2021-05-04, 06:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakvillage1
Efter lite letande i Folkräkningar. Elvgren kommer från maken Daniels farmors flicknamn.

Aha, då förstår jag. Tack så mycket
Citera
2021-05-04, 14:54
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landb
Hon är både snygg och vacker

Tillhör definitiv en av de som man inte skulle neka om hon ville vänslas lite.
Citera
2021-11-14, 11:41
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Dom har ett eget gym och kan bidra med en observation från verkligheten i samband med det.

Runt 2009-2010 så jobbade min dåvarande flickvän som städare på TV4. Som tjej så fick hon bl.a. uppgift att städa inne på damernas omklädningsrum i anslutning till gymmet.

Då hon var lite skruvad i huvudet så gjorde hon det till en grej att spana in diverse kända och halvkända anställdas intimfrisering om dom bytte om i samband med att hon gick runt och torkade golv och tömde papperskorgar.

Fru Andersson/Elvgren hade på DEN tiden tydligen en rejäl buske a'la 70-tal enligt min fv som tyckte det var lite äckligt.

Nehej du, den gubben går inte. Det finns inte en snöbolls chans i helvetet, att denna undersköna tuttdrottning har buske.

Pics or it did'nt happened!
Citera
2021-11-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Nehej du, den gubben går inte. Det finns inte en snöbolls chans i helvetet, att denna undersköna tuttdrottning har buske.

Pics or it did'nt happened!

Hehe detta var ju läääängesedan. Jag är helt säker på att Ullis är helt slätrakad i dagsläget

Jag frågade faktiskt om min fv vågade försöka smygfota lite i omklädningsrummet men där gick tydligen hennes gräns
Citera
2021-11-15, 12:05
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Hehe detta var ju läääängesedan. Jag är helt säker på att Ullis är helt slätrakad i dagsläget

Jag frågade faktiskt om min fv vågade försöka smygfota lite i omklädningsrummet men där gick tydligen hennes gräns

Fan, tycker faktiskt din flickvän ska ta sig i kragen och överväga fördelen kontra risken om att ta ett dylikt fotografi. Men jag antar att du redan försökt övertala henne, så man får lämna den bilden åt fantasin. Det var faktiskt omtänksamt av din flickvän att dela med sig av information om Ulrikas genitalier.
Flickvänner är bra på det sättet att ha som informationskanaler om kvinnlig anatomi. En av många fördelar med att ha en kvinna.

Undrar vad hon har för kupa egentligen? Nu skulle Kollada77 varit här och givit en av sina underbara utlåtanden.
Senast redigerad av PeterJihadi 2021-11-15 kl. 12:10.
Citera
2023-03-31, 10:19
Avstängd
Hon har problem med att prata tydligt.
Hon uttalar inte orden helt, utan "sluddrar" iväg, och säger ofta fel och saknar det naturliga "flowet" när hon pratar.
Jämför med Linda Eriksson eller Madelene Westin.
Det är som svart och vitt.
Citera
2023-04-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Hon har problem med att prata tydligt.
Hon uttalar inte orden helt, utan "sluddrar" iväg, och säger ofta fel och saknar det naturliga "flowet" när hon pratar.
Jämför med Linda Eriksson eller Madelene Westin.
Det är som svart och vitt.
Där håller jag med dig.
Hon pratar oerhört otydligt.
Citera
2023-04-05, 11:19
Medlem
Hon heter Elvgren sedan många år. Kanske lämpligt att ändra i rubriken.
Citera
2023-10-14, 10:14
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Hon heter Elvgren sedan många år. Kanske lämpligt att ändra i rubriken.
Fixar.

/Mod
Citera
2023-12-23, 08:55
Medlem
Musikopps avatar
Gravid igen?
Citera
2024-01-15, 06:38
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat: