Citat:
Ursprungligen postat av
Gyros
#547 mår jag inte bra för. Initialt känns det som han ljuger som en gubbtjuv att han skulle hjälpa tjejen, men sen blir det uppenbart att han verkligen lider av att aldrig fått vara förälder. Han vill ju inte ens ta detta på inspelningen för att det är så svårt att prata om. Jag har bekanta som inte kan få barn. Det händer varje gång man träffas och dricka att en av dom bryter ihop. Den sorgen kan man bara förstå som drabbad eller när anhörig.
Jag har också alltid längtat efter egna barn. Var i många år gift med en kvinna som mörkade att hon inte kunde få barn (bieffekt efter en klantigt utförd enkel operation i buken). Jag fick veta det först efter fyra-fem år.
Övervägde det rimliga i att leva barnlös, för- och nackdelar, innan jag efter ytterligare några år bestämde mig för att skilja mig, främst pga hennes allt mer kontrollerande och svartsjuka personlighet. Barnlösheten känns för mig som en sorg men inget som gjort mig deprimerad eller uppgiven (och ja jag kan ju fortfarande bli förälder om jag verkligen vill bli en gammal småbarnspappa).
Men inte fan har jag för den skull en längtan efter att knulla ett barn! Finns inte en chans i världen att jag skulle känna sexuell attraktion ens till någon kvinna under 30.
#547 är en sjuk jävel!