Jag får väl klassa mig som en sådan som vinner ofta, aldrig vunnit storvinster, men 90 och 150kr på Triss har nog hänt mig kanske 10 gånger. 60kr och 30kr enormt mycket oftare.. Trots att jag aldrig köpt Triss-lotter för några enorma summor.
När det gäller Eurojackpot så är min analys att "lagom antal rader" är ett vinnande koncept. Har spelat flera tusen rader vi andelsspel några gånger, med alltid samma resultat - 0kr eller typ runt 20-30kr i vinst. Sämst utdelning av allt ger andelsspelen, man vinner ENORMT mycket mer sällan och när man vinner blir det förstås pinsamma skämtvinster - tex andelsspelet som är ett systemspelet som kostar 462kr med 462 rader = totalt meningslöst.
Det som alltid gett mig bäst utdelning är det slumpade 16 enkelraders-spelet under "Färdiga Spel" som kostar 400kr för en dragning. Har vunnit över 300kr minst 2 gånger, runt 200kr typ 4-5 gånger och runt 100-lappen ännu fler.
Har dock ALLTID gått med förlust vilket känns okej eftersom jag ALDRIG spelar för lånade pengar.
Tror dock inte att bara för att jag vinner små-vinster ofta så har jag större chans på storvinsten än någon annan..
Hur som helst, just nu har jag 3 enkelrader rullandes varje tis o fre. Ibland köper jag till några extra till helgen bara för att man somnar lite lättare när det finns hopp om att vakna rik på en lördag och samtidigt minska den kraftiga livsångesten över att behöva tvångsarbeta varenda jävla vardag (lägger mig tidigt

)
Så, jag förstår att spelet är riggat på något sätt, det verkar vara lite "woke" dvs, de som spelar enormt mycket får inte vinna (storebror ska ta hand om dig-tänket) medans de som spelar lite, sällan eller för första gången favoriseras.
Hur man gör för att manipulera bollarna är nog inte så svårt, bara att se till att vissa bollar är lättare eller tyngre vid varje dragning för att öka chanserna ENORMT att en viss rad ska dras.