2025-01-10, 01:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jo, det är förstås en skillnad, men i våras hade kräket faktiskt liknande tittarsiffror som CyrusTwo har. Kanske hade Skabbe inte dragit in 500K/månaden, men han hade med väldigt god marginal kunnat försörja sig och samtidigt gjort rejäla avbetalningar till kreditgivarna.

Istället ville han ge sin hora till flickvän en väska för 25K istället för en för 10k.

Precis så, Chrippa hade ju chansen att kunna bli självförsörjande precis som han ville. Utan att behöva jobba som svetsare.

Men ska man behöva betala en prostituerad tjej 30-40 000 i månaden och sen alltid behöva flasha med sin rikedom- jaa då går det som det går.

Syns tydligt då man kollar på gamla videos på Linnea, hon har gått från naturligt småfet till nån botoxtjej där halva ansiktet ser ut att ha smält. Ett sånt opererat ansikte är inte gratis direkt.

Nu gissar jag att hon säljer hans prylar på tradera i väntan på nästa stora kärlek.
Citera
2025-01-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis så, Chrippa hade ju chansen att kunna bli självförsörjande precis som han ville. Utan att behöva jobba som svetsare.

Men ska man behöva betala en prostituerad tjej 30-40 000 i månaden och sen alltid behöva flasha med sin rikedom- jaa då går det som det går.

Syns tydligt då man kollar på gamla videos på Linnea, hon har gått från naturligt småfet till nån botoxtjej där halva ansiktet ser ut att ha smält. Ett sånt opererat ansikte är inte gratis direkt.

Nu gissar jag att hon säljer hans prylar på tradera i väntan på nästa stora kärlek.

Jag hoppas att Morgan Hed hos fogden begriper att det inte är hederliga pengar som möjliggjort hennes väskor och botox. Han ville ju köpa nya tuttar till henne i våras, de hade nog bli svårare att mäta ut än några grejer från Spanien men det hade varit en kul process att följa.
Citera
2025-01-10, 01:39
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Ändå lite kul att bli först i landet med att dömas för brott mot en ny lag, lite banbrytande liksom

Det finns någon form av rättvisa i den här världen ändå, banne mig!

Må han åka dit med buller och bång!
Citera
2025-01-10, 01:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag hoppas att Morgan Hed hos fogden begriper att det inte är hederliga pengar som möjliggjort hennes väskor och botox. Han ville ju köpa nya tuttar till henne i våras, de hade nog bli svårare att mäta ut än några grejer från Spanien men det hade varit en kul process att följa.

Som tur var hann inte den investeringen gå igenom innan han blev gripen. Och jag tror knappast att Chrippa betalar bröst åt sin eskort nu när han sitter inne. För de rattarna kommer inte bli hans att köra på ett par år.

Tycker lite synd om killen ändå, han gick ut så starkt och föll så platt, hoppas tidningen "Kåkbladet" finns kvar så han kan få brevväxla med nån ny tjej som inte bryr sig om pengar,muskler,solbränna,väskor eller att grabben har en intellektuell funktionsnedsättning- jaa en tjej precis som Julia P, Chrippas helt egna trogna babymama ❤️
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-10 kl. 02:14.
Citera
2025-01-10, 02:20
Medlem
Kickassfarsans avatar
Vem tar hand om lillen nu, Jullan har väl inte ens jobb och eget boende? Ska hon vara inneboende i någon liten skitlägenhet med en unge? Helvete så wt
Citera
2025-01-10, 02:31
Medlem
LGDs avatar
Är han dömd eller bara åtalad?
Citera
2025-01-10, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Är han dömd eller bara åtalad?

Han är bara häktad. Tror det ska vara en häktningsförhandling i morgon. Eller om åtal väcks. Vi får se.
Citera
2025-01-10, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vem tar hand om lillen nu, Jullan har väl inte ens jobb och eget boende? Ska hon vara inneboende i någon liten skitlägenhet med en unge? Helvete så wt

Det gör väl Julia nu. Vi får se vad som händer framöver. Men just nu är det Julia i varje fall.
Citera
2025-01-10, 04:01
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Hur jävla tråkigt det än må vara att behöva spendera några år i fängelse så är nog detta det bästa som kunde hända Chrippa.

Nu kanske han vaknar upp ur sin psykos och inser att han blivit manipulerad av Linnea.
Citera
2025-01-10, 04:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hur jävla tråkigt det än må vara att behöva spendera några år i fängelse så är nog detta det bästa som kunde hända Chrippa.

Nu kanske han vaknar upp ur sin psykos och inser att han blivit manipulerad av Linnea.
Fast det är väl han själv som försöker manipulera folk. Det som är mest WT med honom är ju att han springer runt i märkesgrejer trots han har skulder upp över öronen. Snacka om pajas
Citera
2025-01-10, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Helt ärligt jag tror inte detta va från Jocke hon la till det från någon annan

Det är tydligt att det inte är ifrån Jocke, förutsatt att han inte ställt frågorna, fått de levererade OCH lästa, och därefter tagit en skärmdump och skickat skärmdumpen till L, eller någon annan.

Frågorna är ställda i höger meddelandefält, med grön bakgrund.

Hade frågorna varit ifrån Jocke, hade meddelandena legat till vänster i konversation och haft en vit bakgrund.
Citera
2025-01-10, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein

Det håller jag med om. Jag har också uttryckt mig likadant kring Chrippa och fängelse.

Jag hoppas att han får bra kriminalvårdare omkring sig, inte en sådan galning som häckar här.

Jag tror att det finns en grundläggande problematik som behöver jobbas med dvs någon diagnos. Han kommer få tid att jobba med sig själv och de människorna runt honom nu kan han inte prata bort och det kommer att göra honom gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in