2025-01-12, 16:09
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Haha, älskar dina analyser kring hennes ekonomi!

Citera
2025-01-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifLoketOllesson
Hur kommer det sig att den här psyktanten får ha kvar sin tråd medan mod stängde ner tråden om Bumbi? Intressant tycker jag. De torde falla under, eller åtminstone kategoriseras som samma typ av människor. Men vad vet jag…
Ja det var diskussioner som gick alldeles för långt över gränsen! Bumbi diskuterades inte längre på slutet utan om helt andra saker och dom som höll på fick varningar flera gånger men det bara fortsatte så till slut stängdes den ner
Citera
2025-01-12, 19:17
Medlem
HAHAHHA, reflekterade precis över hur stillad tråden var där DenOtroligaStruten lyste med sin frånvaro och kunde till min glädje se att hon äntligen blivit avstängd, underbart!

Lite dålig timing då jag själv tagit bort tiktokappen och inte kommer kunna skärmfilma PissPias storys längre men kanske borde skaffa appen bara för det ändamålet nu när tråden äntligen fått frisk luft!
Citera
2025-01-12, 19:48
Medlem
Citat:
HAHAHHA, reflekterade precis över hur stillad tråden var där DenOtroligaStruten lyste med sin frånvaro och kunde till min glädje se att hon äntligen blivit avstängd, underbart!

Lite dålig timing då jag själv tagit bort tiktokappen och inte kommer kunna skärmfilma PissPias storys längre men kanske borde skaffa appen bara för det ändamålet nu när tråden äntligen fått frisk luft!

Det var bra nyheter!

Angående Pias storys är hon inte speciellt aktiv när hon är hos Hassan. Det är rätt skönt, man slipper irritera sig på hennes idiotiska uttalanden och aktiviteter. Däremot när hon väl postar något är det extra motbjudande, när hon är hos H är hon konstant full. Det gör att hon känner sig extra kaxig och åtråvärd så hennes värsta sidor kommer fram. Det är när hon är där som hennes hat mot egentligen alla som existerar kommer ut i hennes nattliga stories - och helst när hon är så lättklädd som möjligt så hon kan visa upp hur mycket snyggare och sexigare hon är jämfört med oss. Att bara säga det räcker inte. Efter varje sån video blir man väl lite illamående i sådär 2-3 dagar och hinner precis återhämta sig innan nästa. Det är väl ungefär 50/50 att det kommer en ny video inatt där hon flashar kroppsdelar, har det börjar knaka i ”förhållandet” igen får vi väl höra hur äckliga vi är så vi kan gå och dö.

Är vi redo för nästa omgång?! 😄
Citera
2025-01-12, 20:49
Medlem
Citat:

Hahaha satt och tänkte på samma sak var dr dumstrut eller syster dumstrut höll hus för hen verkade inom vården hahahhaha
Citera
2025-01-12, 21:06
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Du menar att Gräddrumpan är en symptatisk individ som tänker på Hassans bästa och berättar för honom om sina könskompisar och ser till att det är kondom på? Haha dagens bästa

Nänä när det är dags att "belöna" Hassan med snusk så kör hon garanterat bara på. Jag menar, något måste hon ha för sig som lockar honom att ta in galenskapen i sitt hem gång efter gång, det elelr så är han gravt mentalt efterbliven och därigenom extremt naiv, "Den här gången ska hon sköta sig sa hon, Inshalla'"

Du missuppfattade mig. Jag syftade på katetern.
Nej jag tror dom är lika bra kålsupare har jag insett sedan länge.
Citera
2025-01-12, 23:03
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Tja, nu har hennes alkoholism blommat ut. Hon vaknar 04:30 efter en blöt utekväll hos Hasan och det första hon gör är att korka upp en flaska vin. Sedan rinner det på. Dricker vin i sportdryck-flaskor när hon är ute och går och på kvällen sätter hon sig och dricker vin på restaurang. Men alkoholism och det fysiska beroendet är en livslång sjukdom som sakta förvärras. Hon har säkert under hela sitt vuxna liv självmedicinerat och missbrukat alkohol och sedan har det sakta lett till ett fysiskt beroende. Jag tror hon def. är bipolär och sjunker in i djup depression när hon inte dricker. Drickandet förvärrar hennes skov och nu orkar hon inte alls vara nykter många timmar. Så fort hon druckit känner hon sig maxad, livet är toppen och hon blir hypoman.

Sedan tror jag hon har någon form av asberger eller autism som ger henne ångest, oro och hon hamnar lätt i affekt. Hon skriker så fort hon känner sig kränkt, får vansinniga utbrott som jag tror är en kombo av autism och abstinens. Det gör att hon hela tiden förvärrar sin situation och fattar korkade beslut. Hennes autism gör att hon bara känner sin egen sorg och utsatthet. Hon är oförmögen att sätta sig in i andras situation. Hon saknar helt förmåga till att tänka abstrakt utan går från en händelse direkt till nästa. Ett exempel: jag måste få uppmärksamhet så inte myndigheter kan köra med mig. Då kan jag hämnas på dem. Aha, jag startar ett TikTok konto. Hon tänker inte, aha jag startar en YouTube kanal så kan jag dessutom tjäna pengar på mina videos samtidigt. Hon fastnar i konstiga, kortsiktiga tankar. Det är som om någon måste hjälpa henne att tänka klart hela tiden. Hon tänker som ett litet barn.

Autistisk har jag aldrig uppfattat henne som. Hon bryter medvetet mot sociala koder. Men det är svårt att placera in henne i nåt fack för det är precis som hennes personlighet spretar åt olika håll.
Hon har sagt att hon är en social person med samtidigt har hon inga sociala kontakter alls ( utöver Hasan). Vilket låter lite underligt.
Citera
2025-01-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Autistisk har jag aldrig uppfattat henne som. Hon bryter medvetet mot sociala koder. Men det är svårt att placera in henne i nåt fack för det är precis som hennes personlighet spretar åt olika håll.
Hon har sagt att hon är en social person med samtidigt har hon inga sociala kontakter alls ( utöver Hasan). Vilket låter lite underligt.

Same! Aldrig sett något autistiskt över henne, trotssyndrom (för vuxna) stämmer däremot in till punkt och pricka.
Citera
2025-01-13, 00:05
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Same! Aldrig sett något autistiskt över henne, trotssyndrom (för vuxna) stämmer däremot in till punkt och pricka.

Vore minsann spännande att se hennes resultat efter en psykiatrisk utredning.
Citera
2025-01-13, 01:33
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:

Tyvärr blir det väl säkert ett nytt konto snart och vi lär ju alla se dennes första inlägg här i tråden med tanke på skrivstilen men otroligt skönt så länge det varar!
Kör på bara med tiktok, där får du ju se allt Pia lägger upp i original!

Hur länge har hon varit hos Hassan nu, 2 dygn kanske? Hon är ute igen på tisdag och det kommer låta som vanligt igen.
Citera
2025-01-13, 07:51
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Tyvärr blir det väl säkert ett nytt konto snart och vi lär ju alla se dennes första inlägg här i tråden med tanke på skrivstilen men otroligt skönt så länge det varar!
Kör på bara med tiktok, där får du ju se allt Pia lägger upp i original!

Hur länge har hon varit hos Hassan nu, 2 dygn kanske? Hon är ute igen på tisdag och det kommer låta som vanligt igen.

Tror hon varit där sen förra helgen på Lilla Wienkvällen.

Vad händer nu med utredningen om god man/ förvaltare?
När hon avbokat läkartiden? Läggs den ner??
Citera
2025-01-13, 08:36
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Tror hon varit där sen förra helgen på Lilla Wienkvällen.

Vad händer nu med utredningen om god man/ förvaltare?
När hon avbokat läkartiden? Läggs den ner??

Nej så lätt kommer hon inte undan
Är inte till hennes fördel att avboka den,
Det är tingsrätten som avgör den saken om hon ska ha förvaltare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in