att bli tagen analt och ha en dildo i fittan känns som att det främst är de som älskar analt och inte den som testar för pojkvännens skull.

Tror dock att en MMF trekant är mindre vanligt.
Citera
2025-01-22, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?

Jag har haft dubbel penetration med två män en gång och det var allmänt klumpigt och stökigt. Däremot har jag vid ett flertal tillfällen haft en man i mig tillsammans med en dildo.
Citera
2025-01-23, 17:56
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Jag har haft dubbel penetration med två män en gång och det var allmänt klumpigt och stökigt. Däremot har jag vid ett flertal tillfällen haft en man i mig tillsammans med en dildo.

En man med en (eller två) dildos är definitivt ett vinnande koncept.
Citera
2025-01-24, 20:14
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RS89

Som man håller jag med klumpigt och svårt att få något manöverutrymme för själva penetrationen. Nä alla parter har varit överens om att det finns bättre sätt när man är fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in