2025-01-14, 08:36
Medlem
Mummuts avatar
Jag tror att Pia kommer att kröka på, göra ett litet brott i lagom storlek så att hon åker in på behandling ist för fängelse när de ser hennes skick. Då får hon gratis mat och husrum i några månader och vi andra betalar notan.
Citera
2025-01-14, 08:54
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Snälla förklara för mig hur jag tolkar din mening kans ,som avslutades med ett frågetecken, där du undrar hurvida andra skulder inte gått till kronofogden än?

Hur i helvete ska jag veta det när jag ringer kronofogden för veta vilka skulder som inkommit där dom själva inte ens vet vilka som är påväg?

Och framförallt, jag skrev från början att det fanns inga mer skulder som kommit in, ändå svara du mig med just den frågan.

Att det här ens är en diskussion och du har mage att märka ord till råga på allt, riktigt uppkäftigt.

Nästa gång kan du själv testa att nå dom då det tog mig flera olika dagar för att nå dom för att sedan sitta i den jävla luren en hel.tlmme som sagt.

Absolut ingen respekt för att man tar sig tid att bidra med något i tråden, idiot.

Thank you for your service!

Ja, märklig prioritering att betala av CSN ( ränta 1.9 cirkus )

Men det ska betalas månadsvis och då blir Pia fjättrad.
Citera
2025-01-14, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Thank you for your service!

Ja, märklig prioritering att betala av CSN ( ränta 1.9 cirkus )

Men det ska betalas månadsvis och då blir Pia fjättrad.

Tack! Kul att det uppskattas, motiverande att ringa igen om några månader och höra hur det ligger till.

För man kan inte hjälpa att bli lite perplex nu när hon valt att betala CSN av alla skulder som du nämner, den skulden bör ha lägst ränta av alla skulder.
Men samtidigt är hon ju en idiot, fast kan inte hjälpa att undra ändå.
Citera
2025-01-14, 09:08
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Tack! Kul att det uppskattas, motiverande att ringa igen om några månader och höra hur det ligger till.

För man kan inte hjälpa att bli lite perplex nu när hon valt att betala CSN av alla skulder som du nämner, den skulden bör ha lägst ränta av alla skulder.
Men samtidigt är hon ju en idiot, fast kan inte hjälpa att undra ändå.

Kan det vara ett försök till skryt?

Hon HAR gått en utbildning, betyg vet vi inget om ännu.

Tror man kan kolla om man har personnummer.
Senast redigerad av vichy6 2025-01-14 kl. 09:12.
Citera
2025-01-14, 10:06
Medlem
Citat:

Hon hade csn hos fogden i höstas när jag kollade, minns inte hur mycket men det var inte mycket. Att hon betalade csn tror jag helt enkelt beror på att hon anser att just det ÄR en skuld.... det övriga anser hon inte är skulder
Citera
2025-01-14, 10:44
Medlem
Citat:

Det har du nog rätt i att det ska framstå som en flex, haha!

Vad kan kolla om man har person nr? Jag fick hennes fullständiga person nr nu.
Citera
2025-01-14, 13:00
Medlem
Den där H måste vara ett riktigt kap för kvinnor , fattigpensionär som bor i etta spartanskt möblerad där det enligt videos finns i stort sett bara säng, datorbord, någon hylla och byrå , inte ens en något bekvämt att sitta på verkar finnas
Citera
2025-01-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den där H måste vara ett riktigt kap för kvinnor , fattigpensionär som bor i etta spartanskt möblerad där det enligt videos finns i stort sett bara säng, datorbord, någon hylla och byrå , inte ens en något bekvämt att sitta på verkar finnas

Ja ser bedrövligt ut
Citera
2025-01-14, 13:16
Medlem
Ny uppdatering- Hon var hos Hassan för att hon är OROLIG över honom och vill inte att han ska vara ensam för han mår inte bra. Så då är hon där, dyngrak, flåsande och ålar runt på golvet med trosorna i vädret och gröna tungan släpandes längs marken för hon tycker det får henne att se het ut.

Är hon HELT jävla dum i huvudet? Om han inte mår bra, tror hon det hjälper honom att ligga och sprattla i det skicket? Vill hon bara ha sympatier för att hon är ”sååå snäll och tar hand om honom” som hennes tittare skriver eller tror hon på riktigt att hon bidrar med något positivt?

Tro fan han mår dåligt med det där skrikiga fyllot ålandes runt längs hans golv. Vet inte hur det gör hans situation bättre direkt.
Citera
2025-01-14, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Glöm inte att han saknar förmåga att kissa också så han lever med en slang i sin pee-pee. Det basunerade Gräddis ut för alla intresserade.
Citera
2025-01-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Glöm inte att han saknar förmåga att kissa också så han lever med en slang i sin pee-pee. Det basunerade Gräddis ut för alla intresserade.
Katetern kanske var tillfällig pga någon inflammation
Citera
2025-01-14, 13:59
Medlem
Citat:

Sägs att hon jobbade på Vattenfall innan förfallet ner i avgrunden och att hon är riktigt intelligent och högutbildad men efter den liven i somras där härket på riktigt trodde att dom kollar upp vilka mänskor som har psykisk ohälsa innan dom skickar ut fakturor hahahaha! hon är så korkad så klockorna stannar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in