2025-01-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Fram tills motsatsen bevisas så gör jag det naturligtvis (inom rimliga gränser)

Jaha så du är alltså med på konceptet att dumpen först utger sig för att vara 18+ för att sen ändra sig till 14 år och 11 månader men personen som skriver till dom måste alltså enligt dig köpa den plötsliga åldersförändringen rakt av? ÄVEN fast du själv inom rimliga gränser inte köper rakt av att random strangers på internet är exakt den dom utger sig för att vara? Hur får du ihop den logiken Berra, eller är det för att du är synsk?
Citera
2025-01-09, 19:50
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Tyvärr bara 2% av dom uthängda som tagit livet av sig. Vad kan vi på flashback göra för att tillsammans få dom siffrorna att tiodubblas?

Du är naturligtvis medveten om att det är olagligt att uppmana eller hetsa folk till självmord? Eller är det så att du tycker att det är lugnt att göra det om du gömmer dig bakom internets relativa anonymitet?

Vet inte riktigt vad jag ska likna det med...göra något som är klandervärt eller olagligt för att man tror att ingen ser...
Citera
2025-01-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Du är naturligtvis medveten om att det är olagligt att uppmana eller hetsa folk till självmord? Eller är det så att du tycker att det är lugnt att göra det om du gömmer dig bakom internets relativa anonymitet?

Vet inte riktigt vad jag ska likna det med...göra något som är klandervärt eller olagligt för att man tror att ingen ser...

Pedofilvurmare? Verkar krylla av dom i denna tråd. Anyway - var skrev jag att vi skulle uppmana eller hetsa dom till självmord? Dom 11 som tagit livet av sig har knappast hetsats till självmord. Dom har letat barn online och åkt dit, och därefter tagit livet av sig.
Citera
2025-01-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theicebear
Förstår inte varför folk försvarar vuxna män som stämmer träff med barn på detta sätt varför? Tycker ni inte att en person som vill begå ett brott mot barn har gjort fel?
Förövrigt en skit dålig jämförelse.
Det är ingen som försvarar deras handlingar. Det finns emellertid vissa som anser följande:
Bara för att gäddorna betett sig vidrigt, är det inte ok att:
- Säga att pengar går till barn, bränna de på annat och dessutom inte skatta för de.
- Skyffla över människor till det man vet är bluffvård för att sedan få ta del av vinsten.
- Uppmana människor att begå övergrepp på verkliga barn
- Hånskratta åt desperata anhöriga som vädjar om hjälp.
- Likgiltigt skaka på axlarna åt ett stort antal självmord.

Jag kan fortsätta..

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att förstå att man kan vara kritisk till dumpen utan att vara FÖR pedofili eller vara FÖR att gäddor ska få härja fritt...
Citera
2025-01-09, 19:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen

Det är väl så gäddorna tänker.
Citera
2025-01-09, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det räcker med ett förslag.
Ett exempel på vad man gissar att gäddorna tänker på när de är på väg till mötesplatsen.

många är nervösa och funderar vad fan dom sysslar med.

många hoppas möta nån 20-åring som har skojat att dom är yngre

de flesta hoppas nog inte möta nån alls

ett fåtal är beredda att begå ett övergrepp
Citera
2025-01-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det räcker med ett förslag.
Ett exempel på vad man gissar att gäddorna tänker på när de är på väg till mötesplatsen.

Ja vad är din teori om att Bertil får vara synsk men inte gäddorna?
Citera
2025-01-09, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Jaha så du är alltså med på konceptet att dumpen först utger sig för att vara 18+ för att sen ändra sig till 14 år och 11 månader men personen som skriver till dom måste alltså enligt dig köpa den plötsliga åldersförändringen rakt av? ÄVEN fast du själv inom rimliga gränser inte köper rakt av att random strangers på internet är exakt den dom utger sig för att vara? Hur får du ihop den logiken Berra, eller är det för att du är synsk?

Jag har inte sett en enda chattlogg där fiskaren utger sig för att vara 18 för att sedan ändra sig till 14, att fiskaren registrerar sig på sidan som 18 eftersom att det är den lägsta ålder som går att registrera är en annan sak
Har du läst någon chattlogg där detta har skett så upplys mig gärna så får jag kolla igenom den och återkomma

Skriver någon att denne är 14 år så måste man ju naturligtvis lita på det och inte riskera agera sexuellt mot ett barn, i en sådan situation så hade jag naturligtvis köpt det rakt av
Citera
2025-01-09, 20:03
Medlem
Helt jävla fantastiskt att få höra att pappa stor tog livet av sig! Vilken miserabel ursäkt till liv han var. Good riddance!
Citera
2025-01-09, 20:05
Medlem
Citat:
Pedofilvurmare? Verkar krylla av dom i denna tråd. Anyway - var skrev jag att vi skulle uppmana eller hetsa dom till självmord? Dom 11 som tagit livet av sig har knappast hetsats till självmord. Dom har letat barn online och åkt dit, och därefter tagit livet av sig.

Här. Läs den feta texten.
Även fast du redigerade den 19:54

Citat:
Tyvärr bara 2% av dom uthängda som tagit livet av sig.Tyvärr bara 2% av dom uthängda som tagit livet av sig. Vad kan vi på flashback göra för att tillsammans få dom siffrorna att tiodubblas?

Det framstår utan tvekan som en uppmaning.
Citera
2025-01-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är ingen som försvarar deras handlingar. Det finns emellertid vissa som anser följande:
Bara för att gäddorna betett sig vidrigt, är det inte ok att:
- Säga att pengar går till barn, bränna de på annat och dessutom inte skatta för de.
- Skyffla över människor till det man vet är bluffvård för att sedan få ta del av vinsten.
- Uppmana människor att begå övergrepp på verkliga barn
- Hånskratta åt desperata anhöriga som vädjar om hjälp.
- Likgiltigt skaka på axlarna åt ett stort antal självmord.

Jag kan fortsätta..

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att förstå att man kan vara kritisk till dumpen utan att vara FÖR pedofili eller vara FÖR att gäddor ska få härja fritt...

Jo din mupp, det är helt jävla okej att göra det! Det Dumpen gör för Sverige är värt många, många miljoner i skattepengar. Skattepengar som egentligen hade gått till polisen, rättsväsendet och media, men dom använder våra skattemedel till annat.

Kan du ge exempel på när Dumpen "Uppmana människor att begå övergrepp på verkliga barn"?

Enda negativa jag har emot dom är att dom är "likgiltiga när pedofilerna begår självmord". Dom borde i stället fira och återpublicera deras napp.
Citera
2025-01-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Här. Läs den feta texten.
Även fast du redigerade den 19:54

Det framstår utan tvekan som en uppmaning.

Låter för mig som en fråga. Har ju dessutom ett "?" efter sig. Uppmaningen kommer väl i sådana fall senare när man väl uppmanar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in