2025-01-12, 17:49
Medlem
Addhocs avatar
Hahahaha!
-Var kommer du ifrån?
-Brasilien.
-Från Hisingen?
Citera
2025-01-12, 18:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Man blir lite äcklad när man läser beskrivningen av säsongstarten

Och svts bild är på några betydligt yngre förmågor https://tv-tabla.se/tabla/svt1/p/hotell-romantik/202501122000/ så varför inte barra sänka pensionsåldern till 35! istället eftersom det är vad SVT så gärna vill

Ddt där är en bild på Monica Sundberg och Rooger Strömberg från säsong 1 så det är inga yngre förmågor.
Citera
2025-01-12, 18:08
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Intressant med Birger Ramnebrink i programmet. En riktig profil, politiker samt häst- och kvinnokarl. Gärna yngre av den senare sorten.

Ett av hans ex. gick ett tag vidare till en annan välkänd profil nämligen Nanne Bergstrand.

Birger var först anmäld till Bonde söker fru men tackade nej då "det inte var en fru han letade efter". Han ser sig själv inte som bonde heller. Något att jämföra med Göran i årets BSF. Han är än mindre bonde än Birger.

Birger är också den som är orsaken till att Isak är med i årets BSF då Birger tipsat produktionen om Isak. Isak med föräldrar arrenderar mark av Birger.

Är Birger han som låter som att han har vatten i lungorna? Rätt lång, lite för oklippt grått hår och utmålad som cowboy på sin tavla?
Citera
2025-01-12, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ddt där är en bild på Monica Sundberg och Rooger Strömberg från säsong 1 så det är inga yngre förmågor.
Jo dom var 2 år yngre i förmåga när bilden togs!

Varför är det så viktigt för svt att båda programledarna ska vara matchande rödhåriga
och barnprogramledar-killen ska försöka matcha hennes BMI så att hon inte känner sig ensam
Citera
2025-01-12, 20:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Är Birger han som låter som att han har vatten i lungorna? Rätt lång, lite för oklippt grått hår och utmålad som cowboy på sin tavla?
Både könen fick tavlor över prospekten, men bara honorna fick möjligheten av Linnea Wikblad att facka in gubbarna under en knull-box, visavi kompis & giftasmaterial, varför får inte gubbarna vilja uttalat ligga med Thailändska kvinnor i Sveriges television, vilka vill tanter dom friendzona, är det jämställt? är de kärringpower?
Fan vad besviken jag blev på cowboyen, målaren var ju inte ärlig när han drog av 30 år på ansiktet så att han såg ut som Måns Möller, den här han var ju IRL gammal som Sebb Machkayan, ingen sex appeal således
Ice wide shut maskerna är på! nu börjar inte knullfesten, om vi ska tro programmet är deltagarna osynliga just nu fram tills dom tar av sig den lilla Znorro-ögonbindeln som döljer dom mytomspunna ögonen
Årets creepy moment: "Hej på dig vackra kvinna" väldigt punchable face där
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-12 kl. 21:12.
Citera
2025-01-12, 21:37
Medlem
Birger är en duktig hästmassör, har lyckats där veterinärer har stått maktlösa.
Som sagts i tråden, kvinnokarl.
Såg mycket bra ut en gång i tiden, mindre fjantig då.
Nu tror jag han är märkt av livet.
Citera
2025-01-12, 22:00
Medlem
Abelssuns avatar
Birger, fy fan vilken sliskig och fjantig karl. Årets mankini helt klart.
Citera
2025-01-12, 22:23
Medlem
Kanastras avatar
Synd att det inte står vilken ort deltagarna bor i under namnskylten som kommer upp. Det är ju ganska viktigt.
OCH jag skulle även önska att det kom upp små namnskyltar på dom titt som tätt så man lär sig vem som är Birger, vem som är Birgitta och allt vad dom heter.

Ps. det är nåt med hesa göteborgskvinnors stil som är lite.. skruvat va..
Citera
2025-01-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

På Kicks i Nordstan (Götet) hittade jag en fin hudkräm till ett bra pris. Väl framme i kassan visade det sig att den kostade mycket mer än jag trott, hade väl sett fel. En elegant göteborgska à la Hotel Romantik, framför mig, som intresserat hade följt min konversation med expediten, vände sig mot mig och log soligt: ”Äh! Köp dig en flaska gin istället!”
Det hade aldrig hänt vare sig i 08-land eller i min hemstad…
Vet inte om hon menade att jag skulle supa mig snygg, men jag fnittrar fortfarande vid minnet.
Gillar göteborgare.
OT, beklagar.
Citera
2025-01-12, 23:53
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Synd att det inte står vilken ort deltagarna bor i under namnskylten som kommer upp. Det är ju ganska viktigt.
OCH jag skulle även önska att det kom upp små namnskyltar på dom titt som tätt så man lär sig vem som är Birger, vem som är Birgitta och allt vad dom heter.

Det där sista du skrev, japp det är oattraktivt med den där KOL-rösten de fått genom alla år de legat i solen och rökt cigg. Givetvis ackompanjerat med vin på diskotek om kvällarna.
Citera
2025-01-13, 01:30
Medlem
Crapmagics avatar
Dom två skalliga gubbarna har givetvis funnit varandra, det är så ytligt! men kan det sluta med kärlek?

Carina 65 duger för 1 natt förövrigt. Birger håller stilen, kan jag inte dejta yngre kvinnor ska dom iaf se så unga ut som töjligt!
Babzan, det brukar vara en utklädd karl i vanliga fall, kolla om hon kan tappa peruken lite diskret under första dansen är ett måste!, hon har råkat dragit nitlotten i gubben i lådan som inte är DNA-programmerad att ställa frågor till kvinnor utan måste prata om sina värdelösa intressen & livserfarenheter

Nej mäns rumpor är inte sensuella, ur mäns rumpor kommer det enbart skit, kvinnor som har en hangup på mansrumpa har antagligen inte kalkat tillräckligt många blöjrövar på barn

Titta vad söt hon blev https://imgbox.com/Mf2J0oKW
(lik Keyoo faktiskt, att det är Keyoos snea ögon & läppar kan en ansiktsexpert som jag se på flera cm avstånd) när hon lade ansiktet i den här drejramen (vad är en drejram btw)/skruvstädet

ochså klipp därifrån till hur Håkan Södergren självbelåtet lagt sig åt fel håll & placerat röven i skruvstädet https://imgbox.com/1lDUW2WF

Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
märkt av livet.
Tycker du också att mäns rövar är sensuella redskap kanske?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-13 kl. 02:19.
Citera
2025-01-13, 06:44
Avslutad
Ogillar de nya programledarna, vill ha tillbaka Keyyo och Erik. De verkade mer "äkta". Har svårt för Linnea.

Jacques Gersztenkorn, liknar Pugh. Fick faktiskt googla för att kolla så att det inte var han, men det visade sig att Pugh var död.

Man trodde ju att Babbzan och barnmorskan hade funnit varandra. Men som vanligt dissades han av henne för att hon tyckte att han pratade för mycket om sig själv. Begriper mig inte på dessa tanter som inte kan ta för sig. Han berättar ju bara om sig själv för att de ska kunna lära känna varandra, finns inget som hindrar henne att göra detsamma, hon behöver inte hans tillåtelse.

Margareta och Anders verkar kunna bli ett fint par.

I nästa avsnitt blir det duell. Vet inte vilken man de duellerar om, men han har tydligen sagt fina saker till de båda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in