2025-01-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Hon lämnade Spanien och åkte till Sverige samma dag som Kräftan.
Sen återvände hon till Spanien.

Vad jag skulle vilja veta är om hon har tillgång till Chrippas konton eller kontanter som han fixar, kanske med hjälp av den andre medelålders mannen. För något måste hon ju leva på så jag undrar var hon får medel att leva av?
Citera
2025-01-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad jag skulle vilja veta är om hon har tillgång till Chrippas konton eller kontanter som han fixar, kanske med hjälp av den andre medelålders mannen. För något måste hon ju leva på så jag undrar var hon får medel att leva av?
Högst troligt skulle jag gissa, av det som finns/fanns kvar. Något nytt kommer inte in.
Nu ska hon försöka leva på CSN antar jag.
Citera
2025-01-14, 13:14
Medlem
Citat:

Hon har ju snott ena mobilen iaf en gång tidigare och kommit åt hans inloggningsuppgifter. Att hon har informationen kvar och han varit dum nog att inte byta lösen är väl ganska lågodds.

Hon har nog sett till att ha tillgång till hans pengar.
Citera
2025-01-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har lyssnat igen. Hon får frågan om vem Hampus är. Hon svarar att hon inte vet, från polisen tror jag.

Jag har även frågat en skåning som hör det också.
hon säger inte "från polisen tror jag"
Citera
2025-01-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Högst troligt skulle jag gissa, av det som finns/fanns kvar. Något nytt kommer inte in.
Nu ska hon försöka leva på CSN antar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Hon har ju snott ena mobilen iaf en gång tidigare och kommit åt hans inloggningsuppgifter. Att hon har informationen kvar och han varit dum nog att inte byta lösen är väl ganska lågodds.

Hon har nog sett till att ha tillgång till hans pengar.

Men precis. Hon blir ju väldigt företagsam så snart nyårsafton närmar sig så det är väl troligt. Mycket troligt till och med. Hur mycket kan där finnas kvar? Jag har inte en aning om vad som rört sig på hans konton men är nyfiken. Om det finns så mycket det brukar handlas för kanske hon kan klara sig ett tag, kanske några månader ett halvår om hon sköter det snyggt.

Det är ju lågsäsong i Spanien nu, men sen när turisterna börjar välla in så kan hon nog hitta någon att haka på.
Citera
2025-01-14, 14:10
Avslutad
Citat:
Det kan bli längre straff för att han har suttit och jiddrat om sina brott på nätet.

Haha nej.
Citera
2025-01-14, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Haha nej.

Eftersom han genom att ständigt jiddra om det på nätet verkligen har satt sina brott i system så ja.
Citera
2025-01-14, 14:16
Avslutad
Citat:
Eftersom han genom att ständigt jiddra om det på nätet verkligen har satt sina brott i system så ja.

Nä.
Citera
2025-01-14, 14:18
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Det fungerar inte så.
Citera
2025-01-14, 14:55
Medlem
sonofnatures avatar
Hur många år fick han ?
Citera
2025-01-14, 15:13
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hur många år fick han ?

Har inte väckt åtal än, i nuläget är han misstänkt och häktad.
Citera
2025-01-14, 15:17
Medlem
Carrocks avatar
Är hans instagram bortplockad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in