2025-01-07, 23:02
Medlem
Jag såg en kille som var klädd i gulställ han gick fram o tillbaka lite som om han inte hittade lite aggressivt undrar om det var han de brukar ha kniv på sig byggjobbare el vad han nu jobbade med . Han gick förbi mig snabbt Han såg inte ut som en fr MÖ mer europeiska drag.
Citera
2025-01-07, 23:03
Medlem
lookners avatar
Enligt min systerson som var på plats vid gripanted ska det ha sett ut som en person med ”indisk” hudfärg
Citera
2025-01-07, 23:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fy fan för att dö när man går och handlar på Ica.

BO var anställd, inte kund.
Citera
2025-01-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkwater2018
Jag såg en kille som var klädd i gulställ han gick fram o tillbaka lite som om han inte hittade lite aggressivt undrar om det var han de brukar ha kniv på sig byggjobbare el vad han nu jobbade med . Han gick förbi mig snabbt Han såg inte ut som en fr MÖ mer europeiska drag.

Citat:
Ursprungligen postat av lookner
Enligt min systerson som var på plats vid gripanted ska det ha sett ut som en person med ”indisk” hudfärg

Någon av er ljuger!
Citera
2025-01-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkwater2018
Kvinnan heter tydligen M*yson *=a har tre döttrar stackars barnen 💔💔💔

Gift Tumbabo, flera hemmaboende barn. Bekräftas av högt antal sök på henne i tjänsterna. Fruktansvärt! Om det stämmer att hon mördades i bakre delen av affären, typ personalutrymme, är det troligt att killen blivit påkommen med att snatta/stjäla.
Citera
2025-01-07, 23:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
BO var anställd, inte kund.
Fy fan, mördad på jobbet, ännu värre.

Hoppas på ett långt straff.
Citera
2025-01-07, 23:07
Medlem
Ännu en psyksjuk som tillåts springa löst ute i samhället, likt fallet med Nimo i Märsta? På beskrivningen låter det som ett vansinnesdåd.
Citera
Medlem
Hon jobbar på klädes avdelning kanske hon dödades på baby avdelningen det är längst in i butiken .
Citera
Medlem
MrsGeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Gift Tumbabo, flera hemmaboende barn. Bekräftas av högt antal sök på henne i tjänsterna. Fruktansvärt! Om det stämmer att hon mördades i bakre delen av affären, typ personalutrymme, är det troligt att killen blivit påkommen med att snatta/stjäla.

Inte personalutrymme, vid festartiklar
Citera
Medlem
tomyhockeys avatar
snatteri på ica som gick snett ?
Citera
Medlem
Citat:

Kanske det. Därför kunde väktaren gripa honom snabbt.
Citera
Medlem
Citat:

Det var vid frukt och grönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in