2025-01-14, 14:52
Medlem
https://youtu.be/YIU9xzyTKCo?si=bW9PbIKhR8O3P6F3

Hãr säger Håkan att vi i tråden jobbar hos SÄPO.

Han vet så mycket mer än oss andra.

Jag kan inte kommentera på hans youtube då han blockerat mig från det.

Skulle någon kunna fråga honom var min lőn från SÄPO főrsvunnit?
Citera
2025-01-14, 16:08
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
https://youtu.be/YIU9xzyTKCo?si=bW9PbIKhR8O3P6F3

Hãr säger Håkan att vi i tråden jobbar hos SÄPO.

Han vet så mycket mer än oss andra.

Jag kan inte kommentera på hans youtube då han blockerat mig från det.

Skulle någon kunna fråga honom var min lőn från SÄPO főrsvunnit?

Visste du inte det? Den är gammal! Han sitter och ljuger sig blå - som vanligt! Speciellt han som tillhör KSI - lite finare - lite bättre än SÄPO!!! HAN LJUGER!!!!!! https://rumble.com/vdmquh-betalda-troll-r-ett-problem-p-sociala-medier.html

Fast enligt Henning Witte så drivs denna tråd gemensamt av Mossad/CIA/SÄPO/MUST/FBI/FSB/GRU och alla andra 3-4 bokstavskodsförkortning som finns!

Sedan är det någon som inte är blockad på youtube av den fyllskallen? Är man inte blockad av Håkan på youtube, så är man inte riktigt flashbackare. Sedan så verkar hans kommentarer på youtube vara köpta.....

Ps Men om du kontaktar Rita på HR - Personalavdelningen - Lönekontoret - så fixar hon dina problem med löneutbetalningarna..... Ds
Senast redigerad av Oldg 2025-01-14 kl. 16:36.
Citera
2025-01-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Visste du inte det? Den är gammal! Han sitter och ljuger sig blå - som vanligt! Speciellt han som tillhör KSI - lite finare - lite bättre än SÄPO!!! HAN LJUGER!!!!!! https://rumble.com/vdmquh-betalda-troll-r-ett-problem-p-sociala-medier.html

Fast enligt Henning Witte så drivs denna tråd gemensamt av Mossad/CIA/SÄPO/MUST/FBI/FSB/GRU och alla andra 3-4 bokstavskodsförkortning som finns!

Sedan är det någon som inte är blockad på youtube av den fyllskallen? Är man inte blockad av Håkan på youtube, så är man inte riktigt flashbackare. Sedan så verkar hans kommentarer på youtube vara köpta.....

Ps Men om du kontaktar Rita på HR - Personalavdelningen - Lönekontoret - så fixar hon dina problem med löneutbetalningarna..... Ds

Väldigt kul att han blev uppgraderad till Löjtnant men har inte kvar det papperet!😂😂😂
Men att ha nån Vice korpral s tjossan på sin vapensköld i kajutan har han men inga av de grader han måste haft mellan där?
Och varför skryta om att han är värnpliktig Fänrik när han är Löjtnant?
Påstår någon stans att polisen stal hans uniform så att han inte kunde bevisa att han var Fänrik.
Då han försökte sälja Estonia historier till bla Expressen.
Då hade han väl bara kunnat visa desa papper
Som bevis?
Ny uniform hade han väl bara kunnat hämta ut om det varit så.
Röjdykare blir väl Sergeanter?
Sen stämmer inte tiden som vanligt
Då måste han ju varit anställd i minst två år.
HB verkar inte fatta att VPL är man bara under utbildningen sen är man något annat
Går inte ihop det där?
Är väldigt underhållande!!😂
HB brukar ju skriva själv i sina kommentarer har ju hur många Nicks som helst där.
Brukar svara på frågor i alla möjliga namn även kvinnliga på fyllan.
Senast redigerad av Koktiskit 2025-01-14 kl. 18:26.
Citera
2025-01-15, 00:32
Medlem
Är spännande när HB skäller över att ingen har med att göra med att han kanske gillar att få en dildo i arslet "citat"
Vilket han gör enligt annonser och samstämmiga rykten.
Och det är så att det har ingen med ett göra

Men HB är ju numera värdekonservativ enligt sig själv och säger sig hata bögar och dylikt.
Uttrycker sig ofta nedsättande om Bögar o Transor.
Så är det av intresse att lyfta fram Håkans dubbel moral.
Att han som vanligt inte lever som han lär och är en hycklare.
Citera
2025-01-15, 11:31
Medlem
Oldgs avatar
I dagens ljugklubb förlåt lunchklubb! https://www.youtube.com/watch?v=UqHGgyzCLsU

Sitta och hacka på de som har någon form av funktionsnedsättning som Carl-Oskar Bohlin "Han har inte ens gjort värnplikten!" Nä och varför gjorde han inte då ditt falska ljugande svin? Jo för han har en svår syn nedsättning!!!! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/carl-oskar-bohlin-varnar-for-krig-har-inte-gjort-lumpen/

Sedan sitter HB och Rönne likt en bandspelare och upprepar samma sak! Likt de vatniks de är!!!! "Pentagon styr Pål och Ulf".....

Jag gillar inte heller Ukraina, men jag gillar inte heller Ryssland, inte heller USA sätt att agera i vår omvärld. Alla stormakter är likadana, lika stora kålsupare, det handlar om geopolitik, naturresurser och inflytande. Om man tror att någon sida sitter på sanningen, är god, slåss för mänskliga rättigheter, frihet och demokrati?
Senast redigerad av Oldg 2025-01-15 kl. 12:13.
Citera
2025-01-15, 17:34
Medlem
Citat:

Om han nu tillhör KSI så borde han veta att dom som jobbar där inte nämns med hela sina namn. Troligen ännu mindre sitter dom öppet på YT och berättar att dom arbetar där. Källa: Wicki
"KSI är inte en öppen organisation. Namnet på nuvarande KSI-chefen liksom hela namnet på alla andra anställda är sekretessbelagt.[2]"
Citera
2025-01-15, 17:59
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
Om han nu tillhör KSI så borde han veta att dom som jobbar där inte nämns med hela sina namn. Troligen ännu mindre sitter dom öppet på YT och berättar att dom arbetar där. Källa: Wicki
"KSI är inte en öppen organisation. Namnet på nuvarande KSI-chefen liksom hela namnet på alla andra anställda är sekretessbelagt.[2]"

Det är helt sanslöst! Han sitter och drar valser hur som helst. Han förlitar sig på att den stora massan inte har någon som helst aning om det militära eller hur Försvarsmakten funkar. För det är inte svårt att kontrollera uppgifter i Sverige, antingen via google, e-post eller direkt kontakt med svenska myndigheter, är det så att folk inte ids och är lata eller är de godtrogna eller rent stupida?

Det börjar lite snart ont om plats på den berömda CVn - Håkan Bergmark vs verkligheten.
Citera
2025-01-15, 18:30
Medlem
Citat:
I dagens ljugklubb förlåt lunchklubb! https://www.youtube.com/watch?v=UqHGgyzCLsU

Sitta och hacka på de som har någon form av funktionsnedsättning som Carl-Oskar Bohlin "Han har inte ens gjort värnplikten!" Nä och varför gjorde han inte då ditt falska ljugande svin? Jo för han har en svår syn nedsättning!!!! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/carl-oskar-bohlin-varnar-for-krig-har-inte-gjort-lumpen/

Sedan sitter HB och Rönne likt en bandspelare och upprepar samma sak! Likt de vatniks de är!!!! "Pentagon styr Pål och Ulf".....

Jag gillar inte heller Ukraina, men jag gillar inte heller Ryssland, inte heller USA sätt att agera i vår omvärld. Alla stormakter är likadana, lika stora kålsupare, det handlar om geopolitik, naturresurser och inflytande. Om man tror att någon sida sitter på sanningen, är god, slåss för mänskliga rättigheter, frihet och demokrati?

HB ljuger som vanligt!
Ingen som sagt ett ord om att Svenska unga män ska offra sina liv för Ukraina.
Det det kan bli är ju om Ryssland angriper tex Lettland där vi har trupp.
Är väl få som gillar Ukraina på det sättet är ju bara det att Länder som Ryssland inte ska få ta andra länder bara för att de vill återskapa Sovjetunionens territorium.
Samma som att USA inte ska få Grönland bara för att dem behöver det.
HB vet ju ingenting om Försvaret men lever på att han anhängare kan ännu mindre.
Citera
2025-01-15, 18:34
Bannlyst
Herr Bergmark gör det igen!

uppvisar en intelligens som inte är av denna värld. jag önskar allt gott och välmående åt vår talesman för svenska måendets väl.

ok, jag kan tycka det är "nästan" fel att kalla andra för idioter. Men det lär väl finnas nivåer i helvetet.

eller om det var hans inbjudande gäst som använde det ordet, lite dålig koll faktiskt
Senast redigerad av litenfiskare 2025-01-15 kl. 18:36.
Citera
2025-01-15, 18:36
Medlem
Ovralls avatar
Ett annat forum men Håkan ringde in till swebbtv igår (vilket brukar vara julafton för mig som gillar att lyssna på foliehattar och främlingsfientliga)

Njut av hur experten Bergmark, som enligt egen (obekräftad) fått medalj av kungen för sin kunskap om stridsfordon, inte vet skillnaden mellan en stridsvagn och ett stridsfordon.

Ca 32:30 in: https://swebbtv.se/w/gAHi6SZ8sC5W2aHwEHNT6Q?start=32m30s

Han visar på sådan okunskap att willgert får gå in och rätta honom varpå Håkan bräker att de minsann har samma syfte att "skapa regn med 150 mm granater" hur man gör det men 122:and 12cm kanon eller cv90:s 40mm automatkanon får Håkan gärna berätta. Men swebbtvs lyssnare har ungefär samma nivå som Håkans lärljungar.

Notera även hur willgert smeker hans ego och ber honom recensera Whiskey on the Rocks på svt eftersom "du var ju där och dök". Man hör ju Håkan går igång och hävdar att det inte fanns några kustjägare på plats (kustjägarna på plats fick onekligen störst mediabevakning).
Citera
2025-01-15, 18:46
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Ett annat forum men Håkan ringde in till swebbtv igår (vilket brukar vara julafton för mig som gillar att lyssna på foliehattar och främlingsfientliga)

Njut av hur experten Bergmark, som enligt egen (obekräftad) fått medalj av kungen för sin kunskap om stridsfordon, inte vet skillnaden mellan en stridsvagn och ett stridsfordon.

Ca 32:30 in: https://swebbtv.se/w/gAHi6SZ8sC5W2aHwEHNT6Q?start=32m30s

Han visar på sådan okunskap att willgert får gå in och rätta honom varpå Håkan bräker att de minsann har samma syfte att "skapa regn med 150 mm granater" hur man gör det men 122:and 12cm kanon eller cv90:s 40mm automatkanon får Håkan gärna berätta. Men swebbtvs lyssnare har ungefär samma nivå som Håkans lärljungar.

Notera även hur willgert smeker hans ego och ber honom recensera Whiskey on the Rocks på svt eftersom "du var ju där och dök". Man hör ju Håkan går igång och hävdar att det inte fanns några kustjägare på plats (kustjägarna på plats fick onekligen störst mediabevakning).

Sedan så är det inte första gången han "tar fel".....

Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Håkan var på Sara Skyttedal på Twitter
Och om att hon påstod sig stå framför ett Stridsfordon 90.
När hon enligt HB stod framför en stridsvagn.
Var bara det att det är ett Stridsfordon 90 hon står vid.😂
"
Håkans okunskap om FM och dess utrustning är pinsamnt dålig.
För någon som anser sig vara landets ledande expert och officer.

Nu har han via sina Nicks börjat sprida att han varit Kapten.
Ska bara boosta sig själv hela tiden.
Ger väl creed i sekten?

NÄÄÄÄ! Det stämmer inte! SVT ljuger om Kustjägarna!!!!!! För enligt mytomanen så kan vi inte lita på SVT!!!

Ifrån 1.14 (finns hur mycket bilder som helst!) https://www.youtube.com/watch?v=yJa0YNBYP1g
Senast redigerad av Oldg 2025-01-15 kl. 19:09.
Citera
2025-01-15, 19:36
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
Herr Bergmark gör det igen!

uppvisar en intelligens som inte är av denna värld. jag önskar allt gott och välmående åt vår talesman för svenska måendets väl.

ok, jag kan tycka det är "nästan" fel att kalla andra för idioter. Men det lär väl finnas nivåer i helvetet.

eller om det var hans inbjudande gäst som använde det ordet, lite dålig koll faktiskt

Intelligens i vilken fråga då? Sedan är han inte talesman för någon förutom sig själv och Knapptryckarna!
Jag betackar mig för det uttalandet! Han är en landsförrädare, vatnik och borde åtalas för olaga hot och hel rad andra brott!
Senast redigerad av Oldg 2025-01-15 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in