Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-01-12, 15:27
Medlem
https://x.com/navylookout/status/1878447711474581519?s=46&t=_E5xa9duyGuQt_BBQyG2HQ

Ryska örlogsfartyg får inte lägga till i Syrien. Dessutom är de i urdåligt skick.
Citera
2025-01-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Käre nazist-sympatisör

Du och Anders Brevik delar ju samma åsikter. Ni hyllar massmördaren KGB-Putin, Z-fascismen i Ryssland, högerextremism och fascism i Europa.
Jag delar inga som helst åsikter med den galna massmördaren. Hur länge ska du fortsätta med att försöka klistra det på mig? Försök nu att återgå till ämnet för tråden.

Visste du om att ryssarna nu kontrollerar Toreskt och att man fortsätter att trycka ut ukrainare ur Kursk? Ryssarna håller på att kapa alla vägar in och ut ur Pokrovsk och har tagit samhället Neskuchne i södra Doneskt. Stadigt tar ryssarna mer och mer allt snabbare och det är därför du dillar om allt annat trams i tråden.
Citera
2025-01-12, 15:29
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Du och andra är som barn, okunniga och ovilliga att förstå då man inte vill. Du har ingenting att komma med förutom trams sida upp och sida ner.

Det är väl ett friskhetstecken att inte vilja förstå sig på ditt ljugande.

Moretex: Ukraina har fem gånger så stora manskapsförluster som Ryssland.

Annan användare: Hur vet vi det?

Moretex: Jo, för det har jag dragit fram ur röven och då är det så.

Erkände du förresten att du även ljög om att Nato bidragit med pengar och vapen eftersom du i ett senare inlägg faktiskt konfirmerade att stödet kommer ifrån olika länder, där vissa är med i nato?
Samt kallade mig dum för att jag motsa din lögn.
Så nä, jag förstår faktiskt inte varför du måste ljuga så mycket. Nästan allt du skriver är lögner och dina egna förvirrade fantasier
Citera
2025-01-12, 15:30
Medlem
https://x.com/kyivindependent/status/1878445937258832272?s=46&t=_E5xa9duyGuQt_BBQyG2HQ

Förnyade ryska krigsbrott, i form av double-tap attacker mot civila sjukvårdsinrättningar.

Det kommer att utdömas långa och hårda straff i Haag.
Citera
2025-01-12, 15:30
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Du har ingenting att komma med förutom trams sida upp och sida ner.

Käre nazist-sympatisör

Det är du själv som kommer med vedervärdiga hyllningar av KGB-Putin, Z-fascism, ryska nazister, ryska krigsförbrytare samt hyllningar av extremhöger och fascister i Europa. Återigen, du kan inte lägga ansvaret för dina motbjudande politiska ställningstaganden på någon annan, käre nazist-sympatisör. Typiskt för fega ryska nazister att skylla ifrån sig och lägga ansvaret för sina handlingar på andra.
Citera
2025-01-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Amerikanska företag som Philip Morris har fortsatt att sälja i Ryssland, vilket folk tycker är fel.

Just tobak borde vara ok så ryssarna får dålig hälsa.

Kan inte USA exportera sin opioid-kris till Ryssland?

https://omni.se/amerikanska-bolag-har-gett-kreml-miljarder-skamligt/a/rPbqLR

ryssarnas "drug of choice" är "krokodil".

"Drogen väckte uppmärksamhet i Ryssland 2010 på grund av en våg av hemlig produktion, förmodligen på grund av dess enkla syntes från kodein. Det vardagliga namnet på drogen i Ryssland är krokodil och den används som ett billigare alternativ till heroin, då kodeintabletter finns tillgängliga utan recept. Att använda hemmagjort desomorfin rapporterades först från östra Sibirien 2002, men har sedan dess spridits över hela Ryssland och närliggande före detta Sovjet-republiker. Drogen görs lätt från kodein, jod och röd fosfor i en process som liknar tillverkandet av metamfetamin från pseudoefedrin, men desomorfin som görs på detta sätt är väldigt oren och förorenad med olika giftiga och frätande biprodukter. Då blandningen rutinmässigt injiceras omedelbart med lite eller ingen rening, har krokodil blivit ökänt för att orsaka svåra vävnadsskador och kallbrand, vilket ibland kräver amputering, hos långtidsanvändare."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Desomorfin
Citera
Medlem
Citat:
Jag delar inga som helst åsikter med den galna massmördaren. Hur länge ska du fortsätta med att försöka klistra det på mig? Försök nu att återgå till ämnet för tråden.

Visste du om att ryssarna nu kontrollerar Toreskt och att man fortsätter att trycka ut ukrainare ur Kursk? Ryssarna håller på att kapa alla vägar in och ut ur Pokrovsk och har tagit samhället Neskuchne i södra Doneskt. Stadigt tar ryssarna mer och mer allt snabbare och det är därför du dillar om allt annat trams i tråden.

Tvärtom (föga förvånande) så har Ukraina gått längre in i Kursk och totalt överraskat det ryska försvaret.

Du kan verkligen inte skriva någonting utan att ljuga. Så känner man igen en ryss.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Du tycker då att Ryssland är ett land att förlita sig på? Ett land som för ett hybridkrig mot Sverige, övar kärnvapenanfall mot vår huvudstad?
Vi och Europa ska bedriva handel med Ryssland och inte provocera med NATO för det ger er inget annat än tandgnissel på nätterna.
Citera
2025-01-12, 15:33
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Vi och Europa ska bedriva handel med Ryssland och inte provocera med NATO för det ger er inget annat än tandgnissel på nätterna.

Vi gick med i NATO för att Ryssland provocerade oss. Förstår du inte en sådan enkel sak?
Citera
2025-01-12, 15:35
Medlem
Citat:

Ska och ska. Det förutsätter att Ryssland börjar bete sig civiliserat och upphör med invasioner och hybridkrigföring.
Citera
2025-01-12, 15:36
Medlem
https://x.com/front_ukrainian/status/1878432623640354872?s=46&t=_E5xa9duyGuQt_BBQyG2HQ

Ukrainskt flyganfall mot rysk ledningscentral.
Citera
2025-01-12, 15:36
Medlem
Citat:
Det var väl praktiskt för dig. Jag är för en multipolär värld där Europa är starka på egen hand och kan konkurrera ekonomiskt med andra stormakter och det är mycket därför Washington vill ha denna konflikt i Ukraina för att försvaga Ryssland och hålla Europa från det landet. Enkelt men inte för dig och andra i tråden.

Men hur får du ihop att "Washington vill ha denna konflikt i Ukraina för att försvaga Ryssland och hålla Europa från det landet" med faktum att det är den psykotiske dvärgen i kreml som invaderat, ockuperat, annekterat och för imperialistiskt anfallskrig mot Ukraina? Är din herre och härskare putain agent för "Washington" då hen enl. dig agerar i "Washingtons" intresse? Eller är hen bara en psykotisk narcissist som drömmer om att återupprätta det ondskans imperium hen är en produkt av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in