2025-01-03, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Dra på Spinning Jennies eller något med honom och Krokodiltårarna. Du kommer att gilla det
okej skall så göra så fort dom små ligger i säng. Tvivlar absolut inte en sekund på att han inte är musikalisk, återkommer med ett svar.
Citera
2025-01-07, 08:49
Medlem
Nu blev första veckans spelningar inställda. Jag hade köpt biljett och var i salongen på Södra Teatern när det plötsligt meddelades "sjukdom i bandet". Biljetten gäller till nya datum men om jag får gissa så blir även dem inställda. Någon mer som var där?
Citera
2025-01-08, 09:38
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBalls
Nu blev första veckans spelningar inställda. Jag hade köpt biljett och var i salongen på Södra Teatern när det plötsligt meddelades "sjukdom i bandet". Biljetten gäller till nya datum men om jag får gissa så blir även dem inställda. Någon mer som var där?

Mailet om att kvällens spelning ställdes in skickades ut runt kvart över tre på fredagen. Varför var du i salongen så tidigt?

Skäms du inte över att starta en ny användare för att smutskasta en person?
Senast redigerad av JuniorDahlen 2025-01-08 kl. 09:42.
Citera
2025-01-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Mailet om att kvällens spelning ställdes in skickades ut runt kvart över tre på fredagen. Varför var du i salongen så tidigt?

Skäms du inte över att starta en ny användare för att smutskasta en person?

Alla tittar inte på mejlen innan man åker till en spelning för att se om den möjligtvis är inställd... därför jag undrade om fler befann sig på plats när man fick reda på att det var inställt.
Citera
2025-01-08, 12:32
Medlem
Du kan omöjligen varit i salongen eftersom man inte släppte in folk. Bortsett din trovärdighet så är jag nyfiken på varför det ställdes in. Vem var sjuk och varför.
Citera
2025-01-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorven
Du kan omöjligen varit i salongen eftersom man inte släppte in folk. Bortsett din trovärdighet så är jag nyfiken på varför det ställdes in. Vem var sjuk och varför.

Jag menade "i salongen" som inne på Södra Teatern, där man kunde gå in men det var misstänkt lite folk i foajeen så man borde ha anat. Det är ju självklart vem som är "sjuk". Därför jag undrar om ni tror det blir några spelningar överhuvudtaget
Citera
2025-01-08, 13:08
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorven

Oavsett vem i bandet som blev sjuk har den nyskapade användaren PremiumBalls bara genom sina få inlägg visat att hen endast är intresserad av att sprida dynga och misstro. Tråkigt att ignorefunktionen inte finns.

Citat:
Jag menade "i salongen" som inne på Södra Teatern, där man kunde gå in men det var misstänkt lite folk i foajeen så man borde ha anat. Det är ju självklart vem som är "sjuk". Därför jag undrar om ni tror det blir några spelningar överhuvudtaget

Du missade den fysiska lappen på dörren med de nya datumen och Ticksters kundtjänsts telefonnummer också eller?
Citera
2025-01-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Oavsett vem i bandet som blev sjuk har den nyskapade användaren PremiumBalls bara genom sina få inlägg visat att hen endast är intresserad av att sprida dynga och misstro. Tråkigt att ignorefunktionen inte finns.

Du missade den fysiska lappen på dörren med de nya datumen och Ticksters kundtjänsts telefonnummer också eller?

Undrar lite varför du var där om du redan fått mejl om att det var inställt? Vem går iväg på en inställd spelning?
Citera
2025-01-08, 13:32
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Undrar lite varför du var där om du redan fått mejl om att det var inställt? Vem går iväg på en inställd spelning?

Det var jag inte. Fick upp det i sociala medier-flödet när någon postade en bild på det. Fler frågor?
Citera
2025-01-08, 13:33
Medlem
Oj, bra fart i tråden igen 😂 Fråga till er som tydligen köpt biljetter: trodde ni verkligen att det skulle 1. Bli av 2. Vara sevärt/lyssningsvärt med ett helt nytt band som inte spelat ihop förut? Tänker att de kanske ställde in för att de insåg att kvalitén inte kunde garanteras...
Citera
2025-01-08, 13:36
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jympadojor
Oj, bra fart i tråden igen 😂 Fråga till er som tydligen köpt biljetter: trodde ni verkligen att det skulle 1. Bli av 2. Vara sevärt/lyssningsvärt med ett helt nytt band som inte spelat ihop förut? Tänker att de kanske ställde in för att de insåg att kvalitén inte kunde garanteras...

Håller fortfarande tummarna för att det blir av, men håller med om att det där med bland annat ett nytt band är rätt oroväckande.

För att svara på fråga 1 släpptes ju biljetterna någon dag innan det började snackas här om skilsmässan, bandets splittring osv. Så just då var det klart man var övertygad om att det skulle bli av.
Senast redigerad av JuniorDahlen 2025-01-08 kl. 13:39.
Citera
2025-01-08, 14:00
Medlem
marytraders avatar
Har han varit på rehab eller väljer han bara att fortsätta med sitt krökande? Snart har han ju pajat hela sin karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in