2025-01-12, 00:22
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Gädda nr 550: Skrattade som fan när peddo-tomten utförde sin "powerwalk" i slowmotion. Han sneglar hela tiden över axeln, vettskrämd för den arga blatten med mobilkamera som går efter. Det hela liknade de där kassa skräckfilmerna som man glodde på förr i tiden. I filmerna där offret springer och springer medans mördaren eller monstret lunkar efter, men hinner alltid i kapp sitt offer. I just detta fallet var monstret en arg blatte, alternativt en neger. Båda alternativen är lika otäcka.

"Varfor springker duuu?! Hadde jaag variit dej, hadde jaag sätt opp för biilarnaa"
Amen
Citera
2025-01-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
https://dumpen.se/2025/01/11/odjuret-stockholm-550/

Ja Dumpen har lyckats bra med dramaturgin här.
https://www.google.se/maps/@59.1807891,17.6468955,3a,75y,339.48h,93.4t/data=!3m7!1e1!3m5!1sygEWf68DnRtzMY71-Yt3vA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1 %2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D9 00%26h%3D600%26pitch%3D-3.4037012498426407%26panoi d%3DygEWf68DnRtzMY71-Yt3vA%26yaw%3D339.477358319101!7i16384!8i8192?entr y=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDEwOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Man får sån där härlig gammal skräckfilmskänsla
som när människorna flyr springande så fort dom kan från odjuret.
Medans det läskiga odjuret steg för steg kommer
stapplande efter, men ändå tar in på dom.
Då kan en tappad sko vara pricken över i.
https://youtu.be/wTmDbkvxHbU?t=3680
Och det kan ju vara kul att som omväxling få se odjuret bli jagat istället.

Haha. Ja, jag hade hela tiden Halloween theme song i huvudet när han skräckfilmssprang
https://m.youtube.com/watch?v=pT4FY3NrhGg&pp=ygUPSGFsbG93ZWVuIHRoZW1l
Citera
2025-01-12, 02:14
Medlem
Babianboogies avatar
550 bjöd ju på lite lördags underhållning trodde vi skulle bli lottlösa denna helg. Han ser ut som en jätte bebis med bajs i blöjan när han luffsar iväg, för springa kan man fan inte kalla det.
Blir nog kul att gå till bygget på måndag, förståelsen för pederaster är garanterat lika med 0 bland bygg gubbarna. Hans kompisar lär bli väldigt glada med när dom får höra att han trånat efter deras barn.
Citera
2025-01-12, 03:00
Medlem
Haha #550 vilken jävla tomte!

Lunkandes i mjukisbrallor och huvtröja i minusgrader kommer tomten. Uppklädd och redo att träffa peddomamma med barn. Ett peddo av den värre sorten med andra ord. En vidrig jävel.

Tomten söker litet barn att förgripa sig på, försöker springa från konfrontationen skyldig som han är, han känner uppenbarligen till Dumpen. Efter ett tag efter att pratat med fiskarna så undrar han varför han ska straffas så hårt? Jävlar vad synd det var om stackars peddo.
Han drog igång en riktig peddo-kramar valls i slutet, kanske har han snokat runt en del här på forumet? Väldigt underhållande att höra peddot försöka friskriva sig och lägga all skuld på Dumpen iallafall.

Han skulle bara träffa mamman tydligen, men i loggarna var han väldigt intresserad av ungen.
"Hur lång är hon? Smal? Rund rumpa?"
"Hennes lilla fitta mun"
"Mm låter nice ligger hon naken?"
"Å du hennes lena lilla, fått smaka kuk?"

I slutet av konfrontationen utbrister peddot
- "Det kan man ge sig fan på att man måste be om legg nu för tiden"
- Fiskare "Ja men man ser faktiskt skillnad på en åttaåring och en vuxen"
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-01-12 kl. 03:23.
Citera
2025-01-12, 03:21
Medlem
Gädda 550 har chansen att bli etta på topplistan över mest humoristiska konfrontationen i Dumpens historia. Han ser ut typ som Vild-Hasse (RIP) eller en halvlunkande grankotte. Roligaste är när han desperat hoppar in i taxin och sedan inser att det är kört.
Citera
2025-01-12, 03:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
550 bjöd ju på lite lördags underhållning trodde vi skulle bli lottlösa denna helg. Han ser ut som en jätte bebis med bajs i blöjan när han luffsar iväg, för springa kan man fan inte kalla det.
Blir nog kul att gå till bygget på måndag, förståelsen för pederaster är garanterat lika med 0 bland bygg gubbarna. Hans kompisar lär bli väldigt glada med när dom får höra att han trånat efter deras barn.

Men #550 kan ju knappt gå? Än mindre springa när man uppenbarligen kan promenera ifatt honom. Hur skulle han kunna jobba på ett bygge? Var det inte #549 som sysslade med bygge?
Citera
2025-01-12, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Vem är blatten/negressen med förvrängd som knappt kan göra sig förstådd på svenska? #550

Det låter som hon kommer från Balkan. Kanske Bosnien. Negress tror jag inte, även om det finns negresser även på Balkan.
Citera
2025-01-12, 06:54
Medlem
Rebus på #550
Citera
2025-01-12, 07:04
Medlem
PROLIFICs avatar
#550 Odjuret - vilken jävla mupp!

Kommer klädd till en träff med en vuxen kvinna på det där viset. Som en byfåne. Så som han tjatar om att det är mamman han vill träffa så borde han väl klätt sig lite bättre kan man tycka. Han framställer det som han ska på en vanlig nätdejt med en kvinna som har barn. Nu kommer han i mysdressen. Alla plaggen enskilda är väl ganska ok egentligen, inklusive skorna som ramlar av. Men inte i kombination på en date. Mössan är givetvis aldrig ok. Den ser ut som nåt som legat i kvarglömt-lådan på dagis sen 2002.

Hur mycket han än vill få det till att det är en vanlig date så skvallrar klädseln om att så inte är fallet. Det verkar vara lördagsmorgon (?) klockan är 10 och han ska hem och väcka ett barn. Tänk att vara åtta år och bli väckt av det där fanskapet. Mardröm! Han har klätt sig i nåt bekvämt som går lätt att ta av och ämnar inte visa sig bland folk, det är en s.k. hemmadate. Och avsaknad av jacka trots snö och kyla säger att han har åkt bil och det är troligen hans (jobb)bil som är blurrad.

Inte fan kan den här tingesten vara dryga 50?! Han ser tjugo år äldre ut. Han verkar iofs jobba fortfarande men han måste ha givit sig själv en bra åldersrabatt? Jag träffar 50+ av båda könen så gott som dagligen och det är ingen som är i det där skicket. Ingen! Han har röv som en västafrikansk kvinna, alternativt vuxenblöja och helt vitt hår och skägg. Och han kan ju för fan knappt gå.

Stör mig som fan på hans "mm" i chattloggarna. Jag antar att han ibland använder det som "ja" men ibland som som typ "mums". Lite som i: "Jag har köpt tryffelchips och några tjeckiska pilsner till på fredag. Mm!" Sjukt jävla vidrigt när det är ett barn man pratar om.

Och jo, Odjuret, det går alldeles utmärkt att dejta kvinnor och män som har barn. Folk gör det hela tiden utan några som helst problem. Normala vuxna människor har inget sexuellt intresse för barn och träffas på nätet och andra ställen. Hur fan tror han att han ska kunna snacka sig ur sina chattloggar? Tänk om det hade varit en Tinder-chatt och kvinnan i fråga har berättat att hon har en åttaårig dotter. Man chattar vidare och på frågan om han är sugen på nåt speciellt svarar mannen "Hennes lilla fitta mun". Skulle det hända? Svar: nej. För att de flesta vuxna inte är sugna på liten fitta och mun.

"Kallt ute kalla skinkor tittar mm"

Låter som att Google Translate har fått en flipp. Vad försöker idioten ens säga?
Citera
2025-01-12, 08:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
"Hennes lilla fitta mun". Skulle det hända? Svar: nej. För att de flesta vuxna inte är sugna på liten fitta och mun.

"Kallt ute kalla skinkor tittar mm"

Låter som att Google Translate har fått en flipp. Vad försöker idioten ens säga?
Hans sätt att skriva på är oöverträffat. Det har funnits lika hjärndöda nötter tidigare i Dumpens historia men den här är hjärndöd på ett unikt sätt.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/01/Kopia-av-Screenshot_2025-01-04-11-48-49-038_ch.swisscows.messenger.teleguardapp.jpg

"Nice gillar mamma särart upp benen mot axlarna se fina hålen gott"

Det måste vara oerhört rörigt och ostrukturerat i ett sådant huvud. Synd att vi inte får en dickpic av den här. Jag tror den hade kunnat bjuda på en del garv.

Alltså när man hör vad han säger om att dejta en vuxen kvinna och sen läser vad han skriver blir man full i skratt. Som du skrev: hur fan hade han tänkt sig kunna snacka sig ur chatloggarna?

"Nybakad mamma fitta tror jag?"

Så hade jag nog också uttryckt mig om jag var intresserad av en vuxen kvinna. Eller såhär?

"Vill se henne slicka dig se hennes rumpa puta visa upp de goda för mig"

Kalsongpaketet verkar vara det enda organet som fortfarande fungerar.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2025-01-12 kl. 08:37.
Citera
2025-01-12, 08:27
Medlem
StigEngstroms avatar
550* Sara och Patriks ersättare skötte sig bra, var rappa i käften och hade snabbt på tal när gubben försökte slingra sig.
Skönt att det inte var norrlandsgänget där, då hade det blivit sömnig samtalsterapi och styrkekramar.
Vilken jävla utstyrsel för en dejt, helt otroligt.
Som liraren som kom vaggandes barfota i nån halvtrasig T-shirt. och väste argt "Ja nu ser jag ju vilka det är!"
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-01-12 kl. 08:55.
Citera
2025-01-12, 08:52
Medlem
Hussefars avatar
Varför är rösten på den ena ersättaren förvrängd? Är denne rädd för rättsliga följder?

#550 Hur skriver karln egentligen? Monstret dödar ju även det svenska språket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in