2025-01-10, 10:41
Medlem
Litauens avatar
Är de stora i byn Nässjö? Varför i helete är det överetabling av mc klubbar i just Nässjö?
Citera
2025-01-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
Varför blev det ingen stor begravning för Wass? En grav att lägga blommor på.

Kommer ihåg för många år sen då en RWC-medlem dog ung. Han fick ju en enorm begravning med sten och allt. Postumt så blev han fullvärdig HA.

Det var 800 personer på hans begravning. Från alla möjliga länder. Massor med blommor och fint tal från präst och vänner. Han kommer jordfästas men det är det ingen som har att göra med vart det blir
Citera
2025-01-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Det var 800 personer på hans begravning. Från alla möjliga länder. Massor med blommor och fint tal från präst och vänner. Han kommer jordfästas men det är det ingen som har att göra med vart det blir

Respekt.
Fint avslut för hans anhöriga.
Citera
2025-01-12, 09:06
Medlem
Sorglig läsning: https://www.expressen.se/nyheter/krim/hells-angels-pappa-atalas--misstanks-ha-tjanat-miljoner-pa-vanvard/
Citera
2025-01-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Sorglig läsning: https://www.expressen.se/nyheter/krim/hells-angels-pappa-atalas--misstanks-ha-tjanat-miljoner-pa-vanvard/

verkligen

och sorglig person, som är utslängd ur HA sen länge, men "Hells Angels pappa" ger större rubriker gissar jag
Citera
2025-01-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
verkligen

och sorglig person, som är utslängd ur HA sen länge, men "Hells Angels pappa" ger större rubriker gissar jag
Men när brottet begicks så vart han ändå medlem,
Citera
2025-01-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
verkligen

Han var troligen medlem när de gjorde husrannsakan och polisen upptäckte detta…. Men verkar som han lämnade ungefär samtidigt som rättsprocessen började…tänk allt skitsnack som kommit ur munnen på denna tex att han ”fick” lämna klubben för att polisen/myndigheterna hotade ta bort sonen assistensstöd….märkligt att man kan gå ur denna klubb och snacka så mycket ”synd” om mig😴😴😴😴
Citera
2025-01-12, 16:55
Medlem
Citat:
Han var troligen medlem när de gjorde husrannsakan och polisen upptäckte detta…. Men verkar som han lämnade ungefär samtidigt som rättsprocessen började…tänk allt skitsnack som kommit ur munnen på denna tex att han ”fick” lämna klubben för att polisen/myndigheterna hotade ta bort sonen assistensstöd….märkligt att man kan gå ur denna klubb och snacka så mycket ”synd” om mig😴😴😴😴
Själv tycker jag att han om någon borde blivit out pga hur kan man behandlar ett barn på dettavis, och säg i ta att de så kallade bröderna inte visste
Citera
2025-01-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Själv tycker jag att han om någon borde blivit out pga hur kan man behandlar ett barn på dettavis, och säg i ta att de så kallade bröderna inte visste
Skandal få ha HA-tatueringen på huvudet kvar och som left….grym reklam
Citera
2025-01-12, 21:19
Medlem
Citat:
Skandal få ha HA-tatueringen på huvudet kvar och som left….grym reklam
Vad heter mannen och kvinnan?
Citera
2025-01-12, 21:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Vilket jävla ärkekräk!
Citera
2025-01-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephYeager
Det står i artikeln att personen är i 45årsåldern.
Nik är över 50.
Ålder på Lillen?

Född 1979, matten får du göra själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in