2025-01-10, 22:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
När åklagaren väcker åtal
Ska faktiskt bli väldigt intressant att läsa den
Citera
2025-01-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Han får nog hjälp i häktet också om han vill det, tror man har en timme utanför cellen per dag där man bland annat kan få träffa psykolog. Tror dock inte Chrippa kommer vilja ha någon hjälp nu i början.

Du har rätt.såklart han får hjälp där inne om det behövs, det är många som bryter ihop totalt i häktet.
Nej detta kommer ta tid för honom, när rättegångarna är över då tror jag han kan börja jobba med sig själv.
Citera
2025-01-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
För mig står det bara
"Tyvärr. Om du inte råkar ha en tidsmaskin är det innehållet otillgängligt."

Konstigt för mig såg det ut som bilden en annan användare la upp tidigare i tråden.
Citera
2025-01-10, 22:15
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Har man per automatik problem med kvinnor om man kallar en hora för hora?

hora - Person vars sexuella beteende anses socialt eller moraliskt oacceptabelt; även vanlig beteckning om person vars beteende kännetecknas av brist på principer eller skrupler; allmänt skällsord för person oftast kvinna man ogillar.

Stämmer perfekt in på Linnea

Måste vara ur ett orten-lexikon eller något?

Förr användes det som nedsättande ord för någon som är prostituerad.

Linnea är ingen hora.
Aldrig varit någon hora.
Citera
2025-01-10, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Konstigt för mig såg det ut som bilden en annan användare la upp tidigare i tråden.

Om man inte följer henne står det följande

Den här kanalen är för närvarande otillgänglig på grund av brott mot Twitchs communityriktlinjer eller användarvillkor.
Citera
2025-01-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Du har rätt.såklart han får hjälp där inne om det behövs, det är många som bryter ihop totalt i häktet.
Nej detta kommer ta tid för honom, när rättegångarna är över då tror jag han kan börja jobba med sig själv.

hur han bryter ihop och hur dåligt han mår skiter dom totalt i när han sitter häktad. det ända dom bryr sig om är om hans puls slår. sköter han sig över tid där inne i häktet så kan han få komma ut någon timme i veckan för motion och yoga. gapar han och lever rövare så ignorerar dom honom och väljer en annan intagen som skött sig bättre.
Citera
2025-01-10, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
https://www.dinordbok.no/sv/definitioner/svenska/?q=hora

Haha, ok du menade så. Har hon onlyfans?
Citera
2025-01-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du vet ingenting om varför folk vill det ena och andra.

Utanför fängelset, skulle han aldrig ta emot hjälp eller söka sig till den.
Han kan absolut gå tillbaka till att vara ett svin, efter fängelsetiden, men chansen är i alla fall större att han lär sig något därinne.

Jag tror också att en tid i fängelset kan hjälpa honom, jag tror han behöver göra denna resa utan Linnea.
Citera
2025-01-10, 22:34
Medlem
Proumbras avatar
Kan bara hoppas att Jocke löser ut detta fanskap ^^
Citera
2025-01-10, 22:35
Medlem
Va är de Linnea sitter och postar för skit på sina storys? (Lundell referat till det på Instagram)

Och, var de Linnea som blev tagen på Arlanda eller var sjutton befinner hon sig nu?

Och en sak till, den där Luggen idioten verkar ju leva samma skitliv som chrippa eller?
Citera
2025-01-10, 22:36
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu pratade vi väl om psykfallet och inte om andras fruar eller... ? Ska ändå svara dig
Julia har väl ett eget boende och får inte ett öre av Kräftan.
Rask drar in pengar på sina videos och hans fru jobbar (han står i kö till en 5:a)
Lisen har väl varit mammaledig under 2024.

Du famlar runt som en blind och kan aldrig erkänna när du har fel. Varför??????

Inte skrivet till mig men jag svarar ändå.

Julia har varken bostad (vräkt) eller inkomst - har levt på soc, andra och Chrippa.
- Hora?

Rask har fram till maj 2024 levt på sin frus inkomst. Han deklarerade dock en egen inkomst på 85.000 kr/år (före skatt) under många års tid.
- Hora?

Lisen har levt på Anjo fram till i somras eftersom de duckade en skatteskuld på 700.000 kr i väntan på preskription.
- Hora?
Citera
2025-01-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem har sagt att Jocke styr chrippa?
Jocke ville styra chrippa, men chrippa valde Linnea och gick sin egen väg, och då valde Jocke att göra allt i sin makt för att få chrippa i fängelse och få lilla C omhändertagen.
Ingen har väl påstått att det var jocke som styrde så chrippa rymde och drog till Spanien?

Chrippa hatarna är dem som njuter och blir glada när Chrippa mår dåligt.
Chrippa hatarna vill att Chrippa ska hamna i fängelse, dem är inte intresserade av en rättvis rättegång, och dem skulle bli rosenrasande om Chrippa inte dömdes till fängelse.
Chrippa hatarna vill inte att soc ska hjälpa chrippa, dem vill att soc ska ta lilla C ifrån Chrippa.
Chrippa hatarna vill bara att dåliga saker ska hända chrippa, inte för att dem tror att det ska hjälpa chrippa, utan för att dem vill att Chrippa ska må dåligt.
Hur går det ihop sej att Jocke vill ha sin bror i fängelse när han är med i tingsrätten?

Kan någon sammanfatta detta om Linnea och Julia och Jocke och banjo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in