2025-01-09, 00:48
Medlem
Bananfobis avatar
#542 måste väl ändå vara någon form av misslyckad sugardaddy? Han vill shoppa kläder till sina offer. Nån som vet om han jobbar inom ”finans”? Och han måste väl ändå ha dragit av 10 år eller så på sin ålder? Ser ju snarare ut att vara några år över 50. Den där ”guld”-ansiktsmasken verkar fungera dåligt som anti-age.
Citera
2025-01-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Tagalog är filipino och inte thai. Att hans hustru väljer att stanna kvar hos honom #300 är ofattbart.

Hon har nog inget annat val, importfru från ett fattigt land. Hon har inte mycket att säga till om och får nog leva med att mannen är ett peddo.
Citera
2025-01-09, 04:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Tagalog är filipino och inte thai. Att hans hustru väljer att stanna kvar hos honom #300 är ofattbart.

Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Hon har nog inget annat val, importfru från ett fattigt land. Hon har inte mycket att säga till om och får nog leva med att mannen är ett peddo.
Hahaha! Finaste ödet man kan tänka sig. Måste göra riktigt gott för självkänslan. "Min man vill knulla barn och direktsänder när han trycker upp dildos i röven, men jag älskar honom ändå för den han är." Släkten på andra sidan jordklotet avundas henne allt mer.
Citera
2025-01-09, 04:54
Medlem
Kommer vi att nå 600 publicerade gäddor innan Sara och Patrik havererar med Dumpen under media och skattemyndigheten?

De gäddornaär inskrivna i historien för evigt.

Min favorit ät den gråtande flamenco-gäddan fångad på hotell i Eskilstuna. Där ser vi uppgång och fall i realtid. Tätt följd av Hank och han med duk över huvudet
Citera
2025-01-09, 07:40
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
#547 mår jag inte bra för. Initialt känns det som han ljuger som en gubbtjuv att han skulle hjälpa tjejen, men sen blir det uppenbart att han verkligen lider av att aldrig fått vara förälder. Han vill ju inte ens ta detta på inspelningen för att det är så svårt att prata om. Jag har bekanta som inte kan få barn. Det händer varje gång man träffas och dricka att en av dom bryter ihop. Den sorgen kan man bara förstå som drabbad eller när anhörig.
Jag har också alltid längtat efter egna barn. Var i många år gift med en kvinna som mörkade att hon inte kunde få barn (bieffekt efter en klantigt utförd enkel operation i buken). Jag fick veta det först efter fyra-fem år.

Övervägde det rimliga i att leva barnlös, för- och nackdelar, innan jag efter ytterligare några år bestämde mig för att skilja mig, främst pga hennes allt mer kontrollerande och svartsjuka personlighet. Barnlösheten känns för mig som en sorg men inget som gjort mig deprimerad eller uppgiven (och ja jag kan ju fortfarande bli förälder om jag verkligen vill bli en gammal småbarnspappa). Men inte fan har jag för den skull en längtan efter att knulla ett barn! Finns inte en chans i världen att jag skulle känna sexuell attraktion ens till någon kvinna under 30.

#547 är en sjuk jävel!
Senast redigerad av whataboutism 2025-01-09 kl. 07:51.
Citera
2025-01-09, 08:50
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jag har också alltid längtat efter egna barn. Var i många år gift med en kvinna som mörkade att hon inte kunde få barn (bieffekt efter en klantigt utförd enkel operation i buken). Jag fick veta det först efter fyra-fem år.

Övervägde det rimliga i att leva barnlös, för- och nackdelar, innan jag efter ytterligare några år bestämde mig för att skilja mig, främst pga hennes allt mer kontrollerande och svartsjuka personlighet. Barnlösheten känns för mig som en sorg men inget som gjort mig deprimerad eller uppgiven (och ja jag kan ju fortfarande bli förälder om jag verkligen vill bli en gammal småbarnspappa). Men inte fan har jag för den skull en längtan efter att knulla ett barn! Finns inte en chans i världen att jag skulle känna sexuell attraktion ens till någon kvinna under 30.

#547 är en sjuk jävel!
"Jag....saknar nåt i livet, jag som inte har barn. Jag har behov av att hjälpa, att stötta ett barn. Alright, sexgrejen, den är, öh, den är fel, men...." huuuuuu #547
Citera
2025-01-09, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Kommer vi att nå 600 publicerade gäddor innan Sara och Patrik havererar med Dumpen under media och skattemyndigheten?

De gäddornaär inskrivna i historien för evigt.

Min favorit ät den gråtande flamenco-gäddan fångad på hotell i Eskilstuna. Där ser vi uppgång och fall i realtid. Tätt följd av Hank och han med duk över huvudet

Förra året var Dumpens bästa år och verksamheten tycks bara bli större. Så du behöver nog inte vara orolig för det. 600 tas nog om någon månad
Citera
2025-01-09, 09:40
Medlem
HazzardAlards avatar
Vad I hela helvete är det för fel på Divan Mange #543.
Citera
2025-01-09, 09:58
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Vad I hela helvete är det för fel på Divan Mange #543.
Ja han är lite härjade. Han har haft kul eller jobbigt ett par månader, det syns. #543
Citera
2025-01-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
#547 mår jag inte bra för. Initialt känns det som han ljuger som en gubbtjuv att han skulle hjälpa tjejen, men sen blir det uppenbart att han verkligen lider av att aldrig fått vara förälder. Han vill ju inte ens ta detta på inspelningen för att det är så svårt att prata om. Jag har bekanta som inte kan få barn. Det händer varje gång man träffas och dricka att en av dom bryter ihop. Den sorgen kan man bara förstå som drabbad eller när anhörig.

Effekten av att inte ha barn är alltså att man vill våldta andras barn.
Citera
2025-01-09, 10:13
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Effekten av att inte ha barn är alltså att man vill våldta andras barn.
Men det vågar inte PK-media skriva om. Det är månadslöner och skattebrott för hela slanten, aldrig kommer storyn om hur dumpen hjälpt barnlösa pedofiler få ett ansikte.
Citera
2025-01-09, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Det vågar jag sätta en månadslön på. En annan högst verklig ”bortre parentes” för Dumpens vidkommande tror jag tyvärr är de båda grundarnas hälsa. Detta är ju mest uppenbart för Saras del, men även Paddan dras med tydliga krämpor. Ett liv i sus och dus kan ta ut sin rätt förr än man anar, elitidrottare eller ej. Jag hoppas att de får vara friska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in