#550 Odjuret - vilken jävla mupp!
Kommer klädd till en träff med en vuxen kvinna på det där viset. Som en byfåne.

Så som han tjatar om att det är mamman han vill träffa så borde han väl klätt sig lite bättre kan man tycka. Han framställer det som han ska på en vanlig nätdejt med en kvinna som har barn. Nu kommer han i mysdressen. Alla plaggen enskilda är väl ganska ok egentligen, inklusive skorna som ramlar av. Men inte i kombination på en date. Mössan är givetvis aldrig ok. Den ser ut som nåt som legat i kvarglömt-lådan på dagis sen 2002.
Hur mycket han än vill få det till att det är en vanlig date så skvallrar klädseln om att så inte är fallet. Det verkar vara lördagsmorgon (?) klockan är 10 och han ska hem och väcka ett barn. Tänk att vara åtta år och bli väckt av det där fanskapet. Mardröm!

Han har klätt sig i nåt bekvämt som går lätt att ta av och ämnar inte visa sig bland folk, det är en s.k. hemmadate. Och avsaknad av jacka trots snö och kyla säger att han har åkt bil och det är troligen hans (jobb)bil som är blurrad.
Inte fan kan den här tingesten vara dryga 50?! Han ser tjugo år äldre ut. Han verkar iofs jobba fortfarande men han måste ha givit sig själv en bra åldersrabatt? Jag träffar 50+ av båda könen så gott som dagligen och det är ingen som är i det där skicket. Ingen! Han har röv som en västafrikansk kvinna, alternativt vuxenblöja och helt vitt hår och skägg. Och han kan ju för fan knappt gå.
Stör mig som fan på hans "mm" i chattloggarna. Jag antar att han ibland använder det som "ja" men ibland som som typ "mums". Lite som i: "Jag har köpt tryffelchips och några tjeckiska pilsner till på fredag. Mm!" Sjukt jävla vidrigt när det är ett barn man pratar om.
Och jo, Odjuret, det går alldeles utmärkt att dejta kvinnor och män som har barn. Folk gör det hela tiden utan några som helst problem. Normala vuxna människor har inget sexuellt intresse för barn och träffas på nätet och andra ställen. Hur fan tror han att han ska kunna snacka sig ur sina chattloggar? Tänk om det hade varit en Tinder-chatt och kvinnan i fråga har berättat att hon har en åttaårig dotter. Man chattar vidare och på frågan om han är sugen på nåt speciellt svarar mannen "Hennes lilla fitta mun". Skulle det hända? Svar: nej. För att de flesta vuxna inte är sugna på liten fitta och mun.
"Kallt ute kalla skinkor tittar mm"
Låter som att Google Translate har fått en flipp. Vad försöker idioten ens säga?