2025-01-11, 10:54
Medlem
vByL2CLis avatar
Gädda #549 bekräftat oskyldig

Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde
Hjälper företag med byggställningar. Hans nummer går till ett sådant bolag. Även aktiv inom barnidrott.
Bra! Då kan vi lägga undan alla grundlösa spekulationer om att han skulle ha kontakt med barn i sitt arbete och konstatera att gäddan är oskyldig. S*ra N*lsson var som vanligt ute och fiskade i grumligt vatten när hon försökte insinuerar att han skulle ha kontakt med barn. Syftet med det är såklart att tillfredsställa hennes armé av swishföljare som skickar mer pengar ju mer upprörda de blir.

Citera
2025-01-11, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Bra! Då kan vi lägga undan alla grundlösa spekulationer om att han skulle ha kontakt med barn i sitt arbete och konstatera att gäddan är oskyldig. S*ra N*lsson var som vanligt ute och fiskade i grumligt vatten när hon försökte insinuerar att han skulle ha kontakt med barn. Syftet med det är såklart att tillfredsställa hennes armé av swishföljare som skickar mer pengar ju mer upprörda de blir.

#549 bekräftad oskyldig står det i ovan inlägg. Hur vet vi det? Ingen rättelse på Dumpens sida. Källa på info tack!
Citera
2025-01-11, 11:41
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:

Säger inte att du har fel, men om #549 nu är aktiv inom barnidrott så borde det väl räknas som att han har kontakt med barn och kanske till och med att han jobbar med barn.
Citera
2025-01-11, 11:59
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolletoken
Källa på info tack!
Källa finns här i tråden och har redan citerats:
Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde
Napp #549

Hjälper företag med byggställningar. Hans nummer går till ett sådant bolag.
Citera
2025-01-11, 12:06
Medlem
Citat:
Källa finns här i tråden och har redan citerats:

Då har ni hittat något gammalt nummer.
Hade han varit oskyldig hade Dumpen lagt i backväxeln direkt.
Senast redigerad av Stolletoken 2025-01-11 kl. 12:11.
Citera
2025-01-11, 12:15
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Då har ni hittat något gammalt nummer.
Hade han varit oskyldig hade Dumpen lagt i backväxeln direkt.
För att ge hela citatet:

Hjälper företag med byggställningar. Hans nummer går till ett sådant bolag. Även aktiv inom barnidrott.
Citera
2025-01-11, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#539 Uppdatering på barnskändaren Håcke Bär till son i Umeå, mannen som gav lobotomin ett ansikte.

Önskar meddela att Håcke är live and kicking!

Efter en drive by idag så sågs Bär till son arbetslös som han är i full vintermundering och svarta gummistövlar skotta snö med en snösläde.
Tänkas att han under skottningen funderade på knulldockor, sin profil på body contact och var i helvete Dumpen kom ifrån?
- Varför skulle just Dumpen dyka upp på IKEA den där dagen före julhelgen, de sabbade ju allt, till råga på allt satt jag kvar till det att Polisen dök upp och ville kika i min telefon, fan fan fan, för att inte tala om chefen (rekorsjäveln) som gav mig sparken. Fan vad livet är orättvist ibland.

Ja, Jag höll mig från att köra ner rutan och önska Håcke en god fortsättning.

Är han kvar i villan med fru och barn?
Citera
2025-01-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
För att ge hela citatet:

Som sagt. Hade han varit oskyldig så hade detta blivit dementerat ganska omgående.
Jag har inte hittat något nummer till honom.
Citera
2025-01-11, 13:23
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Som sagt. Hade han varit oskyldig så hade detta blivit dementerat ganska omgående.
Menade alltså bara att han visst jobbar med barn. Jag tror att det som han ska vara "oskyldig" till är att jobba med barn, men det gör han ju om han är engagerad i barnidrott.
Citera
2025-01-11, 13:39
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Sluta nu. Huruvida du har hittat något nummer till honom eller inte spelar ingen roll. Det säger mer om din skicklighet i att slå i telefonkatalogen.

Dumpen kommer såklart aldrig dementera något. Dumpen erkänner aldrig några misstag och de drar sig inte heller för tjäna swishpengar på avlidna människor. Men vad Dumpen media dementerar eller inte dementerar spelar inte heller någon roll. Vad som spelar roll är sanningen, och det har framkommit här i tråden att #549 inte kommer i kontakt med några barn i sitt arbete. Det enda han kommer i kontakt med är byggnadsställningar och möjligtvis telefoner.
Citat:
Menade alltså bara att han visst jobbar med barn. Jag tror att det som han ska vara "oskyldig" till är att jobba med barn, men det gör han ju om han är engagerad i barnidrott.
Han arbetar med byggnadsställningar. Vad han gör på fritiden (eller i sängkammaren) är irrelevant och hans ensak.
Citera
2025-01-11, 13:41
Medlem
Citat:

#549 jobbar inte med barn i sin avlönade yrkesroll. Och om mina källor stämmer är även klubben han är aktiv i informerad.
Skulle han som ni påstår jobba med byggnadsställningar så e det ett extraknäck.
Senast redigerad av Stolletoken 2025-01-11 kl. 13:49.
Citera
2025-01-11, 14:10
Medlem
Citat:
Om han haft vett i skallen hade han formulerat sig bättre än att be att få komma undan. Han borde förberett någon bra fras, typ om det finns någonting att göra från hans sida för att visa sin ånger så tydligt som möjligt innan de publicerar videon. Nånting sånt. Alla vet vad han menar men han frågar ju inte helt uppenbart om han kan muta dem på något sätt, som han gör nu.

"Självklart inser jag nu att det här som jag gjort är fel och jag skäms över mig själv. Jag vill inte att detta ska gå ut till omvärlden utan att jag verkligen fått visa hur djupt jag verkligen ångrar det här och hur glad jag är att det var ni som stod här så att ingenting värre hände än att jag fick distans till mitt beteende. Nu frågar jag dig om det finns någonting jag kan göra för att visa och bevisa att jag ångrar detta och ser vad som hänt och min roll i detta. Om det finns något så vill jag gärna att ni väntar med publiceringen till efter att jag faktiskt visat hur allvarligt jag tar den här käftsmällen som jag fått av verkligheten nu. Ni är experterna, jag är tacksam om ni kan hjälpa mig att visa detta och leva detta."

Precis, och speciellt med tanke på höstens kontroverser om påstådda ”friköpningar” från publiceringar, borde någon med ’Ljugarens’ förmåga (han slår mig också som inte helt IQ-befriad, iaf inte när han tänker med det stora huvudet) begripa att samtalen spelas in och att Dumpen inte lär missa alla chanser att publikt avvisa varje mutförsök. Speciellt som dom inte vet ifall Gäddan i sin tur bandar samtalet och avser använda det mot Dumpen, om det skulle framstå som att dom gladeligen lät sig mutas. Han var nog bara jävligt desperado.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in